{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Søger råd til køb af touring rc {{forumTopicSubject}}

Hej,

Det er mange pr siden jeg lagde min fascination til rc hobbyen på hylden men den er begyndt at spirer igen :):). Sidst var det offroad med nitro der optog mig, men denne gang jeg vil jeg prøve bane sporten og spændingen i race.

Så ville godt spørge om nogle gode fif og tips til køb af begynder touring rc.

Jeg kender ikke til hvem der producere hvilke kvalitet så gerne give mærke model forslag og hvor disse biler og udstyr kan købes.
Er det muligt at købe rtr sæt eller de købes i bil + elektronik + batterier / lader.
Og er det dyrt at komme igang med baneracer.

På forhånd tak.
Mvh. Nick


Kommentarer på:  Søger råd til køb af touring rc
  • #1   17. jan 2016 Tag ud i en af de klubber du tænker du vil køre i og snak med dem der. Det er altid en fordel at køre med samme bil som flere andre kører med, da det så er meget lettere at få hjælp til opsætning og man kan hjælpe hinanden lidt med reservedele etc. De vil så også kunne vejlede i præcis hvor man bedst og billigst køber en brugbar bil. Som udgangspunkt skal du regne med at en tc til bane ikke kan købes rtr i en ordentlig kvalitet medmindre du kan finde noget brugt.

  • #2   17. jan 2016 Hej
    jeg startet for ca. 1½år siden med og kører TC og havde samme spørgsmål som dig. som det første skal du melde dig ind i en klub, der for du en masse ærlig svar på dine spørgsmål.
    Du skal regne med ca 2500-3000 for det hele alt incl.
    køb en brugt bil feks. Xray T4, yokomo BD7, Vbc, Serpent 411, det er gode biler som kører rigtig godt og er nemme og sætte op. Men kom i klubben først, der kan du sikkert godt prøve en bil.


  • #3   17. jan 2016 Jeg er en ny og usamlet tc bil til salg smiley

Kommentér på:
Søger råd til køb af touring rc

Annonce