{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Zenoah g320rc, varme {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en g320rc motor, når jeg har indstillet den rigtigt så den når top omdrejningerne så bliver koblins huset rigtigt varmt og jeg synes det virker til at være alt for meget ...
Jeg kører med en 990 kaburator og tun plander og tun putte og en tourex kobling ellers er alt andet standart

Når jeg måle den på koblings huset så får jeg 100 -110 grader og en i mellem mere.. jeg synes det er meget i forhold til da jeg kørte med en 1107 kaburator, det lå den på ca 86 grader ...

Hvis nogle af jer som læser det har mulighed for at måle på jeres ejene g32rc motorer ... så vil jeg meget gerne kører hvilken temperatur i når

/Tim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zenoah g320rc, varme
  • #1   21. jul 2016 Byt til nyt

  • #2   21. jul 2016 Det er ikke unormalt temperatur måsket motor ikke har ydet det samme før og derved mindre varme .

    Har du gearet bilen op ?
    For har du det kan det også være din kopling der glider i klokken og derved giver unormalt meget varme .


  • #3   21. jul 2016 Jeg har købt ny bil med større motor så alt er nyt smiley men hvis du mener at temperaturen er meget normal der på en større motor så lader jeg den stå der og bare få givet den noget gas smiley

  • #4   21. jul 2016 En g320 har haft store problemmer med varmen og den er også rigtig rigtig sværd og høre hvornår den går for magert og hvornår den ikke gør så stil den længer ud på h skruen og derved kan du få den kølet lidt med brændstof .
    Eller kom forbi kalundborg søndag der skal vi alle race så kan du også prøve det andet brændstof og måle forskellen .
    Din mini kan sagtens køre på anlægget


    profilbillede
  • #5   21. jul 2016 Når jeg giver den mere benzin, så når den slet ikke top rpm og kører i det hele taget ikke alt for godt eller er for kvik... og så lige for at toppe den, ja så stiger varmen også.. jaja det giver slet ikke mening .. :S

    Men der er noget med at du er hvidovre mand .. det kunne være vi kunne finde et sted der og prøv og se på den ? ? ?


Kommentér på:
Zenoah g320rc, varme

Annonce