{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Er du til Tamiya TT-01 {{forumTopicSubject}}

Så er vi nogle gutter der arbejder i og lave en lille hygge serie hvor vi kører lidt løb med Tamiya TT-01 biler.

Vi er alle total nybegynder og nystartet, men arbejder på højtryk i og blive bedre og mere erfaren med vores biler.

Vi håber vi kan få lov at kører på banen i Højby, det ved vi mere om efter Lørdag den 25.

Men bor du i Odense eller omegn, så tjek vores hjemmeside ( Stadig under opbygning ) og spørg gerne løs.

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du til Tamiya TT-01
  • #1   27. jul 2014 Hvor i højby kører I? Jeg vil gerne se med.

  • #2   29. jul 2014 Hej Kennet.

    Vi var ude og snakke med Odense RC Klub, og var mere end velkommen til og lave en Tamiya liga/Cup derude, det eneste der er til debat lige nu, er at det koster 1400 kr og komme i gang per mand, og det ved jeg af erfaring vil gøre det bliver svært og finde en flok mennesker til det. Ideen var netop det skulle være noget hvor alle kunne være med, uden at være prof, eller vil bruge en formue på det:-)


  • #3   29. jul 2014 Ja det koster jo lidt at have sådan en bane. Både tid og penge. I skal vel bar bruge en p-plads og brandslanger som bander?

  • #4   29. jul 2014 Igen må jeg ty til min erfaring:-) Folk er dovne, og det er kun de første par gange det er sjovt og sætte bane osv op, i Højby vil vi have muligheden for at se omgangstider på skærm, have 2 træningsdage om ugen, samt 1 løb. Og indendørsbane om vinteren. 700,- i medlemskab om året, det er selvfølgelig lidt penge i første huk, og hvis man så vil have tællerbrik koster det 700 kr. mere. så kan man jo vælge om man vil vente lidt med tællerbrik til næste måned:-)

  • #5   29. jul 2014 Okay fint, jeg kører ikke tamiya mere. Men ville gerne kigge hvis kom helt til det rigtige højby:0) Jeg har været med til at starte orccc op. Der er brugte vi brandslanger når vi kørte indendørs og tamiya-cup p-plads.

  • #6   29. jul 2014 Ja okey så kender du lidt til det smiley Vi er helt grønne i det her, så der er lidt vej endnu, kræver træning kan vi allerede se smiley

  • #7   29. jul 2014 Jeg har ikke kørt i 10 år så jeg er næsten hel grøn også

  • #8   29. jul 2014 Ja men det er vel ligesom og cykle, det kommer hurtigt tilbage:-)

  • #9   29. jul 2014 Ja jeg verdensmester når jeg bare kører ude på vejen. Hvor har I kørt når I har kørt sammen? Vi kørte lidt i skolegården på Sankt hans skole i Odense bla. Vi kørte en tamiya-cup på køretekniskanlæg ved havnen. Så der er mange muligheder når det ikke skal være "Pro"

Kommentér på:
Er du til Tamiya TT-01

Annonce