{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grusgrav på Vestfyn eller trekants-området
  • Lars R
    Lars R Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #1   30. apr 2016 Skal det være grusgrav ?

    Ellers kom ned til os http://www.rc-royal.dk


  • #2   30. apr 2016 vi er der fra kl 10.den 30-4 og som første gangs køre er det gratis smiley du skal være velkommen i rc royal . ones you drive a track .you never go back . smiley

  • #3   30. apr 2016 Ole. Det kommer så sandelig an på om det er en bane der er til at køre på. ;).
    Er mere til bash steder hvor der er rigelig plads, og lidt hop, nok fordi mine evner ikke er til en bane...
    Vil sammenligne med skiløb,, der er folk der følger de faste baner, og folk der basher/off piste. Jeg hader så ski, men skulle jo drage en parallel. smiley


  • #4   30. apr 2016 Hej Ole,

    Jo tak - jeg har været nede hos Jer et par gange, og lykkedes da også at køre en enkelt runde på Jeres 1:5 bane.
    Og jeg kommer helt sikkert igen smiley
    Men hos Jer (RC Royal) er der "kun" Onsdag og Lørdag at køre brændstof, og hvis man nu er "trængende" uden for disse dage, så vil det være rart at have et sted man kunne ræse smiley



  • #5   30. apr 2016 Har man adgang til en grusgrav så er der sku også ofte frit spil hvornår man vil lege da de ofte ligger væk fra bebygget områder.

  • #6   30. apr 2016 i dag var vi over 20 mand .blandet på 3 baner. masser af zulu race og hygge med grill pølser . der var nok at snakke om og kigge på . hvad angård bash med hob så skal man køre 1-10 eller 1-8 i rc royal for at komme til at flyve og vi har nogle af de store hob med nogle af de største nedkørsler i dk smiley

Kommentér på:
Grusgrav på Vestfyn eller trekants-området

Annonce