{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.413 visninger | Oprettet:

OBS vedr. postorde svindel {{forumTopicSubject}}

Min forum post hvor jeg følte mig snydt, af en nu anonym sælger, blev lige slettet. Så vidt jeg kan forstå på beskeden, må man ikke på nogen måde henvise til, hvem der har snydt en, i handler på markedspladsen.

Det er værd at overveje, inden i skyder penge af på mobilepay, i håb om en pakke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OBS vedr. postorde svindel
  • #1   14. jun 2015 Der er desværre altid nogle fuskere.

  • #2   14. jun 2015 Hvad havde du købt af ham?

  • #3   14. jun 2015 Selvfølgelig må du ikke det. Der er to sider af en sag, og ingen kan vide om du er en psykopat, som sidder og finder på historier for at hetze en person du ikke kan lide smiley

    Hvis du bliver snydt er det en sag for dig, den anden part og politiet. Det er nobelt af dig at ville beskytte os andre for at blive snydt, men det går desværre ikke i praksis.


  • #5   14. jun 2015 Nu har han snydt flere af os herinde (eller løbet tør for taletid) så mon ikke det er bedre at advare mod svindlere. Hvis det viser at der er frit spil for svindlere herinde kunne det da godt være jeg skulle skifte branche.

  • #7   14. jun 2015 Hvis jeg var en psykopat der ville hetze ham, ville jeg have sværere ved at dokumentere mine påstande. Og jeg har set en del forummer hvor man forsøger at begrænse svindel, ved at tage det seriøst når folk skriver og dokumenterer den slags.
    RC galleri har valgt en svindler venlig tilgang... each his own, jeg handler kun med folk indenfor rækkevidde af min MC fremover.


  • #9   14. jun 2015 pm besvaret phønix

  • #11   14. jun 2015 Hvorfor køre du ikke hjem til ham og får tingene ordnet? Eller ringer til hans forældre? De vil da helt sikkert tage sig af sagen.

    Syntes det er ret ærgerligt at du indirekte får folk herinde til at fravælge at få sendt ting, og i nogle tilfælde også fravælge at ville sende ting. Så skal markedet da nok dø helt ud.....


  • #12   14. jun 2015 Har selv solgt over 30 annoncer det sidste år, har ikke haft nogen der var spor utilfredse. Har selv handlet en 15-20 gange med varerne sendt, kun en gang måtte der en hævet stemme til og tilbud om hjemmebesøg til ... Ellers absolut ingen problemer.
    Mine forholdsregler er at jeg hverken køber eller sælger af eller til børn - og ligeledes heller ikke til nogen med udenlandske navne med mindre de selv afhenter.
    Solgte for mange år siden en mobil telefon i dba hvor der stod defekt display, muslingen der købte kendte ikke ordet defekt ... Så det kom der en vældig ballade ud af.




  • #13   14. jun 2015 #12 Jan

    Præcis!


  • #14   14. jun 2015 Så Jan du mener at du ikke ville sælge noget til mig (jeg er 14) fordi jeg er et "barn" og har et udenlandsk navn?

  • #15   14. jun 2015 @MC
    Jeg får ikke indirekte nogen til noget, du må handle præcis hvordan du vil, jeg fortæller bare hvordan det forholder sig, når det ikke går godt.

    Hvis der er noget der risikerer at slå et markede ihjel, er det et regelsæt der beskytter svindlere.

    @Jan
    I 4-5 andre handler har jeg heldigvis også kun haft positive oplevelser.


  • #16   14. jun 2015 #7 Det har ikke noget at gøre med om du kan dokumentere eller ej. Det har noget at gøre med, at hvis han ikke er dømt for svindel, så må du ikke kalde ham for en svindler.

    Jeg ved godt et retssamfund er en forfærdelig ting, når man ikke selv har brug for det....


  • #17   14. jun 2015 @Don

    Så når du sender folk 458 kroner og ikke modtager noget som helst, så trækker du på skulderen og tænker "nå men retsamfundet er jo til for hans skyld"

    Manden har ALLE muligheder for at forsvare sig.... jeg har fremlagt en fuld chatlog, jeg har vist kvittering som svarer til, og han har alle muligheder for at forsvare sig med et track and trace screen shot.

    Det har intet med retssamfund at gøre, det er forum regler.

    Kan ikke forstår folk så ihærdigt bakker op, om den opførsel, men hvis i kan lide et markede der er ren lotteri, så held og lykke med det.


  • #18   14. jun 2015 Har du ringet til ham? Eller besøgt ham på adressen?

  • #19   14. jun 2015 Jeg bakker ikke op om hans opførsel. Jeg bakker op om, at din tråd, hvor du hænger ham ud, er blevet slettet.

  • #20   14. jun 2015 Det er i øvrigt en god pointe Jan har med, man ikke skal handle med umyndige.

    Bare husk på, hvordan Lars Lykke rendte fra alle regninger som 17-årig med undskyldningen "Jeg var ikke myndig, da jeg indgik aftalen"

    http://www.bt.dk/politik/loekke-snoed-hanne-boel


  • #21   14. jun 2015 @MC
    Kan ikke komme med detaljer, det må jeg ikke for siden

    @Don
    Så bakker du også op om hans opførsel... det svarer lidt til, at du mener en person der har fået stjålet sin pung, bare skal holde sin mund med det. Hvis du stjæler, er det ikke at blive "hængt ud" når nogen siger du stjæler, faktum er han har mine penge og jeg har ingenting.


  • #22   14. jun 2015 helt uroligt hvor meget man skal forsvare sig som bestjålet her.... jeg havde nok i min naivitet forventet "tak for advarslen" fremfor en masse angreb....

  • #23   14. jun 2015 Det er ikke ham, jeg beskytter, når jeg er imod injurier.

    Det er dig og mig.

    Jeg vil gerne tage afstand fra tyveri.


  • #25   14. jun 2015 @Don
    "Jeg vil gerne tage afstand fra tyveri. "

    Hvordan.... hvad ville du gøre i mit sted? du ved godt at politiet ikke laver en sag for 458 kroner, så hvad gør du Don?


  • #26   14. jun 2015 @carsten L
    Tjah jeg sidder bare og ryster på hovedet af at folk foretrækker ikke at blive advaret...


  • #27   14. jun 2015 Jeg kan godt forstå du føler dig indigneret.

    Hvis det er en person under 18, som har snydt dig, så kan du prøve at kontakte hans forældre. Men du er dårligt stillet.

    Du kan melde ham til politiet i håb om at de andre, han har snydt, også har meldt ham.

    Eller til sidst kan du komme videre med dit liv og prøve at undgå at miste for meget tillid til dine medmennesker.


  • #28   14. jun 2015 Der er gode grunde til, at jeg ikke føler jeg får noget ud af, at forfølge det yderligere. Men dem må jeg ikke tale om.

    Så jeg skal såmen nok komme videre, som sagt handler jeg bare ikke pr post mere her.

    Jeg har tillid til mine medmennesker, og det er ikke et angreb på brugergruppen 9 ud af 10 mennesker jeg skriver med her, er super rare pålidelige mennesker. Men hvis det er så nemt, at snyde på markedet, det er jo næsten skudsikkert hvis du holder dig til små beløb, så er jeg heller ikke idiot.


  • #29   14. jun 2015 Det er altid nemt at snyde. Det er sværere ikke at blive snydt.

  • #30   15. jun 2015 Jeg tror jeg har fundet adressen på personen. Hun bor i Give. Hvis vi er nok, kan vi vel lave en samlet politianmeldelse?

  • #31   15. jun 2015 Nu er to af mine forumemner hvor jeg omtaler lignende sager med samme person (4 har han bedraget på samme måde - sikkert flere men disse 4 kom frem bare i dag) lige blevet slettet - selvom jeg gør mig utrolig umage ikke at nævne hans rigtige navn eller forskellige profiler. Frit spil til ham her.

  • #32   15. jun 2015 Det er godt nok ringe.... Haha admin har skrevet til at vi bare må udstemme ham!! Siger lidt om hvor meget de har sat sig ind i det.

  • #34   15. jun 2015 Så skal vi da først til at identificere alle de profiler han opretter (det ironiske er at den eneste måde er at vente på nye bedragerier og at nye ofre træder frem). Hver gang vi gør det laver han jo bare nye profiler. Det er da en joke.

  • #35   15. jun 2015 Phønix, Hjælpe admin? Ikke bare bruger.

    Så det er ikke dig der sletter? Bare dig der er budbringer? Men du kan vel se at der er noget galt med at vi ikke kan beskytte hinanden med svindlere?


  • #36   15. jun 2015 Synes også det er en joke at Per N bliver angrebet på den måde. Vi er foreløbig 4 der her overført omkring de 4-500 kr. hver til samme mand og samme telefonnummer (enten ved at brugeren kalder sig ved dit rette navn eller påstår det er hans far der skal overføres til). Vi har jo alle kvittetinger på overførslen. Og ingen af os har modtaget penge. Og 4 forumemner om bedrageren/sociopaten er blevet slettet.

  • #38   15. jun 2015 Hvem er det som "angriber" Per N?

    Er vi ude i et tilfælde af, at i er et par stykker, som ikke kan læse indenad - igen?


  • #39   15. jun 2015 Ahh ja. Angribe er et alt for stærkt ord. Det undskylder jeg. Der er ikke tale om angreb overhovedet. Sorry, var lidt for hurtig.

  • #40   15. jun 2015 Det manglede også bare smiley

  • #41   15. jun 2015 Bestemt. Der er tale om fornuftige bemærkninger. Tror bare mit dårlige humør over bedrageren smittede af. Det skal jeg lige passe på smiley

  • #42   15. jun 2015 Til jer der er blevet snydt, i kan vel aflægge personen et besøg hvor i snakker med personen bag tlf nummeret som jo er den der modtager de penge der bliver overført?

  • #43   15. jun 2015 Koster sgu for meget at tage til Jylland. Desværre

  • #44   15. jun 2015 personen må da betale benzinen og broen. Hvis der ikke er kontanter, kan en bil eller ligende tages i pant indtil der er betalt

  • #46   15. jun 2015 Hej igen. Jeg har fået to beskeder fra RCgalleri. De skriver jeg har overtrådt reglerne og advarer om at de evt. vil fryse eller lukke min profil ned. Jeg har ikke omtalt nogen som helst ved navn på de offentlige forum. De skriver også man ikke må nævne nogen navne eller noget der kan identificere nogen på ens private mobil (f.eks SMS og lignende) private mails eller noget andet overhovedet. Jeg gengiver bare hvad RCgalleri har meddelt mig. Det bliver jeg naturligvis nødt til at respektere hvis jeg vil blive her. Og jeg har ikke overtrådt nogen regler da jeg ikke har skrevet om nogen her offentligt og da min dårlige oplevelse ikke stammer fra en profil her på RCgalleri. Men jeg har altså åbenbart overtrådt reglerne alligevel? Nå men min deltagelse i denne tråd stopper her.

  • #48   15. jun 2015 Ja sådan er det her på rcgalleri. Hvis man hænger en svindler ud, så bliver man selv straffet.

  • #49   15. jun 2015 Kæmpe respekt til RCG/Bazoom.

    I lyset af at folk sidder og opfordrer til selvtægt, er det endnu mere vigtigt, at reglerne bliver overholdt.


  • #50   15. jun 2015 Det jeg opfordre til går ikke ind under selvtægt

  • #51   15. jun 2015 Jo, det gør det.

  • #52   15. jun 2015 Personligt syntes jeg sku det er iorden at køre forbi og snakke face-to-face med en serie svindler. Det er jo ikke selvtægt.

    Kan dog ikke se hvordan rcg's regler hjælper mod selvtægt. Tværtimod ville færre blive snydt og så ville der være færre til at begå selvtægt.


  • #53   15. jun 2015 Så har du sku misforstået det. Folk der er blevet taget i røven af en sælger skal da se at komme ud af starthullerne, opsøge personen og kræve sine penge eller varen der er betalt for.

  • #55   15. jun 2015 Jeg tror du fik sagt det meget klart M.C. Der var vist ikke noget at misforstå smiley

    Til Jimmy: Jeg kan ikke se det vil gavne nogen af os, hvis RCG skal sidde og videregive personlige oplysninger om brugere til andre brugere, eller hvis de vil lave en funktion, hvor man kan putte hinanden i gabestokken, brugerne imellem.

    De ville også i den grad rende ind i nogle juridiske problemer.

    Det kan vel ikke være anderledes, end hvis nogen er anmeldt til politiet, og politiet kontakter RCG, så hjælper RCG med at dokumentere den kommunikation som er gået via sitet.

    Jeg kan ikke forstå hvad du vil yderligere.

    Jeg kan heller ikke forstå, hvorfor du mener, at Per N eller andre er blevet straffet. Det er vel ikke nogen straf at få en tråd fjernet, som er imod reglerne? Det ville være en straf, hvis han var blevet smidt ud eller på anden måde sanktioneret.


  • #56   15. jun 2015 Det her falder under politiets bagatelgrænse. Det er svindleren udemærket klar over og kan fortsætte som han lyster.

    Det eneste der måske får ham til at stoppe, er at konfrontere ham med det.

    Hvad Rcg burde gøre i denne sag, er at kontakte manden og høre hans side af historien. Hvis han så kan bakke op med beviser er den jo ikke længere. Hvis ikke må de blokere hans ip.


  • #57   15. jun 2015 Jeg kan ikke se, det er RCGs ansvar.

    Kunne du så ikke lige så godt sige, at det er Teledanmarks ansvar, fordi de stiller internettet til rådighed for svindleren?


  • #58   15. jun 2015 Ah come on. Det er Rcg's forum, lige som dba og ebay håndterer deres svindler

  • #59   15. jun 2015 Don hvad ville du gøre hvis du havde været ude for en svindler?

  • #60   15. jun 2015 Don, det virker fint på andre fora med en sektion til beskrivelse af dårlige handler. Tilmed har det en afskrækkende virkning på svindlere når de ser at man kan blive hængt ud og blokeret.
    Ellers burde man som minimum kunne give hinnanden synlige anmeldelser.


  • #61   15. jun 2015 Jimmy: Jeg er helt med på en "good traders" tråd. Men på de andre forummer, jeg ellers færdes på, er det noget som bliver vedligeholdt af brugerne, og som bliver brugt til at anerkende folk, som er sikre at handle med. Ikke til at komme med beskyldninger (berettigede eller uberettigede) om svindel.

    Martin A: Jeg synes det er væsentligt at skelne imellem handels sider som DBA og Ebay og et Galleri eller anden side, hvor handel er sekundært.

    Desuden, hvis du går ind på DBA og poster et svar til en annonce, hvor du skriver "pas på, denne person er en svindler", så bliver din post slettet omgående, og det bliver dig, som bliver stillet til regnskab af DBA.

    M.C: Jeg har været ude for svindlere. Det er desværre noget som er umuligt at undgå, når man handler meget på nettet. Personligt har jeg et par triks oppe i ærmet, som jeg ikke vil afsløre her. Men når det kommer til stykket, så kan du ikke stille noget op mod en kynisk bedrager, når det er under bagatelgrænsen.

    Jeg kan også sige af erfaring, at det er næsten umuligt at gøre noget ved en kynisk bedrager, selvom det drejer sig om flere hundrede tusinde kroner og mange gentagne tilfælde.


  • #63   15. jun 2015 Jamen så vil jeg godt informere om at Carsten L er en kæmpe bedrager!

    (det er han selvfølgelig ikke, det er bare for at understrege min pointe)


  • #64   15. jun 2015 Stop tyven!!! Det er ligesom at råbe det i Netto hvorefter han forsvinder ud af døren. Men hvis man har navn og telefon nummer på tyven ville man da være er dårlig borger hvis ikke man gav et tip til politiet. Skattepenge hallå!

  • #65   15. jun 2015 I bestemmer jo selv, hvad jeg får for mine skattekroner. Det er demokrati smiley

  • #66   16. jun 2015 Admin - phønix - mener stadig jeg "har gang i noget" jeg åbenbart skal holde op med.

    Jeg gider ikke bøvle mere med dette absurde cirkus, og har ikke tid til at starte en sag via en masse pb´er, så i må klare jer uden mig.

    Hvis nogen mener der er noget som helst grundlag for en sag om indicier, så syntes jeg endelig de skal tage den i byretten. Jeg tror jeg står med en ok sag, i retssamfundet.


  • #68   16. jun 2015 jeg har pt brugt 458 kroner + den tid jeg har brugt på at kontakte sælger + den tid jeg har brugt på at forsvare hvorfor jeg dog råbte tyv, når nogen stjal fra mig. Jeg er ved at finde ud af hvad jeg skal leve af om få måneder i RL, jeg har ikke tid til det her nonsense mere... men tak for rådet smiley

  • #70   16. jun 2015 Det er direkte pinligt at der ikke er en eneste seriøs admin som har besvaret denne tråd,.

    Dette galleri er et projekt der er blevet forladt,. Det er jo tydeligt at se at dem der står for siden ikke ejer interessen i at bibeholde de enkelte bruger der stadig bruge siden,. De gør heller intet for at reklamere for deres side nogen steder,.

    Så at de lige pludselig begynder at håndhæve tilfældige regler for en som rent faktisk er blevet snydt og giver sin utilfredshed tilkende., det er fandme da langt ude.,.

    Specielt at du efter sigende skulle have fået henvendelser på baggrund af dette forum indlæg,.
    Det er jo et tydeligt tegn på at de ikke ønsker at folk taler dårligt om deres side fremfor at den rent faktisk virker optimalt...

    Av av av en kedelig oplevelse- men ja som mange andre siger,.
    Gør dog noget ved det selv først,. Inden du skyder hovedet helt af manden på er forum.,. - og dermed ikke sagt at man skal ty til vold eller hvad MC Havde forestillet sig,.

    Men bare tage en sober snak og lade personen vide at man ikke er en "bitch" man kan løbe rundt med, men at det her vil få konsekvenser.,.
    Derefter samle klare beviser, tage dem til politiet, gør de intet, optag dem og tag det næste skridt pressen.,.


  • #71   16. jun 2015 Phoenix er jo en ligegyldig admin tbh.,. Hans beføjelser er tydeligvis minimale og fungere primært som en sekretær for dem der har noget at sige.,.

  • Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    dec 2014

    Svar: 9
    #72   16. jun 2015 Jeg har før prøvet at skrive til Bazooms ledelse, med et forholdsvis seriøst problem på en af deres sider. Jeg havde beviser til at bakke min sag i form af billeder af både e-mails, privatbeskeder, diverse tråde, profiler mm. Alt sammen et stort spindelvæv omhandlende nogle daværende admins på siden, som vi var flere brugere der oplevet.

    Deres ledelse skød min henvendelse ned uden at blinke, jeg fik et meget arrogant og kedeligt svar sendt tilbage, som fortalte mig at der intet hold var i det jeg havde sendt. - Trods at jeg havde kontakt til som minimum 5 andre brugere, som havde skrevet om selvsamme problem.
    - Blev iøvrigt kvitteret med en 6 måneders tur i fryseren, og det samme med de andre brugere.

    Men faktum er at de intet ville gøre, så de er til at proppe skråt op i røven. Ærligt talt den dårligste support/ledelse/kundeservice/what ever jeg nogen sinde har oplevet på nettet.


  • #73   16. jun 2015 Man skal ikke være her for servicens skyld hehe det r helt korrekt- det er faktisk lidt synd

  • #74   16. jun 2015 Tag nu bare skridtet videre og gå til en domstol. Det kan kun gå godt. Ellers kan alle jo bare lave en hjemmeside med alt godt fra havet til salg...

  • jesper R
    jesper R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 8 Følgere: 2 Svar: 8
    #75   20. jun 2015 Hej.
    Man må sige at De småborlige og politisk korekte er i deres rette element her ! det er godt nok utroligt hvad man skal høre før ørene falder af. I skulle tag at tage jer selv op til revision.
    Det er dog utroligt at man nærmest bliver diskrimineret/ kriminaliseret og nærmest lattelig gjort, blot fordi man beskriver et forløb hvor men føler sig gevaltig snydt.
    Jeg syntes det er et rigtigt godt indlæg og ville håbe på at der var nogle flere som støttede op om det.
    Bare klø på. Du skal faneme ikke finde dig i noget !

    Jesper


  • #76   20. jun 2015 Det var da godt, du så kunne komme med et indlæg til at latterliggøre os, som i tankevirksomhed er kommet lidt længere end den mørke middelalder.

    Du mangler bare at kalde os hundehoveder, hængerøve og socialdemokrater, så er du en rigtig vinder.

    Tak for indlægget Jesper.


  • jesper R
    jesper R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 8 Følgere: 2 Svar: 8
    #78   20. jun 2015 Don Corleone !
    Jeg latterlig gør ingen.Forøvrigt gad jeg godt vide hvor du har fra at jeg skulle leve i middelalderen ? men det må stå for din egen regning. Men du må jo åbenbart føle dig ramt på et ømt sted. Og hvordan fanden kan du tale på de andres vegne når du skriver Os. Du er da åbenbart en lille Don Corleone.

    Jesper


  • #79   20. jun 2015 Sødt smiley

    Keep them coming, Jesper. smiley


  • jesper R
    jesper R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 8 Følgere: 2 Svar: 8
    #80   20. jun 2015 Ps. Valget er overstået Don ! du behøver ikke lefje for nogen mere.

    Jesper


  • #81   20. jun 2015 Det var i øvrigt en Olsen Banden reference, ikke en politisk kommentar.

    Jeg beklager du ikke fangede den.


  • jesper R
    jesper R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 8 Følgere: 2 Svar: 8
    #82   20. jun 2015 Jeg fangede den som fint nok!
    Men du fange åbenbart ikke min.


  • #83   20. jun 2015 Du må meget gerne uddybe.

  • lars D
    lars D Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 36
    #84   20. jun 2015 At man ikke kan beskrive et problem med handler på siden gør netop siden mere eller mindre værdiløs. fuldstændig som de andre børnegallerier bazoom driver, de flyder også fuldstændigt over med hundehoveder, hængerøve og socialdemokrater som har set lyset,

    Jeg er med Per N her.....


  • jesper R
    jesper R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 8 Følgere: 2 Svar: 8
    #85   20. jun 2015 Det har Lars beskrevet meget godt.
    Godt indlæg Lars. Lad os få sat noget fut i de spralle skidere.

    Jesper


  • #86   20. jun 2015 Det ville da være ideelt, hvis Bazoom gik i krig mod svindlere. Det skulle de ikke få andet end respekt for fra min side.

    Men at de skal give frit slag til at bruge forummet til at pege fingre af hinanden, det er en helt absurd tanke for mig.

    Når man ser, hvor åndsvagt folk i øvrigt ter sig herinde og på resten af internettet, så er det ikke svært at forestille sig, det hele ville drukne i beskyldninger, injurier og opfordringer til selvtægt.

    Som jeg har sagt før, så skal man forvente en forskel mellem, om man handler på et forum eller som her et galleri, og når man handler på en handelsside som DBA, Gul og Gratis, Fleebay osv.

    Men i skal ikke forvente at handelssiderne vender ryggen til, når i kommer med beskyldninger og injurier offentligt der.

    At i så er et par stykker som mener, at jeg sviner Per N til, når jeg har den mening, er lige så absurd som et par af de senere kommentarer i den her tråd.

    I øvrigt velkommen til debatten Jesper. Det var da herligt, jeg skulle bruge tid på at sammenfatte mine tidligere indlæg, fordi du ikke har læst hele tråden før du blandede dig.


  • jesper R
    jesper R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 8 Følgere: 2 Svar: 8
    #87   20. jun 2015 Helt Ok. Din mening.
    Du er da vist paranoia ! Selvtægt,injurier ? Don Corleone.
    Jesper


  • #88   20. jun 2015 Det er da ikke særlig pænt af mig at være paranoia. Så er jeg jo ansvarlig for at sende en masse mennesker på galeanstalten.

    Hvis det er paranoid, du mener jeg er, så vil jeg igen henvise dig til at læse hele tråden igen.

    Definitionen på injurier er æreskrænkende beskyldninger - og det er altid æreskrænkende at beskylde en person for at have begået en forbrydelse, han ikke er dømt i retten for. Bemærk at der er forskel på beskyldninger og anklager.

    De tråde, som er blevet slettet, har alle haft indholdet "pas på svindler" og nævnt en person, som kan genkedes ud fra de oplysninger, der er tilgængelige. Derfor har det været en nødvendighed for RCG admins at slette dem.

    Hvad angår selvtægt, så er det klokkeklar opfordring til selvtægt, hvis man opfordrer nogen til at "køre over og snakke med en person" og påtvinge ham at betale omkostningerne for benzin og bropenge.

    Almindelige mennesker har (heldigvis) ikke hjemmel til at give hinanden bøder, og der er decideret tale om rocker metoder og dummebøder i et sådan tilfælde.


  • #89   20. jun 2015 smiley

  • #91   20. jun 2015 Ja, ved godt det er kæmpe spild af tid det her, Lars K smiley

    profilbillede
  • #92   20. jun 2015 Jeg gik til stålet mod svindleren der er tale om her i tråden og fik min vare. Så jeg fik noget ud af den tid jeg har brugt på denne sag. Jeg kan kun opfordre jer andre til det samme.

  • jesper R
    jesper R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 8 Følgere: 2 Svar: 8
    #93   20. jun 2015 Disse ting som du beskriver her har jeg ikke læst. det siger sig selv.
    Du siger jo de er blevet slettet !
    Hvis man skriver sådan noget som du beskriver der er blevet skrevet er det jo netop disse sindsyge menesker der skal blacklistes og ikke Lars.
    Han gik bare til stålet og fik ordnet sagen uden disse jubel idioters hjælp.
    Ps.Dette her er vanskelig at diskuterer når man kun kan se det halve af tråde.


    Jesper


  • #94   20. jun 2015 Jeg holder ikke klart med alle der bliver snydt. Det er synd hvis rcg ikke skal være et sikkert sted at handle

  • jesper R
    jesper R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 8 Følgere: 2 Svar: 8
    #95   20. jun 2015 Der kan være snydepelse på begge sider.

    Jesper.


  • #96   20. jun 2015 Ordet popcorn burde forbydes..... Er så mega træt af det ord........

  • #97   20. jun 2015 Der er vist ikke forsvundet noget fra den her tråd endnu Jesper.

    Den originale post indeholder en kritik af, at Per har fået slettet sin post, fordi den indeholdt oplysninger om den bruger som (angiveligt) har snydt ham.

    Hvis man har fulgt med herinde et stykke tid, så vil man se, at der jævnligt bliver slettet forumtråde med lignende indhold.

    Jeg svarer ham lidt frisk i #3, at "selvfølgelig må han ikke oprette sådan en tråd", og det har jeg stået på mål for lige siden.

    Der er ikke nogen, som ikke kan lide Per, eller Lars for den sags skyld, eller andre som er blevet snydt.


  • René B
    René B Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #98   21. jun 2015 Altså hvis i skriver i har adressen så er det vel bare at starte bilen og komme afsted så må i jo køre i samlet flok jer der er blevet snydt ????:D

  • #99   21. jun 2015 Hvad enten man kan lide min fremgangsmåde eller ej, har jeg ihvertfald fået tilsendt en pakke behandlet d. 19, som jeg kan hente i morgen...

  • #100   21. jun 2015 Det var da godt smiley

    Det minder mig om dengang jeg købte højttalere af en Jyllænder.

    Der skulle dælme en masse korrespondance og trusler om bål og brand til, før højttalerne dukkede op 4 måneder senere.

    Selvom man til sidst får varen, så bliver man bare aldrig glad, fordi man har brugt så mange kræfter på lortet.


  • #101   22. jun 2015 Hvem er det send lige pm inden jeg dummer mig


Kommentér på:
OBS vedr. postorde svindel

Annonce