{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

rcmaster.net hold jer væk! {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger hold jer væk fra denne side de fusker med bestillinger og nægter at betale tilbage før end man trækker paypal indover.
jeg er normal ellers en rimelig mand men når et firma gør sig så meget umage for at snyde mig for penge skal de også ha en anmeldelse med på vejen!
kort fortalt.
Jeg bestilte en sender til min hubsan en h7000 android sender betaler og får bekræftelse herpå.
der går en 6~7 dage hvor jeg tjekker min ordre status på deres side og pludselig den anden dag har de så ændret min ordre til en helt anden sender som.slet ikke er i nærheden af at være android og med en lille 3,5" skærm frem for 7" og slet ikke samme feature for at sige det lige ud en skod model i forhold til hvad jeg havde betilt.
jeg mailer dem og spørger om det er en fejl og får et kort svar med nej det er ikke og intet andet.
mailer dem igen 2 gange før de svarer at jeg er ikke interesseret i den sender og vil ha det jeg har bestilt eller penge tilbage!
igen intet svar mailer så at jeg vil ha svar eller jeg må gå via paypal.
de svare så retur at de beklager problemet men at den ønskede sender pludselig er dyerer og de sender mig derfor skod senderen men det skal jeg ikke bekymre mig om den passer skam til min hubsan.
jeg mailer tilbage at det er jeg ikke interesseret i og vil ha penge refunderet.
Det nægter de de mener simpelthen at fordi den.anden sender passer skal jeg tahe mig til takke først da jeg stiller krav via paypal ser det nu ud til min.ordre er annuleret og pengene på vej retur .....så mit råd hold jer fra det firma


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rcmaster.net hold jer væk!
Kommentér på:
rcmaster.net hold jer væk!

Annonce