{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Valg af nitro. {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er ny herinde og har lige et par spørgsmål ang. 3 nitro biler jeg skal ud at kigge på imorgen.
Valget står mellem traxxas t-maxx, jato eller en hpi savage 25. Hvilken bil er den beste af de 3, jeg regner ikke med at jeg skal køre på bane med den da der desvære er langt til sådan en. Jatoen må da være ret sjov med baghjulstræk og en topfart på 90, hvor stærkt køre de to andre? Og hvilken bil er mest holdbar? Er holte modelhobby et godt sted at handle?

MVH

Mikael.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af nitro.
  • #1   30. okt 2005 holte er fin nok valg af bil er op til dig selv men ta revo med i dine overvejlser

  • #2   30. okt 2005 !TEAM REVO ! Du siger jo bare det fordi du har sådan en. Skal jeg så sige Savage fordi jeg har sådan en?

  • #3   30. okt 2005 Det er meget forskellige biler du nævner..
    Savage'en er den mest Brugte Mt / Monster Truck til Bashing.
    Jato'en er lavet til høj fart på Offroad kørsel.. hvis du feks bare skal ligge og køre i baghaven ville jeg ikke vælge den.

    Traxxas T-Maxx er en Genial Begynder bil, Pga EZ starteren og Bakgearet´.. Og er rimelig Holdbar..

    Men som de andre skriver ville jeg også vælge en Traxxas Revo


  • #4   30. okt 2005 Ja, jeg har kigget lidt på revoen, men den koster jo lige lidt mere en t-maxxen. Er den mere forskel der er på prisen givet godt ud? Er der andre end holte der forhandler traxxas i dk?

  • #5   30. okt 2005 Min Savage er 3 mdr gammel, og er tlsalg da jeg skal have FG...
    Du kan skrive på 23957671 Hvis det er noget... Den er opgraderet med div. "vigtige" ting.

    OBS: Til hjælpe-adm. Ved dette ikke vedrører emnet, men kan jo ikke skrive i hans profil når han ikgen bil har oprettet.. smiley


  • #6   31. okt 2005 Hej igen. Så er vi lige kommet hjem fra hillerød med et stk hpi savage 25 special edition + div tilbehør. Han er super super flink ham Per der har butikken, og yder god service synes jeg. Nu glæder jeg mig bare til at jeg får lidt tid til at sætte mig ind i tingene, så jeg kan komme ud og give den noget gas.

    Mikael.


Kommentér på:
Valg af nitro.

Annonce