{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

RC baner {{forumTopicSubject}}

Hej..
Ved godt det ikke er sæson for nitro,
Men vil gerne høre om der stadig er nogle baner tilbage i Vendsyssel for 1/10 nitro hvor man kan køre på hobbyplan,
Eller offroad 1/10 el? Vil gerne ud og køre med mine biler andre steder end på marked og vejen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC baner
  • #1   21. jan 2016 Findes der en opdateret side med baner i dk ?

  • #2   21. jan 2016 Nitro 1:10 - 1:8 Frederikshavn.
    1:10 el: Aalborg rc


  • #3   21. jan 2016 Men er Frederikshavn og alborg RC ikke kun for dem der dyrker sporten og køre med konkurrence biler?

  • #4   22. jan 2016 Kender ikke til hvem og hvad der kører i Fredrikshavn. Men i Aalborg kører der både rtr og konkurrence biler.

  • #5   22. jan 2016 Mig bekendt er de baner som er rundt om i DK ikke KUN til Prof kører, men for alle med hang til RC-biler, der er mange klubber som gerne vil dele ud af deres erfaringer og komme med råd og vejledning,..........
    HUSK man bliver jo ikke Prof køre ved a købe pro grej, det kommer gennem træning og læring omkring bilen og dens kunden og justerings muligheder,... smiley

    /Mikael


  • #6   23. jan 2016 nemlig. Der er ingen baner i DK hvor alle ikke er velkommen, uanset om man har "Pro" grej eller RTR grej. Klubberne er til for at folk kan mødes med andre under ordnede forhold og ikke bare på en mark. Om man så køre med det ene eller andet er op til en selv. Man bestemmer sjovt nok også selv om man vil køre race eller man bare vil køre rundt og hygge.

    Hos Frederikshavn er alle velkommen uanset bil størrelsen må dog max være 1/8 jeg vil dog ikke anbefale en 1/10 da banen er stor men man bestemmer selv.
    Det er en forening så kun medlemmer må opholde sig på banen. Ikke medlemmer er velkommen på trænings dage men der skal være et medlem.

    Kig facebook for tider og pt er der vinter pause smiley


Kommentér på:
RC baner

Annonce