{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Fjernstyret.dk
  • #1   12. feb 2016 Jeg ville holde mig rigtig langt væk.

    Intet CVR nummer. Forfalsket e-mærke og firmaet ligger ikke på den adresse de har linket.

    Enten er de verdens dårligste til at lave en ordentlig firmahjemmeside, eller også er det rent fup.

    Begge er gode grunde til ikke at handle der.


  • #2   12. feb 2016 Jeg købte min Slash der.... fik kanon service og hurtige svar over mail. Bilen stod jeg med i hånden efter to dage. Jeg vil nemt handle der igen.

  • #3   12. feb 2016 Har handlet der flere gange uden problemer - MEN det er sgu slut med forfalsket e mærke - det er svindel.

  • #4   12. feb 2016 Hej med jer smiley

    Don:
    Naturligvis har forretningen da et CVR-nummer smiley
    https://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=28208510&soeg=28208510
    Hvordan er du kommet frem til, at den ikke har det? (Skal noget rettes, så det fremgår tydligere?)

    Jan:
    Jeg tager det meget seriøst, når der indgår en dårlig anmeldelse eller en fejl på siden. Det er min forretning og jeg kæmper for den gode kundeservice, det gør derfor ondt at læse dette.
    Der er ingen bagtanker med e-mærket, men jeg gætter på, at abonnementet er udløbet - jeg har taget kontakt til dem for at få det løst, og har midlertidigt fjernet logoet fra siden. (Designet af siden er ikke mit område, så der kan også være sket en fejl eller misforståelse der).
    Uanste hvad, så bliver det løst.

    Rene:
    Tak for det smiley

    Danner:
    Du er velkommen til at skrive en mail via siden eller ringe indenfor åbningstiden, hvis der er noget, som jeg kan hjælpe med.

    Hilsen
    Anders - Fjernstyret.dk


  • #5   12. feb 2016 Tak for svarende smiley
    Anders, jeg vil helt sikkert vende tilbage med en bestilling, efter også at have læst på trustpilot, vil jeg ikke tøve med at handle mig dig smiley


  • #6   12. feb 2016 Skønt der kom styr på E mærket, måske dukker det op igen.
    Syntes det er fantastisk at Anders reagerer - det kunne andre lære en del af.


  • #7   12. feb 2016 Danner: Du er velkommen - ser frem til din ordre smiley

    Forsat god aften til jer, og tak for opmærksomheden - der er allerede blevet rettet jf. ovenstående, så der ikke sker lignende misforståelser igen.

    Hilsen
    Anders - Fjernstyret


  • #8   12. feb 2016 Har også handlet og skrevet med Anders og det er med stor glæde. Købte en bil hvor den ene dæmper var knækket da jeg modtog den, jeg sendte et billede og en beskrivelse og så var der en ny på vej til mig.
    Rigtig go service og hurtig respons. ??


  • #9   12. feb 2016 Ham Anders har skrevet en besked til mig, hvor han spørger ind til min kritik.

    Jeg synes den var meget nøjagtig og saglig, og som jeg har fortalt ham, ville jeg aldrig handle eller anbefale andre at handle på en hjemmeside, der ikke giver noget trygt indtryk til forbrugeren.

    Som jeg også svarede ham, så synes jeg det er en skam, hvis han prøver at drive en fornuftig virksomhed. Så må vi håbe han retter op på tingene og får flere "kritiske" kunder fremover smiley

    Jeg kan i øvrigt se han har fjernet e-mærket og sat CVR nummer på forsiden allerede nu. Det er fremskridt.


  • #10   12. feb 2016 Hej Anders smiley
    har prøvet ringe og skrive mail til dig, men af en eller anden grund svare du lige pluslig ikke smiley
    Så nu prøver jeg her smiley
    Fik du nogle sinde bestil det "et vejs leje" (HPI-1430) ?
    regner med af give, de 2 trækstartere tilbage som ikke passer, når jeg kan hente lejet smiley
    Mvh Rasmus smiley

    Lige for at svare på emnet smiley
    var ude i "Butikken" Hvor jeg skulle havde en trækstart til min revo 3.3 (don't blame me) han viste ikke lige om han havde en der passede, så fik 3 med hjem, vi aftalte jeg kunne komme tilbage med de 2 som ikke passede.
    Super service, at man kan komme tilbage med dem som ikke passer, syntes dog det lidt surt, at de 3 gange jeg har ringet i denne uge har han ikke taget den smiley (det var i åbnings tiderne)



  • #11   12. feb 2016 Sjovt så meget man pludselig går op i E-mærker og cvr nummer på danske websites når der tydeligvis ikke er de samme forbehold mod udenlandske sites hvor sikkerhed er lig med nul! . Bare en strøtanke. :o)
    P.S alle kan snyde, lad være med at tro at når bare sitet har (e-mærket) så er alt godt.
    Det eneste e-mærket gør er at give falsk tryghed. Firmaet bag har ingen juridiske eller lovmæssige foranstaltninger de kan gøre brug af i tilfælde af snyd.
    De kan kun anmelde virksomheden for snyd som alle andre borgere i dette land.
    Så vær altid opmærksom på hvem pokker i handler med uanset hvad fanden der står på sitet!
    Hygge.


  • #12   12. feb 2016 Smiley:
    Jeg har brugt en del tid og ressourcer på at søge efter sager til dig og bestille hjem, så jeg er glad for, at du sætter pris på den service - ærgerligt, at kommunikationen er gået galt et sted. Jeg har dog haft ret travlt de sidste par dage med betjeninger, så hvis du har ringet indenfor åbningstiden (Har du det?), så kan du have oplevet noget ventetid / intet svar i perioder - det svært at hjælpe alle på én gang smiley Men alle mails er svaret, og jeg senest i går skrevet til dig, at lejet er kommet hjem… er den ikke modtaget?

    Men vil du ikke være sød, at skrive en mail i stedet for at skrive herinde, så kan vi hurtigt komme i mål.
    Du kan afhente lørdag/ i morgen.
    Kontakt mig på mailen omkring dette.
    Forsat god aften
    Hilsen
    Anders – Fjernstyret


  • #13   12. feb 2016 Don:
    Som nævnt i mailen, så vil jeg gerne rette det, som der skal rettes - kritik er velkommen og jeg lytter. Men jeg følte ikke, at den beskeds indhold var relevant i denne tråd - derfor skrev jeg direkte til dig.
    Jeg har også fulgt op, og afventer svar fra dig - vi skrives ved der smiley
    Hilsen
    Anders - Fjernstyret


  • #14   13. feb 2016 Henrik P:

    Jeg handler meget i udlandet og specielt ebay kan du jo se eks. at en forhandler har haft 19440 handler og fået 98,9% positiv feedback (meget almindeligt eksempel) og så tør man jo godt handle dér.

    Jeg har også handlet i østrig, hvor der var "cvr" nummer og fysisk adresse på hjemmesiden. Der var jeg lige inde og finde forretningen på google streetview før jeg lagde mine penge.

    Det betyder også meget, at man næsten altid bruger paypal, så man får pengene igen fra bankens side, hvis sælger ikke sender varen.

    Når jeg f,eks, har handlet hos Dollarhobbyz i USA, som jeg tit har gjort, så har jeg aldrig et sekund været i tvivl om, jeg ville få mine ting.

    De er på ebay hvor de har fået gode anmeldelser, de har fået gode anmeldelser på forummer, de bruger respekterede transportører og man betaler med paypal.

    Det er røv og nøgler at handle på danske hjemmesider, hvis de ikke har orden på tingene. Du kan skyde en hvid pil efter dine penge eller hjælp nogen steder fra, hvis du har betalt med dankort, paypal eller swipp.

    Der findes rigtig mange - også kæmpe store - danske internetforhandlere, der er registreret som anden type virksomhed end hvad de forhandler, som ikke har orden på moms osv. og som skider højt og flot på vores (givet strenge) forbrugerbeskyttelse.

    Så det passer simpelthen ikke hvad du siger.


  • #15   13. feb 2016 Der skulle selvfølgelig have stået "Dankort, mobile pay eller Swipp" til sidst i den kommentar.

  • #16   13. feb 2016 Don:
    Hvad er det jeg skriver der ikke er sandt?
    Du har ingen garanti for at få dine vare fra udenlandske sites!
    Du har ingen garanti for at få dine varer fra sites i DK med e-mærket!
    Det er hvad jeg skriver.
    Så det du skriver Don: (Er simpelthen ikke sandt)


  • #17   13. feb 2016 Jeg har handlet hos Anders (fjernstyret.dk) og snakket med ham ved flere anledninger. Det er mit indtryk at han er ærlig og har kæmpet en brav kamp for at etablere en dansk RC butik og holde den kørende trods adskillige indbrud og stigende konkurrence fra udenlandske webbutikker. Jeg vil gå så langt som at sige at jeg stoler på ham. Så støt en dansk RC butik hvis du finder noget på hans site du kan bruge smiley

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    apr 2007

    RC-enheder: 1 Svar: 5
    #19   19. feb 2016 Det vil være fantastisk hvis han endelig er ved og få styr på sine virksomheder, meeeen http://happysale.dk/ har ligget død i evigheder, på trods af han lovede den butik var lige ved og komme op og køre igen for længe siden efter overtagelse. Så min erfaring med Anders er ikke positiv. Har haft et par telefonsamtaler med ham tidligere, og det lugtede fælt. Men som sagt er det forrygende hvis fjernstyret.dk virker. Det kan bare undre mig at han ikke får lukket Happysale.dk siden ned, den er jo død !!

  • #20   25. nov 2017 Hej Michael - læser først din kritik nu, og du får derfor et svar omend lidt forsinket.

    Fjernstyret.dk købte lageret fra Happysale og fik der hjemmesiden med. Integrationen af Happysale ind i Fjernstyret har ikke været en prioritet, men det har kundeservice til gengæld ved Fjernstyret.dk - så det er ikke andet end manglende tid.

    Netop tidsmangel og stress var årsagen til, at den tidligere ejer måtte sælge. Der var derfor en masse uventet opgaver i den integration, som stoppede arbejdet, så det gik ikke så smertefrit som forventet – desværre.

    Set i bagspejlet burde webshoppen på happysale være blevet lukket ned med det samme, så det ikke havde givet forvirring og mistillid.

    Jeg forventer/håber at have det løst i ultimo januar.

    Med venlig hilsen / Best regards

    Anders

    www.fjernstyret.dk
    Facebook: https://www.facebook.com/Fjernstyret
    25-11-2017 22:55:24


  • #21   20. jul 2018 Jeg er blevet kontaktet af Anders fra Fjernstyret.dk igen her i Juli 2018 angående mine kommentarer.

    Da de er helt faktuelle, og at tingende forholdt sig, som jeg skrev i starten af 2016, har jeg valgt at lade mine kommentarer stå.

    På nuværende tidspunkt er der hverken ægte eller uægte e-mærke på siden. Der er dog CVR nummer og fysisk adresse.


Kommentér på:
Erfaringer med Fjernstyret.dk

Annonce