{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.792 visninger | Oprettet:

Carsten N
Carsten N
Tilmeldt:
14. nov 2015
Følger: 12 Emner: 4 Svar: 29

Arrma Kraton {{forumTopicSubject}}

Hej Forum..

Jeg er håbløst forelsket i Arrma Kraton, men vil lige høre folkets mening om den. Jeg er relativ nybegynder indenfor hobbyen, har indtil videre kun en 2WD fra WLToys og har leget med den i et par måneder. Nu vil jeg gerne opgradere.
På udenlandske fora er de generelt glade for Kraton'en og den får også mange gode reviews med på vejen.
Jeg skal bruge den på lidt grusstier og kun til leg, jeg har ikke tænkt mig at køre på bane eller hoppe og den slags. Ikke på nuværende tidspunkt i hvert fald.
Jeg er umiddelbart ikke hooked på HPI eller Traxxass, men kunne der være andre gode bud i prisklassen (ca. 3 af de lange fra Tyskland).??
Der er også ThunderTigers MT4 G3, den har også været med i overvejelserne, men Kraton'en lader til at være mere køreklar ud af boksen i forhold til den anden...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arrma Kraton
  • #1   10. jan 2016 Der er nok diciple i begge retninger... smiley
    Der har været flere debatter af samme type herinde for ikke så længe siden.
    Se evt. denne video hvor begge biler bliver gennemgået:
    https://www.youtube.com/watch?v=KOQ3kaq5hVQ
    Køb en af hver! De er begge fede biler smiley


  • #2   10. jan 2016 Hvor henne i Østjylland bor du ? Du er velkommen til at komme forbi her, hvis du vil studere en Kraton på nært hold. Bor i postnr. 7442.

  • #3   10. jan 2016 Hvis du er forelsket i Kraton modellen, så er det da bare den du skal have.
    Når man kigger på dens specifikationer så er de ikke så ringe endda.

    Elektronikken lader heller ikke til at være så tosset for en RTR model at være.