{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.990 visninger | Oprettet:

RCGalleri.dk
RCGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
1. dec 2003
Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52

Opdatering af RCGalleri! {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag lavet en stor opdatering af RCGalleri. Over halvdelen af alle besøg på RCGalleri kommer fra en smartphone/tablet, og derfor har vi brugt tid på at lave siden brugervenlig til små skærme.

I vil opleve at RCGalleri ligner sig selv, når I besøger os fra en computer, mens et besøg fra en smartphone/tablet er blevet optimeret.

Åhh nej, nu et redesign igen? Bare rolig, tingene ligner mere eller mindre sig selv! Der er dog lavet nogle forbedringer på følgende områder:

- Nemt at oprette indhold fra smartphone
- Din offentlige profil er blevet gjort mere brugervenlig og lækker.
- Min konto er blevet gjort mere overskuelig
- Anbefalede gallerier på forsiden, så du nu kan se hvad der sker smiley

...og så er der lige det med hastigheden. RCGalleri er blevet hurtigere. Det har længe været et ønske, at siden blev hurtigere og i stedet for at lave den lidt hurtigere, har vi lavet den markant hurtigere. Bum!

Vi synes selv det er blev rigtig fedt, og håber I gør det samme. Vi vil gerne have feedback, så finder I fejl, eller har ønsker til forbedringer, så smid os en kommentar.

Med venlig hilsen
Rikke/RCGalleri smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering af RCGalleri!
  • #1   26. jan 2015 Et par dage i fosterstilling, så har jeg vel vænnet mig til det smiley
    Sjovt det er bedre til små skærme. Jeg har en mini bærbar og nu kan jeg ikke se hele indholdet på skærmen men skal scrolle til højre og til venstre for at kigge rundt smiley
    Så denne update på Baboom og frygtede hvornår den kom til MCG og her smiley
    Spiser en tudekiks...


  • #3   26. jan 2015 det ligner nu heller ikke sig selv på en alm pc smiley men ja man vænner sig nok til det med tiden smiley

  • #4   26. jan 2015 Endnu en forringelse af galleriet. Shit hvor er i dårlige til brugbart webdesign...

    Forsiden ligner en rode butik, og jeg vil forslå en navneforandring til reklamegalleri.dk!



  • #5   26. jan 2015 Ren fail med at der skal scrolles forbi halv dårlige oprettelser, nyoptaget enheder, så markedet....inden jeg kan finde tråden hvor jeg kan brokke mig.

    PS. Adblock virker endnu, teknikkerne må på overarbejde igen smiley


  • #6   26. jan 2015 Jeg husker tilbage på sidst i lavede en stor ændring af siden. Og her blev der sagt utallige gange at folk ikke ville have en rodet forside. Mindre er bedre!


    Og nu har i smidt endnu mere lort på forsiden igen. Dette er muligvis et forsøg på at "skjule" mængden af reklamer i har på siden?
    Må jeg foreslå næste ændring?: Siden skal ikke være tilgængelig for folk med en adblocker installeret.

    Hver eneste gang i skifter design bliver det værre. Folk finder alternativer, i smider flere reklamer ind for at få jeres lommer fyldt op. og sådan kører spiralen.

    Udover dette, så er jeg da vild med at muligheden for hurtigt at skifte mellem gallerier stadig er tilstede når man bruger sin telefon til at browse rundt. Og nej, jeg bruger IKKE jeres app.

    God dag.


  • #7   26. jan 2015 Hvem syntes om det her?
    Bazoom må have gjort sig nogen tanker, eller går tankerne blot på at få flere reklamer?

    Appen finder jeg desværre ubrugelig, og designet her er da helt i skoven fra iOS. Man ruller og ruller som en anden papyrus rulle fra oldtiden.


  • #8   26. jan 2015 Alle de reklamer!!

  • sjums
    sjums Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 11
    #9   26. jan 2015 Hvad mener du Jan? At opskriften fra samtlige store apps ikke dur? smiley ud over spil på mobilen kan jeg ikke lige komme i tanke om en app, der ikke gør stort brug af lister.

  • #10   26. jan 2015 Beklager men for mig som i 2014 kun 10 gange har logget på min RCG konto fra en PC og ellers daglig mange gange fra smartphonen er det ubegribelig hvad fuck denne lorte side skal lave så meget fuck det var fint som det var er det ikke ændret tilbage som det var slut februar finder jeg mig en anden side at være på beklager men det er sku for meget lort på et side til mig magter det bare ikke overhoved

  • #11   26. jan 2015 Tryk på desktop version i bunden af side for jer på Smart Phone, det er faktisk ret lækkert!! smiley

  • #12   26. jan 2015 Oldtimer, det er jo det vi gør, men så er det stadig en gang scrollning, og dropdownmenuer dur ikke ordentlig.

  • #13   26. jan 2015 Dur ikke på iOS, der går kage i top linjen samt bredden på skærmen.
    De har glemt beta teste inden de rullede opdateringen ud.


  • #14   26. jan 2015 Ja, det lagde jeg så godt lige mærke til.
    Min begejstring car kortvarig.. der er en der skylder øl på den her konto.


  • #15   26. jan 2015 Godt nok ironisk at de selv syntes det er optimeret til små skærme... Både på iPhone 5 og HTC One er det en kæmpe forringelse.

  • #16   26. jan 2015 Bøh helt ude af skærm / menu linjer

    profilbillede
  • #17   26. jan 2015 Slipper man ved reklamer når man er VIP?

  • #18   26. jan 2015 Det er os på rcg der er beta testere smiley

  • RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52
    #20   27. jan 2015 Hej alle

    Tak for jeres feedback - vil dog gerne have det uddybet meget mere. Så kan vi tilrette platformen:)

    Til jer der bruger mobil må i gerne sætte ord på hvad i mener der ikke virker på mobilsiden. Er det forsiden? Er det forumtråden? Eller hvad er det?

    Menuen på mobil (desktopview) har en fejl. Det får vi rettet.


  • #21   27. jan 2015 Menubjælken dur ikke
    Dropdown menuerne dur ikke når man skal scrolle
    Udvalgt indhold til højre på forsiden gør at man skal scrolle
    For mange reklamer der dominerer oplevelsen

    Kørt sagt, alt hvad der er ændret er enten træls, eller dur ikke.


  • #22   27. jan 2015 Den bedste rettelse vil være at give os det gamle tilbage!

  • #23   27. jan 2015 Mine kommentarer vedrører i øvrigt desktopudgaven på mobil.

    Jeg opfatter mobilversionen som total ubrugelig. Intet overblik, og en kæmpe gang vertical scrollning. Man udnytter slet ikke den høje opløsning de fleste mobiler har.


  • #25   27. jan 2015 jeg fortrækker at jeg kunne vælge mellem mobil og PC udgaven det irritere mig voldsom at skulle rulle ned i stedet for bare at klikke på fx marked

  • RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52
    #26   27. jan 2015 @JimmyH - tak for at uddybe:) Menuen får vi rettet. Men er lidt i tvivl om hvad du mener når du skriver at dropdown menuer ikke virker når man scroller - Hvor er det?
    Og hvad mener du når du skriver at Udvalgt indhold gør at man skal scrolle - er højre/venstre (horisontal) scroll?
    Og hvilken browser bruger du på din mobil?

    Tak for hjælpen:)


  • RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52
    #27   27. jan 2015 @pending - meget nyt kræver lidt tilvænning - tak for feeedback:)

    @Carlo L - vi har et link i bunden på mobilsiden hvor man kan gå til en desktopversion


  • #28   27. jan 2015 Hej

    Når man via IOS vælger desktop får det helt galt med top bjælken og centreringen


    profilbillede
  • #29   27. jan 2015 "Udvalgt indhold" til højre gør at man skal scrolle horisontalt. Det er skidt på en smal skærm, og imho totalt overflødigt at se det.

    Når der er en hændelse, og jeg klikker på hændelsesikonet, kommer dropdownmenuen. Når jeg prøver at scrolle ned/hen til at markere alt som læst, så forsvinder dropdownmenuen.


  • #30   27. jan 2015 Jeg bruger app'en(IOS), og I skriver at det er her der opdateret, men jeg ser ingen forskel, ej heller opdatering i AppStore(??!).

    Jeg synes faktisk app'en fungere godt, savner dog flere muligheder;
    -se brugeres profil
    -flere funktioner i marked
    -tal på forum kommentar(når folk skriver #20 kan man ik se hvilken dét er)
    -har os oplevet men ik kan scroll i beskeder mens man skriver; så man ik kan se HVAD man skriver...
    -generelt bare flere muligheder, fra hjemmesiden; vi skal nok lære at finde og bruge det.

    I beder om feedback, og jeg synes ikke mine forslag er spor urimelige, så håber I tager det til efterretning.

    Mht. til reklamer, så er det jeres indtægt, og det acceptere jeg. Men hvis I overdriver det til en grad hvor alle bruger addblok, får jeres 'kunder' ik noget for pengene. Så pas på med det(!), lyder som om I er ved at nå grænsen. Blot et råd.


  • #31   27. jan 2015 bazoom.com - Vi elsker passionerede mennesker... Ahh det er da vist mere løgn end latin!

    Det eneste bazoom er ude efter er, at rage så mange penge til sig gennem reklamer, som de overplastre siderne med. Så os brugere, snart ikke kan finde noget relevant på siden mere.

    Hvis der virkelig er nogen derude, som læser vores feed back og som har nogen sande intentioner om, at gøre os brugere gladere for layout og brugerflade.
    Så er det første i skal kigge på, den latterlige mængde reklamer som er over ALT.

    Derefter, bør i FØR i begynder at pille ved et layout samt brugerflade, lave en forundersøgelse hos dem som faktisk bruger galleriet. Om hvad de kunne ønske sig af ændringer og om de overhovedet føler der er behov for ændringer og ikke komme og vil have feedback, efter at der er blevet trukket endnu en uønsket ændring af layout og brugerflade ned over hovedet på brugerne.

    De sidste mange år, har folk betalt penge for at oprette en konto på galleriet. Selv om det ikke er de store summer folk betaler, så kan ikke være rigtigt at man skal betale for at få smidt reklamer i synet. Som man kan få på et hvilket som helst gratis forum, som endda har endnu færre reklamer. end den mængde som bazoom vælger at bruge.

    Jeg er skam godt klar over det ikke er gratis, at holde et sted som bazoom oppe at køre. Men der skal være mening med galskaben.

    Så til jer som skal sidde og læse vores feedback, se nu at få fjernet noget af alt det reklame lort og brug pladsen på noget som er relevant for sidens brugere.

    Lev op til jeres eget mantra "bazoom.com - Vi elsker passionerede mennesker"
    og gør os passionerede mennesker glade ved at lytte til os. Frem for bare at irritere os, hver gang i laver en unødig opdatering.


  • #32   27. jan 2015 Hovsa! Forstår nu at vi overhoved ikke snakker om app.. Min fejl. Holder dog stadig ved mine forslag til forbedringer af denne.

  • #34   27. jan 2015 kan kan på pc ikke læse halvdelen af hvad folk skriver i deres annoncer

  • #35   27. jan 2015 Billeder i status besked forsvinder på iOS

  • RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52
    #36   27. jan 2015 @fat-erick - kan du sende et link? Jeg kan ikke finde annoncer hvor jeg ikke kan læse hele teksten?

    @Jan - Fik du det til at virke med billederne. Vi har lige lavet en lille ændring.

    Der kommer i øvrigt snart et upload med rettelser til meget af det feedback i har givet os.

    Bliv ved med at skrive:)


  • #37   27. jan 2015 Virkede med billedet men kan ikke logge på fra en pc længere.

    profilbillede
  • #38   27. jan 2015 det kan du jo så ikke vide om du kan se hele teksten eller ej ;D
    men på min annonce kan jeg ikke selv gå ind og læse alt hvad jeg har skrevet kun hvis jeg går ind i redigering


  • RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52
    #39   27. jan 2015 Så har vi kørt et upload - følgende er rettet:
    - Menu på mobil desktop er rettet
    - Fjernet et banner på forumsiden
    - Billeder i statusbeskeder
    - Fejl 500 når man logger ind

    @Emil T - tak for app feedback - det tager vi med i næste runde på vores app

    @fat-erick - ja der er en fejl, den får vi lige rettet.

    Men skriv til os - så vi kan rette det i finder. Vi sætter pris på jeres feedback:)


  • #40   27. jan 2015 Selvfølgelig kræver siden tilvending, men for pokker den er foringet!

    - I skriver at siden skulle være en del hurtigere... jeg syndes nu kun den er belvet langsomere!
    - Billeder i udfordringer virker ikke.
    - beskedcentret er virkelig noget lort. Der er ingen sider til beskederne så det er sku' virklig ikke til at finde rundt i.
    - Profiler er meget facebook agtig. Det gør mig nu heller ikke så meget, men hvorfor skal i lige bestemme hvad mit coverbillede skal være? eller hvordan ændre jeg det??
    - For pokker hvor er jeg træt af alle de skide reklamer. De reklamer der har noget med rc at gøre, har jeg ikke noget imod, men alle de andre skal væk!!!
    - Når man klikker ind på nogle af de rc-enheder i anbefaler osv. nederst på forsiden, bliver det åbnet i en ny fane... hvorfor pokker skal den det???

    Gider snart ikke kigge siden igennem for flere fejl for gider ikke skrive en halv stil mere med fejl og andet lort.


  • #41   27. jan 2015 Total kedelig opdatering. smiley

  • RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52
    #43   28. jan 2015 @mads p - Tak for feedback:)
    - Billeder i udfordringer bliver rettet - beklager, det var en smutter.
    - Jeg forstår ikke helt hvad du mener omkring beskedcentret, kan du uddybe hvad du oplever?
    - På din profilside kan du vælge hvilke RC du vil have som coverbillede. Det gør du under Min konto/galleri (den øverste er cover). Ideen om selv at vælge et coverfoto, kommer i en senere version.
    - Siden er gratis at bruge og vi lever af reklamerne
    - Grunden til at vi åbner galleri i ny tab fra bunden af forsiden er at det kan være svært at komme tilbage igen. Men det er noget vi pt. tester brugen af.

    @Toboka - Du må gerne uddybe?

    @KT - er det tjekboksen på forsiden du ikke kan vælge fra? Hvilken browser og system sidder du med?

    Til alle jer der har brugt sitet i et par dage nu - hvad er jeres oplevelse nu?


  • #44   28. jan 2015 - Der er ikke nogle sider til alle beskederne. Altså man kan blive ved med at scrolle i uendelig lang tid for at komme ned til de ældste beskeder.
    - Og hvorfor skulle det være svært at komme tilbage igen?
    - Men i kunne vel i det mindste placere reklamerne bedere. Sådan som de er nu tager de en masse træls plads, så man scrolle meget mere end nødvendigt.
    - Ser også gerne med det samme at man selv kan bestemme hvad ens coverbillede skal være, så man ikke er tvunget til at det skal være noget man i forvejen har i ens profil.


  • #45   28. jan 2015 En ting mere fex en sælger har en annonce man går ind på annoncen og ser denne sælger har flere annoncer før kunne man klikke på se andre annoncer fra samme sælger og så kom der en liste over alle de annoncer han/hun har den funktion kan jeg ikke finde mere
    smiley


  • #46   28. jan 2015 Og kunne være fint nårman skriver en kommentar og skal trykke send at den knap var i bunden under skrive feltet som det var før


  • #47   28. jan 2015 Mit bedste råd:

    Lav et design magen til dette:
    http://web.archive.org/web/20120218204620/http://www.rcgalleri.dk/

    Det var det design som flest var glade for. Istedet for det "design" vi har nu.


  • #48   28. jan 2015 Og hvad fanden ligner det her!?
    Zoomer lidt ind for at læse annoncen, og BANG! en hættemåge lige i ansigtet.
    Helheden ligger i detaljerne, og de hænger altså lidt!


    profilbillede
  • #49   29. jan 2015 det var langt bedre for en uge siden inden i begyndte at lave det om smiley kan i ikke teste jeres ideer på bilgalleri i stedet smiley

  • #50   29. jan 2015 På iOS

    Når der stemmes enheder ind virker funktionen med kryds i automatisk til næste enhed ikke, dvs det gør den en gang men så forsvinder krydset.


  • #51   30. jan 2015 ikke muligt og oprette. annoncer fra app. ej heller genaktivere

  • #52   30. jan 2015 iOS tip

    Browseren Dolphin, som iøvrigt er et spændende alternativ til safari, har en knap under indstillinger der hedder ad block.
    Det virker 100% og man slipper af med alle reklamer.

    Det hjælper også lidt på hastigheden som ellers er sindssygt forringet med det her nye smagsløse og bruger fjendtlige design.

    Bliver sjovt når Bazoom udruller det på bil og motorcykel galleriet ... Så bliver debatten sgu af grim karakter.


  • #53   30. jan 2015 Uden ad block er hele annonce delen ubrugelig

    profilbillede
  • RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52
    #54   30. jan 2015 @carlo - i profilboksen på annoncesiden er der et link: Annoncer. Har du fundet det?

    @theoldtimer og Jan - Tak, den får vi rettet. Kommer når man zoomer på mobil i desktopview. Har i prøvet mobiludgaven? Her slipper i for at zoome - giv det en chance;)

    @jan - godt fundet med den tjekboks - det får vi rettet

    @kuno - vi kan godt oprette annoncer via app - kan du uddybe hvad der går galt? Man kan endnu ikke genindrykke annoncer via app, men kommer snart


  • #55   30. jan 2015 Har prøvet mobil udgave og appen, kommer aldrig til at bruge nogen af delene.



  • #56   30. jan 2015 Hej rcg

    Hvis stort set alle os brugere herinde er utilfreds, hvorfor så ikke give os det gamle layout tilbage..

    Hvad der før var et hyggeligt og sjovt break i hverdagen, er nu desværre blevet til en irritation, og totalt ubrulig ,langsom og uoverskuelig side..

    Så tilbage med det gamle layout, og skal der nye tiltag, så venligst spørg os brugere, det er jo trods alt os der bruger/brugte siden dagligt..

    Er sikker på at alle syntes det er en stor forringelse af siden, så hvad er problemet med at give os det gamle layout tilbage.

    På forhånd tak
    Turbo Thomas


  • #57   30. jan 2015 får bare fejl når jeg prøver...
    også så den store knap med forlæng ville være rar og få igen, det er ikke nemt og se den lille tekst med hvilken der kan forlænges.
    har normalt ikke noget i mod forandring men det sker lidt for ofte efterhånden


  • RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52
    #58   30. jan 2015 @turbo - Du må meget gerne uddybe? Er det mobil du sidder med eller er det computer. Hvad finder du ubrugeligt? Hvad er uoverskueligt? Vi vil gerne vide det, så vi kan tilpasse siden. Vi har gjort meget ud af ikke at lave alt for meget om på desktopversionen andet end profil og min konto. Men uddyb gerne...vi lytter:)

  • #59   30. jan 2015 @RCGalleri.dk :
    Turbo T's uddybelse, og mange andres, er at vi vil have det gamle design tilbage.
    Det er blevet gentaget utallige gange, så hvorfor ikke lytte efter det?


  • #60   30. jan 2015 Gad godt der var nogle der lavede et forum ligesom det Jakob linker til. Altså en gammel udgave af rcg. Så skulle vi bare have brugerne med derover.

    Er helt enig i at der opstår tumult når dette layout kommer til bil og mc galleriet.
    Håber MCG slipper hehe.
    Nogen burde måske begynde at køre spam tråde med at få folk til at bruge adblock, således at alle til sidst bruger adblock. På den måde vil disse tiltag backfire for vildt, og de vil til sidst være nødt til at lave en funktion hvor folk skal slå adblock fra for at deltage.

    Fagre nye verden min bare røvs fjærten


  • #61   30. jan 2015 Personligt har jeg fundet så mange ting galt med det nye design at jeg nu totalt har opgivet at gøre opmærksom på dem. Det er og bliver en kikser uanset hvor mange smårettelser i lavet.

    Forstå nu at det er noget lort i har lavet, og giv os det gamle funktionelle tilbage!

    Hvem pokker er det i laver det nye design for????


  • #62   30. jan 2015 Sikke en lorte side i har fået opdateret smiley
    Det hele lagger og er totalt uinteressant at se på.
    Tilbage til det gamle TAK !! smiley


  • #64   30. jan 2015 En fejl mere:
    Status beskeder fortæller ikke om tilbageværende antal tegn, teksten forsvinder blot.


  • #65   30. jan 2015 Vi tager lige en fejl mere.
    Ansøgning om medlemskab i en gruppe virker ikke.
    Intet sker når man trykker på knappen


  • #66   31. jan 2015 Vi tager frisk på en ny dag og flere fejl.

    Der virker ikke længere at fravælge kommentarfeltet i en annonce.


  • #67   31. jan 2015 Jan, tænk at du gider...

  • #68   31. jan 2015 Man kan heller ikke slette forummer man har oprettet smiley

  • #69   31. jan 2015 Jimmy gider heller ikke men ærligt talt syntes det er lidt morsomt.
    De som har kodet siden burde være flove af skam.
    At sende noget så fyldt med fejl online, noget der kører så ustabilt og langsomt.

    Har kun hovedrysten til overs for at ansvarlige ikke kan se at designet er komplet uoverskueligt - der er alt for meget på forsiden med det ligegyldige udvalgte indhold.

    Rulles det samme ud på mcg og bg hvor der er virkeligt mange brugere går det da helt i sort.

    Men er glad for Dolphin browseren til iOS, den fjerner alt der hedder reklamer og kan varmt anbefales.
    Indtil denne opdatering levede jeg og mange andre fint uden ad block, men nu er siden ødelagt og reklamerne dominerer så meget at anvendeligheden går tabt.


  • #70   31. jan 2015 Ad blocker, fåes det til Android?

  • #71   31. jan 2015 Yep hvis du bruger dolphin som browser

  • #72   31. jan 2015 Spørgsmål til en funktion som jeg faktisk mangler.

    søg på hele rcgalleri.dk man kan søge specifikt men ikke på hele siden er det en funktion man kunne overveje og lave eller har jeg bare ikke fundet den endnu


  • #73   31. jan 2015 Det er irriterende at der ikke kan zoomes fra smartphone mere, som man kan på almindelige internetsider. Kunne det ikke være en god idé at lave begge typer sider, den nye for dem der gider det fis, og den gamle til sådan en som mig der vil bruge den?
    Jeg har selv bazoom på min tlf, men det bruger jeg kun til at få besked om når folk skriver på forumemner eller annoncer. Resten er nemmere at ordne på en normal internetside, og alt sker fra tlf'en.

    Jeg vil 100% hellere bruge en normal internetside!


  • #74   31. jan 2015 De er da ikke flove dem der har betatestet, da der ikke er blevet betatestet en fløjtende fis smiley
    Vi er betatestere. så når Jan og andre har påpeget alle fejlene så får de dem rettet og ruller det nye reklamelayout ud på de andre gallerier smiley


  • #75   31. jan 2015 Det er noget værre lort fra ende til anden.

  • Steffen H
    Steffen H Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #76   1. feb 2015 Ret uinteressant og ligegyldigt når man ikke har hverken smartphone eller tablet!!!

  • RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator
    Tilmeldt:
    dec 2003

    Følger: 1 Følgere: 48561 Emner: 37 Svar: 52
    #77   2. feb 2015 @jimmy - vi vil sætte pris på at du fortalte os hvilke fejl du oplever. Så kan vi jo rette dem:)

    @Toboka - Hvilke browser/udstyr sidder du med? Så vi kan spore os ind på hvad der går galt..

    @Mads - tak for feedback - det får vi rettet

    @jan - igen, tak for feedback. Det sætter vi pris på:) Vi retter dem du er kommet med, men i dag har vi rettet den med fravalg af kommentar når man indrykker annonce

    @teholdtimer - Tak for den og den er rettet

    @MC - man kan ikke zoome på vores mobilsite, men du kan skifte til desktopsiden i bunden. Så kan du zoome igen.

    @Danny - uddyb gerne:)

    Ellers har vi på mobilsiden lavet en genvejsmenu således det er meget hurtigere at komme til fx. forum


  • #79   2. feb 2015 Jammen, det vil jeg skam gerne, men så bliver det til min normale timepris som IT konsulent. Gider da ikke spilde min tid på at være gratis betatester (alfatester?) på et skodlayout, som alligevel ikke er til at holde ud at se på og bruge selvom i får alle deciderede fejl luset ud.

    Læg da det gamle ind igen. Det er jo det folk vil ha. Igen spørger jeg: Hvem er det i har lavet denne opdatering til ære for?


  • #80   2. feb 2015 Jep giv os det gamle igen ??

  • #81   2. feb 2015 Jeg uddyber lige en gang til...

    bazoom.com - Vi elsker passionerede mennesker... Ahh det er da vist mere løgn end latin!

    Det eneste bazoom er ude efter er, at rage så mange penge til sig gennem reklamer, som de overplastre siderne med. Så os brugere, snart ikke kan finde noget relevant på siden mere.

    Hvis der virkelig er nogen derude, som læser vores feed back og som har nogen sande intentioner om, at gøre os brugere gladere for layout og brugerflade.
    Så er det første i skal kigge på, den latterlige mængde reklamer som er over ALT.

    Derefter, bør i FØR i begynder at pille ved et layout samt brugerflade, lave en forundersøgelse hos dem som faktisk bruger galleriet. Om hvad de kunne ønske sig af ændringer og om de overhovedet føler der er behov for ændringer og ikke komme og vil have feedback, efter at der er blevet trukket endnu en uønsket ændring af layout og brugerflade ned over hovedet på brugerne.

    De sidste mange år, har folk betalt penge for at oprette en konto på galleriet. Selv om det ikke er de store summer folk betaler, så kan ikke være rigtigt at man skal betale for at få smidt reklamer i synet. Som man kan få på et hvilket som helst gratis forum, som endda har endnu færre reklamer. end den mængde som bazoom vælger at bruge.

    Jeg er skam godt klar over det ikke er gratis, at holde et sted som bazoom oppe at køre. Men der skal være mening med galskaben.

    Så til jer som skal sidde og læse vores feedback, se nu at få fjernet noget af alt det reklame lort og brug pladsen på noget som er relevant for sidens brugere.

    Lev op til jeres eget mantra "bazoom.com - Vi elsker passionerede mennesker"
    og gør os passionerede mennesker glade ved at lytte til os. Frem for bare at irritere os, hver gang i laver en unødig opdatering.

    For os som ikke bruger smartphones eller tablets der har denne opdatering kun været et stort åbent sår.
    Det kan godt være der er mange smartphone og tablet brugere som benytter galleriet men så lav dog en god app til de brugere og hold op med at splitte et ellers fungerende layout samt brugerflade ad med den undskyldning at i gør det fordi der er flere og flere smartphone og tablet brugere.

    Håber det er uddybning nok.


  • #82   6. feb 2015 Er jeres reklamer hacked eller hvad er dette foto jeg har taget ??????

    profilbillede
  • #83   7. feb 2015 Nu gik der endnu en uge uden fejl retninger?
    Hvad sker der der er så mange ting der stadigt ikke fungerer.
    Dybt uprofessionelt !


  • #85   8. feb 2015 ved ikke om det er pga den nye opdatering af galleriet smiley men hvordan kan ham der pt ligger øverst nede i udfordringer ha udfordret sin egen bil smiley så er det sgu da nemt at vinde og få de 10 point at stemme med hva smiley

Kommentér på:
Opdatering af RCGalleri!

Annonce