{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Savage XS, et godt køb ? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har idag en Flux HP, og med div. upgrades er den ret holdbar.

Yderligere har jeg en 1/10 truggy, som jeg ikke kan lave andet end at købe dele til.

Hvilke MT biler vil være et godt køb i 1/10 skalaen ?
Jeg har kig på Savage Flux XS, men kun fordi jeg synes HP'en er mega sjov og holdbar....

Er det en no-brainer og skal bare bestille eller er der andre åbenlyse modeller.

Nem adgang til reservedele i DK er et must !
Mvh. Bo.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savage XS, et godt køb ?
  • #1   31. jul 2014 En Savage XS er reelt noget mindre end 1/10 (bruger dog 1/10-dele), har en kort akselafstand og et højt tyngdepunkt, så den vælter let i sving, vil meget gerne køre på baghjulene osv. Dvs. du skal ikke forvente en bil som er specielt god at køre race med. Til gengæld er det en genial basher som kan tåle det mest utrolige og netop fordi den har så kort akselafstand er den god at lave salto'er osv. med i luften. Jeg har haft min i et år og er meget tilfreds med den. Hvad angår reservedele køber jeg primært hos Holte-hobby. Ind i mellem er hpi-dele desværre i restordre 1-2 uger, så jeg kan anbefale at købe de dele man forventer at få brug for før man får brug for dem smiley
    Hvis du køber en kan jeg evt. give dig numre på dele jeg har haft brug for (det er ikke ret mange, for den er som sagt meget solid)


  • #2   31. jul 2014 Har selv haft to, og har lige anskaffet mig en igen....De er så fede og bashe med....

    Som Thomas skriver, er de utroligt holdbare....
    En anden fed ting er, at de er vandtætte, så du kan køre hele året rundt....

    Savage xs kan kun anbefales


  • Casper P
    Casper P Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #3   1. aug 2014 Jeg har købt en for 4 uger siden... vild sjov bil. Men husk nu at selvom den er vandtæt så må den den ikke nedsænkes/druknes i vand... smiley

Kommentér på:
Savage XS, et godt køb ?

Annonce