{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

totalt useriøse personer {{forumTopicSubject}}

hej der ude.

jeg blev i går lidt overrasket over en person begyndte at svine min tamiya hilux til og begyndte at give alle mine gallerier stemmen lav kun for at provokere.

Ja og det er jo så præcis samme person som gang på gang reservere annoncer uden at have råd til tingene personen har gjort det 2 gange med mine annoncer og så kommet med en eller anden ondsvag forklaring når han så skulle betale for varen.

Men nu hvor han er begyndt på det andet pjat synes jeg sku han er blevet lidt for belastene her inde, har sat ham på filter liste men idioten kan jo stadig stemme på mine biler og give dem alle sammen lav.

Ja nævner ingen navne men i kan jo selv kigge i min profil under min hilux osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  totalt useriøse personer
  • #1   22. nov 2015 Kan ikke se ham på din Hilux, men der er desværre massere af folk som ham.
    Derfor er jeg også begyndt at tage depositum hvis at jeg skal resevere/ ligge noget til side.
    Markedet herinde er til tider meget useriøst, men det er alligevel den nemmeste måde at komme af med sit RC gøjl på.


  • #2   22. nov 2015 nej det er sku rigtig alt det lort han havde skrevet om min hilux har han lige slettet.

    Men stadig hvis i kigger under stemme fordeling på min hilux og min Scania og flere andre kan i se hvem der har givet dem stemmen lav.


  • #3   22. nov 2015 Rc galleri og scootergalleri har nok det til fælles at der er mange "børn" tilstede som keder sig derude i samfundet. smiley

  • #4   22. nov 2015 Ja nu ved jeg ikke om det er rigtigt men når man nu kigger i mandens profil står der at han er 49 år det er jo rimeligt skrammende vis det er rigtigt

  • #6   22. nov 2015 Nej det er sku rigtigt men på den her måde viser jeg ikke nogen navne det gør han selv når man kigger under stemme fordeling på flere af mine biler så håber lidt at folk på den måde kan få lidt kendskab til hvem der er nogle tosser.

    Ud over det har jeg også sat ham på filter liste og anmeldt ham for misbrug af siden men som du skriver sker der sikkert ikke noget ved det.


  • #7   22. nov 2015 Skrev jo også børn i ""
    Men kan da lige generalisere lidt, det så hyggeligt her med morgenkaffen, junior ude o sneen, og brændeovnen tændt, og lillemor spiller hayday smiley
    Hmm hmm. "Børn" dækker over...
    Børn, og barnlige sjæle, pedagogtyper, hvor alt skal være åååh, så pedagogisk og økologisk.. Paragrafryttere, som har læst al den teoretiske forklaring g begrundelse på det emne de nu kommenterer, og tror selv de har ret, fordi de nu har læst teorien, problem er bare det ikke altid hænger sammen med praksis(er trær af den type på arbejde som mekaniker).
    Civilpoliti, den type, som får stiv diller af at håndhævde "deres" version af loven, som tror de kender paragrafferne, og så vælger at udøve den på resten af befolkningen..
    Og så alle de andre sørgelige og ensomme sjæle som altid lige ved samtale skal nævne de ingen penge har pga den og den lidelse, (sjovt nok har den samme person en masse dyre ring, godt nok i moderens eller faderens navn, så regeringen og inkassofirmaer ikke kan røre dem).
    Godmorgen til folket. smiley


  • #8   22. nov 2015 HAHA HAHA ja sørgeligt men sandt

  • #9   22. nov 2015 Folk der forhandler frem og tilbage om ens varer en hel dag, for at slutte af med: Jeg kan måske handle i næste uge, hvis jeg får solgt min bil, hund, kæreste eller bistanden på magisk vis kommer to gange.. Har selv kontaktet folk "mellem" RC penge, så plejer jeg at skrive: "er interesseret, køber den på lønningsdagen, hvis den ikke er røget". så kan man forhandle osv når man faktisk har penge.

  • #10   22. nov 2015 Du skal ikke tage det alt for personligt. Sådan er det at være på nettet nogle gange smiley Det er træls, det forstår jeg godt, men bare bloker ham så meget du kan og nyd alle de anerkendende og rosende ord om dit gennemførte projekt: dit flotte unikke trailer-arbejde og din meget flotte og lækre Tamiya. Så vidt jeg kan huske smed jeg en 'ekstra høj' på den, så den kan vist fint opveje nogle useriøse 'lav' smiley God kørsel og hobby

  • #11   22. nov 2015 Der vil bare altid være nogle fæmikkler som ikke kan finde på andet at lave end genere andre. Sørgeligt og trist det er det dog.

  • #12   22. nov 2015 Mange tak Simon ja jeg er bestemt også meget glad for de vel overvejet stemmer jeg får og ja både dig og Danny har helt ret men for sin vis havde det også været okay vis han ikke synes om den og gav den lav, men så skulle i se de beskeder han skrev inden som gjorde han røg på filter listen.

    Mildest talt svinede han min bil til hvad det var for noget billigt lort osv osv. dem slettede han så og hævnede det med at give flere af mine biler lav totalt tumpe.


  • #13   22. nov 2015 Du skulle have gemt beskederne så andre kunne hjælpe personen videre.
    Slukkede for stemme muligheden for mange år siden da en del personer ikke kunne administrere dem.


  • #14   22. nov 2015 Du har nogle af de fedeste og mest gennemførte enheder herinde, f**K ham.

  • #15   22. nov 2015 Ja jan jeg tænkte godt på det men fik desværre ikke gjort det og ja jeg overvejede også at spærre den funktion men det er jo også en skam da der er mange her inde som godt kan finde ud af det og gider at bruge tid på at vurdere enheden.

    Mange tak Ronny og ja op i røven med ham synes bare folk skulle se hvor belastene nogle personer er her inde og vis vi ærlige rc folk står sammen og offentlig gøre de dårlige oplevelser med folk burde vi hurtigt kunne lukke dem ude af vores fællesskab når nu bazoom ikke gør noget ved det.


  • #17   22. nov 2015 Ja præcis Jan det skrev jeg også til ham misundelse er nemlig en grim ting

  • #18   22. nov 2015 Der er altid folk som ikke kan tåle at nogle har flottere og federe enheder end dem selv. Så ja som du selv skriver så er misundelse en yderst grim ting at lide af.
    Der er fandme mange herinde som har nogle umenneskelige lækre og velbyggede enheder som man kun kan være satans misundelige på man ikke selv har enten finanserne eller færdighederne til at lave noget så lækkert og gennemført. Men så er der sku kun en ting at gøre og det er at rose ejeren/skaberen og hvem ved måske de kigger forbi ens galleri og ser noget som de syntes er lækkert lavet og måske selv kan bruge i et fremtidigt projekt.


  • #19   22. nov 2015 Tja, jeg undrer mig over at folk er misundelige på nogle af de fede RC'er herinde. Jeg er her da primært for at se disse og lade mig inspirere af de lækre biler, som der jo er herinde.

  • #20   22. nov 2015 Ham på de 49 år er jo bare en badespade... F... ham og hvis man ikke har noget pænt at sige , kan man bare holde mund.. Dine biler er da for super nice...
    dem gad jeg sku godt at eje....


  • #21   22. nov 2015 Ja det mener jeg også han er bare et fjols og det tror jeg alle der har set den her tråd gør men mange tak vagten det luner at der er så mange der bakker op tak

  • #22   24. nov 2015 Der har jo altid været misundelig børn i alle aldre herinde som har gjort opmærksomme på sig selv på mere eller mindre heldige måder,og tror de fleste af dem som har haft en bruger herinde i mange år har rendt i en eller flere ?
    Tag dem for hvad de er,trolls som ikke har et liv selv og derfor ønsker at påvirke andres liv i en negativ retning,men de er da belastende og især når de ytrer sig negativt om noget man holder af i dette tilfælde sit legetøj.
    På andre forums angriber de det som folk går op i der for selv at fremstå bedre,jeg har haft kæmpe rc samling jeg har leget meget med motorcykler og har idag vist stadig dk`s tredje største privat ejede saltvands akvarie,så jeg er rendt ind i min del af den slags gennem tiderne,fuck dem for at sige det på jævnt jydsk, de er der og vi slipper aldrig af med dem men kan kun begrænse dem ved ikke at tage os af dem eller deres udtalelser for seriøse.


  • #23   24. nov 2015 Kom da lige med et billede af dit bette fiske basin. ;kr

  • #24   27. nov 2015 Der er billeder af det i mit foto album ?

  • #25   27. nov 2015 Var ude for det samme for et par måneder siden. Det var en 13 årig knægt (et pattebarn) der gav min F430 lav, formentlig pga misundelse fordi jeg havde skrevet at den har kostet en 20,- Derefter kom der en lav på >20 enheder hvorefter jeg slettede alle. Så misundelse er roden til alt ondt - husk det nu unger!

  • #26   27. nov 2015 Det var garanteret fordi det ikke var en hbæx model som dem den slags selv ofte kører med ? smiley

  • #27   27. nov 2015 Tja det er en "made in china" model, købte den på FB uden bat for en 20 - misundelse, misundelse, jeg kan blive ved

  • #28   27. nov 2015 var det hyggens bella du købte siden den lave pris ? smiley

  • #29   27. nov 2015 Nej .. Det var en dame der ikke vidste hvad det var, se den evt i min profil

Kommentér på:
totalt useriøse personer

Annonce