{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Nybegynder drift... {{forumTopicSubject}}

Hey, kunne godt tænke mig at begynde at lege lidt med rc.
Vil godt have en jeg kan drifte med, og som jeg kan style.
Nu er jeg helt nybegynder inden for faget så vil helst have en der er til at overkomme at betale, vil helst holde den omkring eller under 1000.
og gerne en der er nem at finde styling til.
Er der nogen der har et godt foreslag til hvad jeg skal lede efter?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder drift...
  • #1   23. aug 2008 en hbx. Den ultimative bil indenfor dit budget. Jeg har selv haft den bil & den er alle pengene værd (:
    - den kan fx findes på http://www.morfars.dk/


  • #2   23. aug 2008 Hvis man køber sådan en "almindelig" onroad og så bare smider drift hjul på, kører det så eller smadrer man det hele, hvis den ikke er drift spec.?

  • #3   23. aug 2008 Hehe ja det kan godt være jeg er lidt for fedtet med pengene er jo også vestjyde smiley Syntes bare hurtigt det bliver mange penge for noget legetøj

  • #4   24. aug 2008 Men alu dele har man sjældent brug for.
    Jeg kan ikke se noget problem i at han kører med en hbx, fremfor en Tamiya tt-01. Det er mange penge at bruge 2000 kroner på en rc-bil, hvis man ikke engang ved om det er en sport for en. Jeg holder stadig på hbx - jeg var virkelig glad for min, selvom den ikke havde et hav af indstillingsmuligher, kørte 200 km/t eller kunne flyve.
    Men som det er nævnt får du noget mere ved at betale de 1200 kroner ekstra, men om det er det værd må du gøre op med dig selv. - husk du også skal lægge ekstra penge oveni til lader og batteri hvis du køber tamiyaen.


  • #5   25. aug 2008 jeg vil sige at du skal køre en tt-01 / D for de er lette at drifte med billige holder bedere end hbx og det er lidt mer kvali

  • #6   28. aug 2008 de fleste biler kan sku drifte, kommer an på setup samt ham som styrer bilen.

    eks. jeg vil sige jeg kører ok på en bane, men drift kan jeg slet ikke styre pga. den er sat op til grip og ikke drift. Så køb en billig potte som eks. hbx og juster den ind til drift, så er jeg sikker på at du vil kunne have mange timers sjov med den også.
    når du så er blevet bedre og vil have mere smæk på, ja så ved du også mere om hvad du vil have samt hvilke ting du kunne tænke dig, og så får du den rigtigt bil næste gang.


  • #7   29. sep 2008 god anmeldelse hvad med at slette denne tråd

Kommentér på:
Nybegynder drift...

Annonce