{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.954 visninger | Oprettet:

188 km/t Slash. Kaptajn's fantasi {{forumTopicSubject}}

Så er der igen en gut som slynger om sig med udokumterede påstande herinde...

Flere har nok bemærket den Slash som påståes at kunne rende 188 km/t. Jeg kommenterede på den at den aldrig har været over 120, og havnede i filteret. Hvorfor? Er du bange for diskutionen Kaptajn?

http://www.rcgalleri.dk/galleri/61311-bil_188_kmt_traxxas_slash_4x4_tsm

Bemærk at jeg IKKE påstår at en Slash ikke kan komme op på disse hastigheder og over, for det er jeg skam udemærket klar over at de kan. Jeg siger bare at Kaptajnens aldrig har været deroppe.

Her er hvorfor:

- Han påstår at han bare havde klasket noget sammen for sjov. Andre bruger år på at finde den rigtige opsætning for at opnå de hastigheder. Bare opsætning af expo på servo, samt toe-in/toe-out tager flere dage. Dertil eksperimentering med pinions/spur, eliminering af slør, vægtbalance osv. Noway, man bare smider ikke bare et stort motorsæt i en Slash og kører de hastigheder.

- Andre der har været oppe på de hastigheder med en Slash, har modded den så meget at det næsten ikke kan kaldes en Slash mere. Kaptajnens er stort set standard bortset fra motorsættet.

- Ingen vægt oppe foran + Bobble/Slash karosse. Den Slash flyver bagover så snart den nærmer sig 100. Mangler downforce foran.

- Han viser ingen dokumentation, kun et screenshot fra traxxas telemetri. Den hastighed der vises er udregnet efter rpm af spurgear, så enhver kan lette hjulene fra jorden og gi fuld gas, og få et mega højt tal. Det betyder ikke at bilen kan rende så hurtigt.

- Ingen billeder af den i speedrun opsætning. Påstår at han har lånt hjulene. Bob-bob siger jeg bare, hvis man virkelig havde kørt 188 km/t, så havde man vel også taget et par billeder af bilen, GPS'en samt hele seancen.

- Til sidst det allemest vigtige. Ingen video.

Kaptajn. Tag da en video hvor du nulstiller GPS'en, og kører 188 med den uden at der er pause i videoen. Kom frisk smiley





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  188 km/t Slash. Kaptajn's fantasi
Kommentér på:
188 km/t Slash. Kaptajn's fantasi

Annonce