{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.623 visninger | Oprettet:

Dji phantom 3 standard rækkevidde hjælp ????? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Har lige købt mig en dji 3 std og har været ude og flyve et par gange. Synes ikke jeg havde dette problem første gang, men nu hvor jeg flyver kommer jeg max ud på 180 meter før den mister signal og flyver hjem, nogle gange kortere ??? Synes ikke signalet er ret stabil. Det skulle kunne flyve 0.5 miles ca 1 km.. Har prøvet at sætte antennen på flere måder og flyver ikke begynder mode og max dis står til 500 meter. Er der fejl på den eller gør jeg noget forkert ??? Håber nogle kan hjælpe. Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dji phantom 3 standard rækkevidde hjælp ?????
  • #1   18. jun 2016 nu er jeg ikke inde i alt det tekniske på dem men kender da efterhånden lidt til dem og kan den ikke komme over 180m er der ihvertfald fejl et sted....købte du ikke en ny? for så ville jeg inlevere den. for har du ikke været inde i naza og pille og der kommet til at begrænse rækkevidden må det helt sikker være en teknisk fejl

  • #2   18. jun 2016 har læst der har været raporteret om nogle dårlige lodninger og knækkede antenne ledninger inde i senderen på nogle modeller måske det kunne ligge i sådan noget....men som sagt er den ny ville jeg nok vælge og indlevere den

  • #3   18. jun 2016 Hej det må være en fejl,da min uden problemer har været ude på 900m.

  • #4   18. jun 2016 Jeg har fløjet over 1600 meter med min den gamle udelukkende med en 5 dbi gain antenne på senderen,med standard antenne 1 km + men har dog oplevet engang i tåget vejr med masser af dug i luften den gik i failsafe og vendte om lige over 900 meter,men der drev vandet også af den da den landede så måske ikke det bedste flyve vejr.
    Har du købt den ny og der er garanti på den så bid i det sure æble over at du skal undvære den noget tid og få den afleveret til forhandleren,evt kræv pengene tilbage og køb en ny et andet sted for mange danske forhandlere har intet værksted og skal sende til udlandet for at få repareret ting og der kan godt smutte et par måneder.


  • #5   18. jun 2016 Hej tak for svarene , har skrevet til butikken jeg har købt den fra, men ikke fået svar endnu. Ville bare hører om andre havde samme fejl smiley

  • #7   18. jun 2016 dårlig placering eller ej en rækkevidde på max 180m tyder på en fejl selv min første udgave af 1'eren kommer ud på lige over 1km

  • #9   18. jun 2016 Opdater det ikke selv via dji go app en hvis man siger ja, den har opdateret det tig rimlig lang tid og ved ikke rigtig om det er kommet efter ??? Da jeg ikke har fløjet alt for langt de første ture.

  • #11   18. jun 2016 kan man ikke opdatere 3'eren direkte med usb kabel som.1'eren og2'eren?

  • #13   18. jun 2016 hvis der er usb port så burde man

  • #15   18. jun 2016 har skam ikke en 3er så det hjælper mig nok ikke alligevel det var bare nysgerrighed og for måske at kunne hjælpe michael da jeg kun kender metoden over usb

  • #17   18. jun 2016 ahhhh nu er jeg godt nok ikke computer geni meeen det er jo samme fil enten det er usb eller sd så hvis der er snavs så vil du få det med enten du vælger den ene eller anden måde smiley

  • #18   18. jun 2016 men nå nok o.t håber du finder ud af det michael for det er da træls med kun 180m

  • #20   18. jun 2016 Hej er med på det gennem Sd kortet, men hvordan opdater man sin fjernkontrol ??? Der var en dag i dji go appen den sagde der var en opdatering den hentet den gennem appen og tror den læste den på flyveren. Den stod ihvertfald længde og blinkede og sagde lyde og at jeg ikke måtte slukke, så tror den er opdateret gennem appen. Men ikke sikker ??

  • #22   18. jun 2016 Må prøve at læse lidt manual i morgen aften efter jeg kommer hjem fra flyshow i skydstrup smiley Skriver hvis jeg finder en løsning på mit problem, hvis den bare kan flyve en km tror jeg at jeg ville være godt tilfreds. Har også overvejer at bytte den til en advance det koster ca 4100 oven i eller til en Pro hvilket er 4500kr + min gl drone. Men synes også det er mange penge og tror hvis bare min standart kunne flyve den 1 km de lover ville jeg blive glad og tror ikke jeg ville få mere glæde af en større model.

  • #24   18. jun 2016 den skal helt sikker nok komme ud på en km på den ene eller anden måde enten ved du selv finder fejlen eller butikken fikser eller ombytter.....nu har jeg siden jeg for kort tid siden startede på at flyve med dji haft nogle stykker igennem herhjemme og de har alle kunne komme ud.på omkring en km så kan din.også smiley

  • #25   20. jun 2016 Hej igen. Så er dronen blevet byttet til en phantom 3 Pro, kan godt mærke det er noget helt andet end standarden smiley fjernkontrol virker ikke så plastik agtig. Så glæder mig til at flyve en tur med den når det ikke regner mere, så skulle rækkevidden ikke være noget problem mere. Tænkte på om i har noget forsikring på jeres eller om indbo dækker hvis den bliver stjålet ???

  • #26   20. jun 2016 din inbo burde dække hvis den bliver stjålet

  • #28   20. jun 2016 Tak for alle svarene smiley Ps har fået den opdater ved forhandlen.

  • #30   23. jun 2016 Kan se man kan få mange forskellige filter hvilket nr skal man gå efter ? PS lige et spørgsmål til hjælper den plade man sætter i bunden af dronen eller er det på bare eller beskytter den kameraet ??

  • #32   23. jun 2016 Ok. Super det vil jeg overveje hen af vejen med de filtere. Så er der lidt og ønske ?? Ja den var den plade jeg mente smiley Tak for hurtig svar kanon hjælp man får her inde ??

  • #34   23. jun 2016 Er det ok at bruge en IPhone 6 som skærm, eller skal man investere i en iPad mini, jeg kan ikke få min gamle iPad til at sidde i fjernbetjeningen ? Undskyld at jeg bryder ind i tråden smiley

  • #36   24. jun 2016 Hej er sådan en billig Android tablet fra Harald eller Bilka hurtig nok, ellers vil billedet hakke ???

  • #37   24. jun 2016 jeg bruger selv en af de billige fra harrald skrald til min.fpv skærm og det funker helt perfekt bare lad være at installere for meget andet for så kan den til tider fryse....det bedste er kun at ha det du bruge til dji installeret så er den helt fin til det

  • #39   28. jun 2016 Hej igen hvis man nu bruger en tablet uden net og gps , hvor man ikke kan se kortet, hvad sker der så hvis man styrter, så ved man ikke hvor dronene er, og man kan heller ikke se der på kortet ???

  • #40   25. sep 2016 Hej! Har en dji 3 std
    Den flyver rigtig fint indtil den rammer 30 meter så dør video signalet fuldstændigt ? Hvis jeg tager den ned på 25 meter kommer det igen?

    Syntes jeg kan læse mig til den sagtens kan være 500 meter væk hjemmefra?
    Jeg har ikke været inde i nogen indstillinger at pille, og har heller ikke opdateret!

    Håber i kan hjælpe!


  • #41   25. sep 2016 Thomas du skal ændre indstillinger, i begyndermode kan du kun flyve 30 meter væk. Du kan selv bestemme hvor langt op og væk den skal.

  • #42   25. sep 2016 Fandt "begynder mode"
    Men af hvad jeg kan se var den ikke aktiveret ?


  • #43   25. sep 2016 Hvis det kun er dit video signal der forsvinder, så har jeg desværre ikke løsningen smiley

  • #44   25. sep 2016 Gps forsvinder også

  • #45   25. sep 2016 Jeg har som sagt slået begynder mode fra.
    Er der andre indstillinger som skal justeres på? Antennen står som de foreskriver.

    Jeg har også prøvet at flyve i et stort åbent område?

    Jeg bruger en iPhone 6 der er ikke meget ledigt plads tilbage på hukommelseskortet (iPhone)

    Havde ellers set frem til at kunne flyve 4-500 meter væk


Kommentér på:
Dji phantom 3 standard rækkevidde hjælp ?????

Annonce