{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Bedste 1/18 buggy? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg har haft en Mini Inferno i nogle år nu, som egentlig har været meget sjov. Det var en bil jeg fik gratis. Da jeg fik den var den helt original, men jeg har siden skiftet alt på den. Nu kører den med børsteløs motor og en 45A ESC. Det midterste differentiale er skiftet ud med et kugledifferentiale, de 2 andre er skiftet til nogle i hærdet stål. Resten af drivlinjen er skiftet ud med aluminium eller stål. Men det kan bare ikke holde. I går ødelagde jeg de 2 differentialer i stål. Jeg kan ikke få de differentialer mere, og de vil nok alligevel ikke holde. Jeg er bange for, at tiden er rendt fra den gamle bil.

Jeg leder derfor efter en ny bil jeg kan flytte delene over på. Jeg ved bare ikke hvad der er godt eller skidt i de små størrelser.

Jeg har tænkt på en HPI Recon Mini, men jeg har læst, at den holder skidt og er dyr at få dele til.

Jeg har også læst om en Xray M18T, og den virker fin. Men også gammel, og jeg er bange for den er på vej ud af markedet.

Er der andre idéer? Det skal bare kunne holde så godt som muligt. smiley Det er kun til sjov, ikke noget seriøst banekørsel.

Det kan også være du kender en, som har noget stående. Eller selv har...? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste 1/18 buggy?
Kommentér på:
Bedste 1/18 buggy?

Annonce