{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Køb af Savage XL 5.9 Nitro {{forumTopicSubject}}

Står og har her til den første bestilt en ny bil til familien.
Denne gang en Savage XL 5.9 nitro, har længe ville prøve en nitro, og har ført haft en Savage Flux som jeg var glad for.
Hvad skal man være opmærksom på ang sådan en fætte som ny i nitro verden.

Pt står der en 1/10 el buggy og en 1/6 benzin leo i samlingen, og har ellers haft diverse el biler før, men vil prøve min første nitro nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Savage XL 5.9 Nitro
  • #1   19. aug 2015 Glæder mig til at se den .... smiley smiley

  • #2   20. aug 2015 Jeg har også en xl 5.9 og den har generelt ingen svagheder, motoren er svær at indstille, men husk at tilkøre motoren korrekt. Fed bil, jeg opgraderet batteriet i bilen med et Lifepo fra hobbyking, nu har jeg uendeligt med strøm hele tiden til servoer. Standard servoen til styretøjet er svag men holder fint på min model

  • #3   20. aug 2015 5,9 motor holder mega længe og problemer med at indstille kender jeg ik og jeg har kørt den i min savage x siden den kom frem..

  • #4   20. aug 2015 Følg manualen angående break-in (tilkørsel) af din kraftige motor smiley Gør du dette rigtigt vil du opleve lang levetid (behandlet ordenligt selvfølgelig) og bedre performance. Held og lykke med din nye Savage!

  • #5   20. aug 2015 Korpc - min mellemskrue røg ud af justering. Prøv at find informationer omkring justering af denne. Når du har fundet det, vil du erfare det ikke var helt nemt

  • #6   20. aug 2015 Easy alt skal være flush ved std instillinger og har kørt med min længe, faktisk lige siden de først dukkede op på ebay... smiley
    Men når nu det er sagt så bliver de løse i de gummi ringe ved juster skruerne...bestille ekstra og check engang i mellem.


  • #7   20. aug 2015 Jo jo alt er "easy" når man ved tingene. Der er faktisk et lille mærke/ring rundt i kaburatoren når du skruer skruen næsten helt ind. Derfra fortager du din justering af skruen med nogle omgange ud kan ikke huske hvor meget, men min blev ikke flush ved denne indstilling men tæt på. Og kørte herefter perfekt. Easy, når man ved det smiley men at finde information omkring dette på hpi's hjemmeside er umuligt. I deres manual går de let og glat udenom denne skrue.

  • #8   20. aug 2015 Hpisavageforum.com tror jeg det er , de har nogle goe info..

  • #9   25. aug 2015 vigtig ting til din motor sørg for at dit luftfilter er sat fast på karburatoren med en strip. ellers kan det falde af og så er det ny motor. smiley

Kommentér på:
Køb af Savage XL 5.9 Nitro

Annonce