{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  begynder billig nitro
  • #2   3. jan 2006 ja men har kun omkrin 2300 til rødighed

  • #3   3. jan 2006 og hvad er der galt med carson

  • #4   3. jan 2006 Spar de sidste penge op, det andet holder ikke. Du skal desuden bruge masser af penge senere til reservedele og lign. RC er en meget dyr sport.

  • #5   3. jan 2006 i know har smadret for mange penge hva med den buggy fra morfars... kyosho er da kvalitete

  • #6   3. jan 2006 Man kan ikke bare sige at et mærke er kvalitet. Man skal kigge på bilerne individuelt.

  • #7   3. jan 2006 Hvis du alligevel tænker på at gå op i en Kysho eller HPI så kan du lige så godt vælge en Traxxas det er en meget nemme begynder biler og ikke meget dyrer end Kysho hvis de er dyrer i det hele taget
    jeg valgte Traxxas som begynderbil for de har det nemmeste starter system jeg har set det er bare at trykke på en knap og vupti så køre det bare ingen snoretræk eller rotor start system eller gløde start ved siden af D
    et hele er i den EZ starter enhed der følger med til bilen det eneste du skal ha ved siden af er 12 AA batterier og et 7.2V batteri til EZ start enheden men det kan være du har det i forvejen hvis du har kørt med el biler før
    men det er jo bare en af mange meninger
    og det er jo heldigt nok vi ikke alle er ens
    Traxxas kan købes ved Holte Model Hobby kig her evt. www.holte-modelhobby.dk ring til dem på 45420113 spørg efter Rudi eller Joachim de kan svare på alt du vil vide
    de har hjulpet mig rigtig meget med ALT hvad jeg har spurgt om


  • #8   3. jan 2006 Hvis du alligevel tænker på at gå op i en Kysho eller HPI så kan du lige så godt vælge en Traxxas det er en meget nemme begynder biler og ikke meget dyrer end Kysho hvis de er dyrer i det hele taget
    jeg valgte Traxxas som begynder bil for de har det nemmeste starter system jeg har set det er bare at trykke på en knap og vupti så køre det bare ingen snoretræk eller rotor start system eller gløde start ved siden af D
    et hele er i den EZ starter enhed der følger med til bilen det eneste du skal ha ved siden af er 12 AA batterier og et 7.2V batteri til EZ start enheden men det kan være du har det i forvejen hvis du har kørt med el biler før
    men det er jo bare en af mange meninger
    og det er jo heldigt nok vi ikke alle er ens
    Traxxas kan købes ved Holte Model Hobby kig her evt. www.holte-modelhobby.dk ring til dem på 45420113 spørg efter Rudi eller Joachim de kan svare på alt du vil vide
    de har hjulpet mig rigtig meget med ALT hvad jeg har spurgt om


  • #9   3. jan 2006 Hov hehe kom til at poste samme besked 2 gang woops

  • #10   4. jan 2006 Godt råd fra Danny V, - !

Kommentér på:
begynder billig nitro

Annonce