{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dji phantom
  • #1   28. maj 2016 Hvis det er den på guloggratis så ligner det ikke en + model. Nærmere en alm P2 vision med eftermonteret gimbal.

  • #3   28. maj 2016 Ja det er vist en vision men hvad er forskellen ???

  • #5   28. maj 2016 Forskellen på vision og vision + er kameraet og gimbal er bedre på +

  • #6   28. maj 2016 Bilka har dem desværre ikke på tilbud mere.. Har selv overvejet at købe en smiley

  • #8   30. maj 2016 Købte den ikke, var med en hjemmelavet gimbal som var limet flere steder, og batteriet var svært at sætte i og tage ud, skulle give 2 kilo for den, så nu overvejer jeg en dji 3 standart til 4350 kr, synes bare det er mange penge, og ved ikke hvor længde jeg vil synes den er sjov smiley ?? hvad er jeres erfaringer ???

  • #10   30. maj 2016 Hvad er bedre ved advance ??? Vs standart man kan jo blive ved ?? Synes standart er dyr nok og ved ikke hvor længde man synes det er sjov. PS hvor meget vind kan de flyve i ???

  • #12   30. maj 2016 jeg vil sige det kommer helt an på hvad du vil med din drone! hvis du bare vil flyve lidt rundt og af og til filme lidt så find en billig 1er eller 2er de dækker fint det behov.... vil du derimod fpv og filme store flotte film ja så skal du nok op i de lidt dyrer....personlig ejer jeg en 1er og en 2er som jeg fandt billige på dba og efter at ha haft dem lidt tid og prøvet både en 3 og en af de nye 4 modeller er jeg glad for jeg ikke ofrede på mere end jeg gjorde da det simpelthen er ud over mit behov...men er du i tvivl så se da om du ikke kan finde nogle at prøve og se hvad dækker dit behov

  • #13   30. maj 2016 Hej jax. Vil det sige at 1 flyver lige så godt som 2 eren ?? Ud over kameraet ??

  • #14   30. maj 2016 Kunne godt tænke mig en for at prøve at flyve med gps også det den selv holder sig i luften.

  • #16   30. maj 2016 jeg vil sige at jeg ikke kunne mærke den store forskel på hverken 1 2 3 eller 4 der er selvfølgelig forskel men jeg synes mere det ligger i det tekniske ikke så meget i flyve enskaberne her har de rigtige propeller mere indvirkning synes jeg.....det kan tænkes min.erfaring bare ikke rækker til at mærke forskellen men det er min personlige mening at det der gør de nyere og dyerer modeller "bedre" er det tekniske

  • #17   30. maj 2016 Så ville det måske være bedre at finde en dji 1 da batterierne er billigere ??? Hvis de flyver ligedan

  • #18   30. maj 2016 Sådan en dji phantom flyver vel meget bedre end min syma x8 ??? Og er vel meget mere stabil. Ikke fordi det er svært at flyve symaen vil bare gerne have en der kunne flyve når det blæser lidt mere og er mere stabil med gps funktionen smiley

  • #20   30. maj 2016 Det må du gerne hvis du gider. Tak smiley

  • #23   30. maj 2016 Super tak for video. Kan godt se den er stabil i lidt blæsevejr. Overvejer kraftig sådan en smiley Tak fordi du gider

  • #25   30. maj 2016 Ok tak for hjælpen. smiley

  • #26   31. maj 2016 Så er der bestilt en dji phantom 3 standart, hvilke program bruger i til at klippe jeres film ??? og lægge lyd på ... Glæder mig til at prøve den... smiley

  • #28   31. maj 2016 Tror jeg bliver glad for den smiley og tak for hjælpen med film og info smiley

  • #30   2. jun 2016 Hej Igen.. ville lige hører om man skulle købe et ekstra batteri med det samme eller er et fint nok ???

Kommentér på:
Dji phantom

Annonce