{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.478 visninger | Oprettet:

Cookies Drift Lounge i Ballerup {{forumTopicSubject}}

Nok bare et surt opstød, men jeg syntes ikke det er i orden...

Here it goes:

12/6
Bestiller 2 cfx'ere på hjemmesiden og betaler med kreditkort.

16/6
Ringer i åbningstiden for at få oplyst et tracking nummer. Kun telefonsvareren tog imod mit opkald, som aldrig blev returneret.

20/6
Sender en email vedhæftet ordrebekræftelse og et ønske om at få et tracking nummer. Intet svar (andet end en automatisk kvittering).

23/6
Ringer i åbningstiden for at få oplyst et tracking nummer. Kun telefonsvareren tog imod mit opkald, som aldrig blev returneret.

25/6
Modtager en email hvor de skriver at pakken er klar til at blive indleveret til posten dagen efter.

Derudover undskylder de sig med, at de har været til VM i drift i Holland.

27/6
Pakken er klar til afhentning i min lokale PakkeBoks.

1-0 til PostNord.

******

Hvorfor i hede hule h...ede oplyser Cookies Drift Lounge ikke bare på telefonsvareren, på hjemmesiden og i deres email-autosvar, at de er udenlands og først kan besvare henvendelser - og behandle ordrer, fra d. 25/6?

I kalenderen for det omtalte VM, kan jeg se at det foregik d. 12/6 - 18/6.

Jeg ved at flere har forgæves været i Ballerup for at handle, men blev mødt med en lukket dør, uden skilte/information om noget som helst.

Jeg er sikker på, at drengene mener det godt, men service - dér får de et gedigent nakkedrag!

Tænk sig, at PostNord kom foran på point. Det havde man ikke troet nogensinde skulle ske.

PS: CDL er informeret om min oplevelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cookies Drift Lounge i Ballerup
  • #2   28. jun 2017 Wingman

    Selv om "alle" åbenbart ved at de drenge tager til Holland, så er det en lille ting at oplyse derom på deres hjemmeside som et minimum.

    Det kunne jo ske at der netop kommer en kunde forbi som IKKE ved der er VM i Drift i Holland. Som så bestiller vare og forventer at ens ordre bliver ekspederet om ikke samme dag så senest dagen efter.

    Jeg ville have følt præcis på samme måde som Baronen hvis det havde være mig der havde lavet en bestilling hos en forhandler og kunne komme i kontakt eller ikke fik nogen form for respons og ikke kan blive oplyst om at butikken er lukket fordi indehaver og personale er udenbys til et arrangement.


  • #3   28. jun 2017 Hold da kæft en omgang bullshit og ansvarsfraskrivelse. Og et mega nedladende svar fra Wingman.
    Om man så skal rejse til månen, så kan man sgu informere om at man ikke er tilstede i et givent tidsrum, det er sgu da ikke forbudt? Selvom det er en pilgrimsrejse for driftere, er de vel en forhandler med et minimum af service, eller hvad?
    Jeg har desværre en lignende oplevelse med et defekt gearkasse-tandhjul til en CFX, som jeg gerne vil have ombyttet. Men trods flere henvendelser via fb og telefon er der lige præcis NUL respons. Og jeg kan se at de læser mine beskeder på fb messenger. Men medmindre man er drifter, skal man åbenbart holde sig langt væk. Desværre. For ja umiddelbart virker de som nogle flinke fyre smiley


  • #4   28. jun 2017 Hej Jean

    Som sagt beklager jeg den langsomme levering af din ordre. Vi er i øjeblikket lidt et offer for egen succes, hvilket du desværre har oplevet. Et af de problemer det medfører, er at vi ikke er skide gode til at kommunikere til vores kunder. Jeg er fuldstændig klar over at det ikke er en holdbar situation, og forventer at hyre 1,5 yderligere medarbejdere snarest. Ikke at det er den eneste udfordring vi har, langt fra, men vi arbejder hårdt for at kunderne ikke bemærker dem. Denne gang har vi dog fejlet.

    Du har helt ret i at D1-10 VM varede fra 12. til 18. juni. Vi medbragte 25kvm butik og tusindvis af varer, hvilket medførte en stor mængde ekstra-arbejde før og efter eventen. Derudover møder med leverandører og samarbejdspartnere i dagene efter, så vi var først hjemme igen sidst på ugen sidste uge, og efter i går aftes kl. sent er vi stort set på plads som normalt.
    Vi havde også en butik til VM 2016, men det var en helt anden skala og jeg var slet ikke forberedt på hvor meget mere tid og energi det ville kræve i denne størrelse.

    Mvh,
    Jens.


  • #5   28. jun 2017 Uden at kapre tråden så vil jeg dog lige tillade mig at sige dette.

    Til Jens.
    Det mindste i kan gøre som forretnings drivende er at oplyse på jeres hjemmeside at jeres butik vil være lukket de dage i vil være væk.
    Det gør andre forhandlere når de lukker deres butik pga. ferie eller anden grund.
    Det gør også at folk stadig vil være trygge ved at lave en bestilling samt at folk ikke er ved at flå håret ud af hovedet fordi de er bange for de er blevet snydt når ikke der sker fremskridt i deres ordre gennem flere dage.


  • #6   28. jun 2017 i rest my case

  • #7   28. jun 2017 @Jens;
    Point taken.

    Godt at I tager det til jer, og har lært lektien. For jer bør kunden være alfa-og-omega - uden os (crawler som drifter) lukker biksen.

    Gi' os besked på samtlige kanaler, når butikken er lukket. Dét er kundeservice!!

    @Wingman;
    Enten er du medejer/medarbejder eller også er du den forkerte til at forsvare CDL. Og jeg håber ikke du er medejer/medarbejder, for med det svar bliver du sendt durk ned på det lokale jobcenter!

    Det er fair nok at du kategoriserer vores crawlervogne som værende legetøj, for det er det jo i bund og grund. Men hellere en vogn der udfordrer terræn og chauffør, end en lexan-befængt slæde der ikke kan køre lige ud i en lige linje.

    Dit argument med dyrskue og biograftur, fortæller mig mere om dit på-højde-med-Amalie-Szigethy-IQ, end noget andet.

    Så hvis du vil være med i den saglige diskussion, så tænk - efter du har læst, og inden du skriver.

    'Ses på grillen, hejhej.


  • #8   28. jun 2017 @Wingman;

    Hvorfor sletter du dit indlæg (#1)?

    Hvis du ikke kan stå ved det du skriver, så start med at lade være med at skrive noget.

    Hvis du skriver og senere fortryder, så nøjes med at skrive et indlæg mere, som du gjorde i #6.

    Det med at slette hører sgu ikke til en 31-årigs opførsel!


  • #9   28. jun 2017 Patetisk...

  • #10   28. jun 2017 Kære jean,

    Jeg er værken medejer eller medarbejder i CDL, tvært i mod...

    Jeg besøger dog butikken, fra tid til anden. fordi jeg syntes det er et ganske fantastisk sted, drengene der har gjort et rigtigt godt stykke arbejde. Derfor køre jeg engang i mellem for bare og får en cola.

    Jeg slettede mit indlæg fordi det faktisk i mine øjne var god opførsel, og jeg lavede et lille mark i post #6 ved samme lejlighed.
    Bare som Som notits.

    Vi skal ikke spamme tråden her med holdninger, men jeg står åbenbart alene tilbage med "at nitche lege tøj ikke er unormalt at vente 14 dage på"

    Og jeg er oprigtigt ked af hvis du tog det personligt og var en tilsvining af crawler miljøet, da jeg kalde det for legetøj, Alt rc grej er i mine øjne nitche legetøj, kampvogne, racere (som kun køre lige ud, eller hvordan du nu formulerede det) trial, crawl, offroad, fly, toge you name it. jeg ville aldrig "hyle" op offentligt, hvis det var mig det havde måtte vente.


    Jeg syntes ganske enkelt det var møg uretfærdig at skirve CDL 0 - 1 postnord

    Og at du vil uddele nakke drag for deres service, til de eneste her i landet som har dit specielle mst grej på lager...

    Det er i mine øjne ikke god opførsel,

    Im sorry.


    Så håber jeg aligevel at solen vil skinne, og velsine dig med godt crawler vejr, for nu tager jeg mine legetøjs biler med på ferie, der vil være en notits på min myspace side, så ingen køre forgæves.

    Ps dette indlæg slettes måske.


    Og Jean det var helt ærligt ikke et personligt angreb, det håber jeg også du ved.







  • #11   28. jun 2017 Jeg ved godt at dit indlæg #1 nok ikke var personligt, heller ikke din nedgørelse af crawlervogne.

    Men du havde øjensynligt ikke læst hvad jeg skrev i mit oprindelige indlæg...:

    a) Det var en opsang om at yde lidt service. Den har Jens fattet smiley

    b) CDL var knap 14 dage om at reagere på en ordre. Det skal dældulme gøres bedre!

    c) PostNord modtog pakken mandag, og jeg fik den tirsdag - det er da noget nær rekord.

    Go' ferie til dig.


  • #12   29. jun 2017 Vær nu god ved wingmann ,han tænker ikke altid inden han poster herinde , og at han voksen nok til at slette tidligere indlæg tyder jo på han har indset hans fejl. Hovedsagen er at pakken dukkede op ,og jeg syntes faktisk den med 0-1 til post nord var fin da vi alle ved hvor inkompente de er , forhandleren har jo udlignet igen ved at komme med en undskyldning så kampen endte vel egentligt med uafgjort efter forlænget spilletid ? Er der egentlig ikke noget med forhandleren ikke må trække pengene før forsendelse her i landet så man slipper for nervøsitet i lignende situationer ?

  • #13   29. jun 2017 Jo, kampen endte uafgjort 1-1, men da PostNord var på udebane vandt de på reglen om udebanemål smiley

    Og jo, pengene må først hæves når pakken overdrages til transportøren. Her var der nu heller ikke nogle problemer.


  • martin p
    martin p Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #14   5. okt 2017 Jeg har osse lige bestilt vare som heller ikke er kommet i nu. svare hverken på tlf eller mail. ringe kunde politik!

  • martin p
    martin p Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #15   5. okt 2017 og pakken kan heller ikke spores via det link de har givet

  • #16   6. okt 2017 En af mine artsfæller kan pt. heller ikke komme i kontakt med dem.

    Jeg er imponeret over, at de stadig har succes...


Kommentér på:
Cookies Drift Lounge i Ballerup

Annonce