{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Latrax alias drone kopi. Wl toy v636
  • #1   25. jun 2016 Den sender, der følger med til WL Toys udgaven er nul og pis værd. Jeg vil tro Latrax senderen er lidt bedre.

    Husk moms og 160kr til Pest Danmark når du handler i Kinaland.


  • #2   25. jun 2016 Valgte selvf. Uk som lager. Men har lige googlet tomtop. Hmmm, krydser da fingre.

  • #3   25. jun 2016 https://youtu.be/9GK8YclDOTU

  • #4   25. jun 2016 Cool nok.. Jeg havde klikket mig videre, så jeg så ikke de havde UK warehouse. Det havde de ikke på deres hubsan jeg sad og så på.

    Det er om at få bestilt mens pundet er lavt og før de snot hamrende dumme og snart fattige englændere er helt ude af fællesskabet.


  • #5   25. jun 2016 Ja, helt galt kan det ikke gå tænker jeg,,, sælgeren har fode anmeldelser, men ikke selve tomtop. Giver dem lige en måneds tid og ser af. Har bestilt et 808/16 key chain cam på ebay til 30kr som også sku være ok, som jeg tænker jeg vil tape fast eller lign. Har sku ikk råd til en dji. Måske en parrot bebop tænker jeg er næste skridt.

  • #6   25. jun 2016 808 er ren lotteri, så jeg er sgu lidt skeptisk med du får et godt et til 30kr smiley

    Jeg kan se, jeg selv har handlet med tomtop et par gange på ebay uden problemer. Men de bliver beskyldt for at svindle på trustpilot. https://www.trustpilot.com/review/www.tomtop.com

    Mon ikke det bare er lige som Banggood. Hvis man får noget, der virker, så går det godt. Hvis man har købt en ting til ingen penge, sender de endda en ny, hvis der er problemer, men hvis det er en lidt dyrere ting til 100kr+, og der er problemer, så går de i ren svindel-mode.


  • #7   25. jun 2016 hold dig fra parrot deres rækkevidde er ekstreme dårlig aldrig har jeg været så skuffet som da jeg fik deres a.r drone ud og flyve! og da bebob også flyver på wifi er rækkevidden den samme.....(ca 50m) medmindre man ofre på en skycontroller men så er man.oppe i dji prisklasse som er væsentlig bedre! mit råd spar sammen og køb en brugt phantom 1 og opgrader den efterhånden de fåes ofte til omkring mellem 1000~1500kr

  • #8   25. jun 2016 Don. Helt enig..

    Dax
    Har selv en ar drone, 1 gen. Kan godt lide den selv stabiliserer. Og rækkevide er ikke et problem for mig. Endnu, kan godt lide bebop, fordi den intet fylder, kontra en dji som kræver et halvt skab.
    Ang rækkevide, findes der løsninger på det, med wifi extender og en batteripakke. smiley


  • #9   25. jun 2016 har du prøvet wifi extender? dem man selv laver som vises på youtube giver max rækkevidde på 100m fik selv lavet en til min a.r 2.0.
    ved ikke hvilken dji du har set men min phantom er nu ikke større en a.r 2.0 ;-).......det var såmen bare et råd hvis du rent faktisk engang villle flyve frem for lege lidt rundt i haven med en parrot;-).
    men ang toptom har jeg mange handler med firmaet og aldrig haft problemer kun lidt Lang levering men varen er altid kommmet


  • #10   25. jun 2016 Stns bare de phantom 1 ser så store ud, med landingsstel og kamera monteret.
    Men jeg prøver og ser hvad det bliver til, også med de nye droneregler der skulle komme, hvor bøvlet det bliver for os private og lege. smiley
    Har ikke prøvet de wifi extenders endnu, men har bestilt en xiaui et eller andet og prøver. smiley


  • #11   25. jun 2016 Husk der er halvårs fest i kina hong kong så alle forhandlere dernede har tilbudi weekenden og evt en uge frem,nogen startede stille op med det for en uge siden.

    Men sikke da en intelligent kommentar længere oppe i tråden,mr know it all better than the rest off the world er igen ude og udstille sin infantile opfattelse af verden og menneskerne i den.


  • #12   29. jun 2016 Bum. 4 dages leveringstid.
    Kæft den er skæg, stabil, og super hurtig.samt lydsvag
    Tror sku jeg køber en til, som reservedele.
    Kan kun anbefales herfra, og har da ramt et par buske og grene, motorerne virker fint endnu.


    profilbillede
Kommentér på:
Latrax alias drone kopi. Wl toy v636

Annonce