{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Anmeldelse: Kyosho Twinforce {{forumTopicSubject}}

Jeg vil prøve med en anmeldelse af en Kyosho Twinforce.


Førstehåndsindtryk:

Det virker overskueligt når du åbner kassen, ingen små poser der ligger og flyder, kun 4 dæk, et karosseri og 2 papkasser.
Inde i de 2 papkasser ligger der en masse små poser. Det virker umuligt, at alle de små poser skal blive til et stort monster. Men efter et øjeblik giver det hele mere mening, og man kan begynde at samle bilen.


Samlefasen:

Brugsanvisningen er god, men den kræver dog, at man lige skal kigge en ekstra gang inden man begynder, at samle den viste del.
Akslerne er samlet fra fabrikken, så de kræver ikke den store opmærksomhed.
Samlingen af bilen foregår uden de store problemer, men hvis man kommer til at samle noget forkert bliver man dog nødt til, at skille ret meget ad, for at finde fejlen.


Efter samlingen:

Nu er bæstet samlet, og det står og ser voldsomt ud.
Hvis man nu var forudseende, så sørgede man for at lade sine 2 batterier op, imens man samlede på livet løs, så man kunne komme ud og køre hurtigt.


Kørsel:

Bilen skal jo ikke bare stå og se fed ud. Den skal jo køre!

På asfalt ligger den godt på vejen så længe det går ligeud. Men når man så skal dreje sker der ting og sager. Hvis man drejer for skarpt ynder bilen at vælte, grundet det høje tyngdepunkt. Men det gør ikke noget, fordi det meste af tiden vil bilen kun køre på baghjulene ;D

På grus er det en helt anden sag. Bilen vælter ikke, og den ligger meget bedre på vejen. Desværre har den ikke uafhængigt affjedring, så hvis du rammer en sten med det ene hjul, har bilen med med at vende 180 grader.

I terræn viser bilen virkelig hvad den duer til. De 2 motorer giver så meget trækkraft, at ingen skråninger er for stejle. Den kommer frem alle steder!

Når man smidder bilen over et hop, klarer den sig udemærket i luften, men den flyver dog ikke så langt, grundet dens enorme vægt. Man skal ikke bare give fuld gas ved stejle hop, da den har det med at læne sig lidt bagover.



Det var hvad jeg havde at sige om denne fede bil. Hvis i har noget at tilføje eller rette, så fyr løs!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anmeldelse: Kyosho Twinforce
Kommentér på:
Anmeldelse: Kyosho Twinforce

Annonce