{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savage, Revo eller cen genesis 46.
  • #1   6. dec 2005 Genesis vil jeg sige er AALT for dyr i forhold til hvad du får. Den er måske FIN nok, men den er ikke så gennemtænkt, og den har dårlige køreegenskaber.

    Jeg har selv haft en Savage 25 sidste år, og den var også fin nok, men jeg syntes lidt at det er en begynderbil. Køreegenskaberne halter også lidt, men det er bedre end en Genesis, helt klart.

    REVO derimod er bedre på mange punkter. Jeg er meget mere glad for min Revo da den er meget mere gennemtænkt (Traxxas brugte 2 år på at designe og lave modellen !) Køreegenskaberne er MEGET bedre, da den har et noget lavere tyngdepunkt så den ikke vælter så meget. Revoen er også god hvis man nu gerne vil køre på bane som sagt fordi den har et lavt tyngdepunkt fordi den har den specielle affjedring, og pga. designet. Revoen er også hurtigere end Savagen som standard, og jeg syntes min Savage gik i stykker lidt ofte, dog var det småting, men det er jo irriterende at en lille dims går i stykker som så betyder at man ikke kan køre mere. Revoen har jeg ikke haft problemer med, den kører bare derud af ! Hvis du er interesseret er jeg villig til at sælge min Revo til dig ? Den fås enten som standard(3500) eller med en ordentlig bunke udstyr for ca. 13 kilo dansk guld(5500). Den kommer med 2 motore, en er en helt ny O.S. .18 som ikke er tilkørt endnu, og den har også fået en helt ny RDL super pipe som ikke er brugt endnu, den anden er standard motoren. Jeg lister lige hvad der er af udstyr smiley
    Pro-line MAXX Velocity's - 600 kr.
    • Pro-line 40 series Bow Ties - 500 kr.
    • Racers Edge flat receiver pack - 280 kr.
    • TRX P2 Rockers - 132 kr.
    • MotorSaver airfilter, Revo/Maxx - 180 kr.
    • Ofna fuel filter large, stone - 100 kr.
    • TRX gold spring - 70 kr.
    • Airtronics 94102Z servo - 140 kr.
    • Modified receiver box - Gratis
    • TRX F.O.C. - 150 kr.
    • 30.000 wt diff oil - 50 kr.
    • Protech 700 cps. shock oil - 50 kr.
    • Venom failsafe - 250 kr.
    • Venom 3000 mAh batteri - 250 kr.
    • Modified servo box - Gratis
    • TRX temp gauge - 200 kr.
    • GPM alum. airfilter - 250 kr.
    • O.S. .18 TM motor - 2200 kr.
    • K-Factory ALU hexer - 120 kr.
    • Mugen MBX-5 Prospec tank - 126 kr.
    • RDLogics Tmaxx pipe - 700 kr.
    • Team magic Blå nitro slange - 23 kr.
    • BRP Revo vinge sæt - 244 kr.

    + det løse og mere endnu..

    Ved godt jeg skriver meget, men den har været til salg i snart 2 måneder og jeg har haft mange købere som er hoppet fra i sidste øjeblik, og derfor vil jeg gerne snart se at komme af med den smiley Prisen kan vi snakke om. Skriv til mig hvis du er interesseret ! smiley Info og billeder i profil..



  • #2   6. dec 2005 Revoen er også rigtigt god til bashing. Mange (Som ikke har Revo !!) siger dog at det er en Racebil, og den dur kun til bane blabla... Det passer ikke ! Der er jo også en grund til at man får dele med som gør at man kan få ekstra meget vandring, og jeg kan da også med lethed finde en film med en der laver hop 10 meter op i luften(Styrter nogle gange, og kører videre !)

  • #3   6. dec 2005 Køb en Revo eller en MGT/MTA4

  • #4   6. dec 2005 er en revo li så høj som en savage 25

  • #5   7. dec 2005 Nej, det er den ikke, men den kan blive høj.

  • #6   7. dec 2005 revo er en nytænkning har også haft savage men solgte den har nu 2 revoer da den helt klart er bedre efter min mening

  • #7   7. dec 2005 Køb en Revo!

  • #8   7. dec 2005 Ja, Revo! køb _»~®EVOlution~« _™ REVO til salg ! Dusør gives ! ©

    Revo den er sgu fed og godt passet på! Din ville jeg købe. Jeg kender til Savage og CEN Genesis 46 og lidt til Revo, og jeg ville helt klart købe Revo'en, ikke bare fordi den er god på bane og til bash.


  • #9   7. dec 2005 køb en fg der er ikke så meget pis

  • #10   7. dec 2005 Hej...

    Hvad er bedst hvis du skal køre rigtig offroad ude i en skov eller nogel steder hvor der er nogle ordentlige knolde?????

    P.S. Det er min stor bror som skal have en...


  • #11   7. dec 2005 køb en fg der er ikke så meget pis

  • #12   7. dec 2005 Nå med den drejning i spørgsmålet så blev det igen til Associated MGT/ Thunder Tiger MTA4



  • #13   8. dec 2005 Revoen er også perfekt til det. Den er den MT der har mest vandring. 120mm kan den indstilles til at have, så den suger tingene godt. Har endda set den som rockcrawler.

  • #14   11. dec 2005 revo er næsten kun til bane

    savage klare det hele

    cen genesis er til skralderen


  • #15   11. dec 2005 køb en fg der er ikke så meget pis

Kommentér på:
Savage, Revo eller cen genesis 46.

Annonce