{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Jim  K
Jim K
Tilmeldt:
10. nov 2005
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 43

CEN vs. HPI vs. TRAXXAS HVA´ ER BEDST {{forumTopicSubject}}

Hey der

For en hulens masse år siden var jeg totalt bidt af af køre rc - biler. Kom så bort fra det, men er besluttet for at kikke lidt på det igen.

Går så ud og kikker på nettet og ser lidt på de forskellige modeller... ( Mand hvor er det blevet nemt nu.. Man skal ikke en gang selv samle dem, og alt ser ud til at komme i færdige pakker.. med rc anlæg og hvad ved jeg.. )

Nå men er nu besluttet for at det skal være 1/10 nitro stadium truck. ( ser skægt ud ) og er faldet over tre modeller.

1. TRAXXAS JATO

2. CEN ST2

3. HPI NITRO MT2.

hvad jeg er nået frem til selv er at TRAXXAS ser rimeligt gennemført ud med et lidt anderledes gearsystem og rimeligt cool med sin elstart hvor start adapter følger med.

HPI og Cen ST2 ser også gennemført ud og så med 4 hjuls træk men lidt dyrere end TRAXXAS og start adapter (ROTO START )skal men købe ved siden af. RC anlæg følger heller ikke med, men det har jeg dog stadig liggende.

Jeg skal entlig ikke køre helt vildt seriøst, men kun lidt en gang i mellem for sjov.
( men kan godt lide at vinde

Spørgsmålet til samlingen af RC guruer derude er, hva´skal man vælge af de tre. Eller er der en helt fjerde model jeg er gået forbi uden at vide det.

Håber at nogen har erfaring med disse modeller.

See ya.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CEN vs. HPI vs. TRAXXAS HVA´ ER BEDST
Kommentér på:
CEN vs. HPI vs. TRAXXAS HVA´ ER BEDST

Annonce