{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Useriøse sælgere... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg troede det lå til køberne og have den tittel...

Folk der har ting til salg og ikke tillader sms, opkald eller kommentarer, hvad er meningen med det?

Når man så sender dem pm's så læser de beskederne men svarer ikke alligevel..

Hvorfor have noget til salg så?

Kom nu ind i kampen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse sælgere...
  • #1   27. apr 2016 Det er mildest talt pisse træls...

    Har selv skrevet på nogle annoncer,
    og hører intet tilbage ??

    Lad os få strammet op på det...

    Lad feks. annoncerne kører i kun 8 dage, så skal de fornyes, så er der mulighed for at sælger tjekker sine annoncer lidt oftere... og vi kommer af med en masse solgte/inaktive varer.

    SÆT IGANG !!!


  • #2   27. apr 2016 Er helt enig!

    Og hvorfor ikke slette sin annonce hvis lortet er solgt..


  • #3   27. apr 2016 Fordi når varen er væk og pengene er på kontoen, så er man ligeglad med resten...

    Manglende respekt for sine omgivelser kan man også kalde det.

    Det ses tit ved den yngre generation.





  • #4   27. apr 2016 Ja det mangler de unge sku idag, ikke alle men tæt på..

    Hjælpe admins herinde er vel stadig lisså meget spøgelser som de altid har været..




  • #5   27. apr 2016 Helt enig. Jeg er før blevet snydt. Dog ikke herinde. Men der burde være et system, hvor man kunne give brugere karakter, alt efter hvordan handlen er forløbet. Så ved jeg godt, hvis en sælger bliver hængt ud, sletter han bare profilen, og opretter en ny. Det er desværre som Jesper skriver, mangel på respekt, og ligegyldighed over for andre.
    Men jeg tror trods alt det giver bare lidt hjælp til købere og sælgere, hvis der var en form for karakterbog knyttet til en profil.


  • #7   27. apr 2016 Lillemic.. Du kan jo på nuværende tidspunkt ikke vide hvem folk handler med. Man ville ikke kunne styre hvem der skriver / vurderer en person.
    Hvis en vurdering skulle godkendes af sælgeren, ville alle dårlige bare blive afvist. Og hvis sælger ikke ville have mulighed for at se vurderingen før den er godkendt, vil nogle bare afvise dem alle..


  • #8   27. apr 2016 Rasmus. ja det er rigtigt, men lignende anordninger fungere på mange andre sider. Og ved godt det er umuligt at lave noget der giver 100% i om køber/sælger er ærlig. Et eller andet sted, burde alarm klokkerne også ringe når sælger ikke vil oplyse mobil nummer ved handel. I det tilfælde ville jeg nok overveje at handle.
    nu har jeg tidligere læst folk herinde er blevet snydt, og er blevet frabedt at skrive navn på sælger. Men ja det er en svær balance, for hvem taler sandt, hvilke aftaler er der indgået osv.
    Men den letteste måde at undgå svindel på, er ganske simpelt, selv at møde op og færdiggøre handlen.


  • #9   27. apr 2016 En idé ville være at folk, når de tager billeder af deres ting, så skal der være en synlig underskrift med dato smiley så kan man se hvornår varen er sat til salg.

    En anden idé er bestemt en point system eller en knap hvor man kan give brugeren et (Sikker/God handle) knap.


  • #10   28. apr 2016 Eller nemid login. Så dem der er seriøse og vil sælge/byde har knyttet sit nemid til profilen. Så kan man ikke løbe fra det efterfølgende.

  • #11   28. apr 2016 Kim H.
    Ja, det er også en mulighed. Det er der også mange sider der kører med, men hvad det kræver af admin ved jeg ikke. Og læser admin mon overhovedet med, og tænker over problemet. For ellers kan vi alle sammen jo diskutere løsninger, og der sker ikke mere ved det.


Kommentér på:
Useriøse sælgere...

Annonce