{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Rc {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger smiley

Det er ved at være tid til jeg skal havde en RC bil.
Jeg har kigget meget på youtube for og finde hvad jeg tror jeg vil få mest ud af, og er kommet frem til jeg skal havde en Monster truck!:D
Da den skal bruges på græs, bygge-pladser osv, så jeg vil gerne havde de store dæk og den høje fri-højde som der self er på en monster truck

her er de biler jeg har kigget på:
"Team Associated Rival"
"HPI Savage flux hp"
"ThunderTiger MT-4 G3"


"Team Associated Rival" jeg har hørt af den skulle havde nogle problemer med holdbarheden men tænker ikke det er det største problem da jeg ikke skal hoppe ovre store hops osv. tænker også der er et plus at den er "waterproof":D men er der nogle af jer som har erfaring med denne Monster truck? og nogle der kan finde det billigste sted af købe den som også lavere til DK?

"HPI Savage flux hp" har kigget en go del på denne Monster truck og syntes selv jeg er kommet frem til af dette bliver en "sidste" løsning. men er der nogle af jer som har erfaring med denne Monster truck? og nogle der kan finde det billigste sted af købe den som også lavere til DK?

"ThunderTiger MT-4 G3" syntes denne monster truck ser rimelig cool ud, man får meget for pengene og den skulle holde godt. men syntes den ser meget "mindre" ud en de andre to både længde og iser frihøjden, da jeg som sagt kommer til af køre den meget på græs.men er der nogle af jer som har erfaring med denne Monster truck? og nogle der kan finde det billigste sted af købe den som også lavere til DK?

så lige et hurtigt Resume:
Er der nogle der kan sende et link til de forskellige Monser trucks?
nogle der har erfaringer med nogle af dem?
hvilken er bedst når man også tæller prisen med?
kom bare med jeres bud, dov skal den være el, minimum 1/10 helst 1/8 eller 1/5 og den skal være en monster truck,

Tak på forhånd smiley

(håber man kan forstår min tekst ellers så bare skriv)





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rc
Kommentér på:
Rc

Annonce