{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas stampede sjov?
  • #1   27. maj 2016 Min knægt har haft sådan en i meget hidsig version selv med wheelbar røg den bagover men sjovt var det men kedeligt i længen når man køre offroad da man vælter hele tide

  • #2   27. maj 2016 Denne er født brushless (kan kendes ved at der står vxl på karosse, samt hjul er sort-chrom). Motorsætte er bare skiftet på et tidspunkt-

    Den ryger ikke bagover hele tiden, men kan godt finde på det engang imellem hvis den lige rammer et bump som den får gas. Selv på asfalt vælter den heller ikke bare sådan, der skrider den nærmere ud.

    Anyway, lipo batteriet er ladet op nu, så kom og giv den gas i morgen, så kan du selv se hvordan den kører. Tror næppe du bliver skuffet. Ej heller sønnike smiley


  • #3   28. maj 2016 Jeg synes det er en rigtig sjov bil at køre frem og tilbage på græsplænen med, for at se hvor lang tid man kan holde en wheelie.

    Den har samme venderadius som en pølsevogn når du er på gassen, men svinger med glæde rundt ved nedbremsning. Så det kræver lidt talent at få den til at køre perfekt.

    Det er ikke en bil jeg ville tage med i grusgraven eller i skoven, men det er en fin villavej/græsplæne MT.


  • #4   29. maj 2016 Sjov faktor er noget underligt noget.
    Min sjoveste bil er nok min Wild Willy 2.
    Den kører som en løstpakket pose nødder kombineret med et kølefryseskab på hjul.
    Jeg har så også sat et brushless sæt og LiPO i den - det er aldrig lykkedes at trykke gassen i bund. Den vælter inden.
    Men den er dælme sjov.
    Min mest velkørende bil er min Traxxas Bandit med Rustler arme og stadium hjul - den kører for sygt godt - men WW2 er sjovere...!!!!!

    Så når trådstarter spørger til sjov - så kan det jo faktisk godt være sjovt at den kører "dårligt"


Kommentér på:
Traxxas stampede sjov?

Annonce