{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Losi 8ight truggy 3.0 e resevedele
  • #1   24. jul 2016 Har du prøvet Holte hobby

  • #3   24. jul 2016 Prøver Holte i morgen har i bestilt fra Losi.com før?

  • #4   24. jul 2016 holte hoppy er ude mærket .. hvis du bestiller senest tirsdag middag. får du dine stumper torsdag/fredag..

  • #5   24. jul 2016 Ja hvis de er på lager...
    Har flere gange været ude for at de ikke er på lager og det kan man ikke se ud fra deres EKSTREM DÅRLIGE LAGERFØRING.
    Når tingene ikke er på lager udfører de virkelig dårlig service..har flere gange måtte rykke pga lovet leveringstid var overskredet


  • #6   24. jul 2016 Så fik Traxxas lige en ufortjent sviner...

    Bevares Losi laver nogle gode ting. Men krone for krone får du ikke bedre produkt end Slash, Slash 4x4, Stampede, E-Revo eller Summit, hvis du køber fra nyt.

    Hvis du skal tage nemme skud, så sigt efter Morfars eller Fætter BRs fjernstyrede legetøj i stedet for. Legetøjs markedet er mange gange større end hobby markedet.

    ...Og før du begynder, ja - jeg har Losi selv. 8ight, 8ight-E og LST. Det er fantastiske biler.

    I øvrigt er det helt retfærdigt at give Holte en sviner efter min mening... Forfærdelig service.


  • #7   24. jul 2016 Måtte rykke tre gange for dele hos Holte. Hobbykarl forhandler også Losi

  • #8   24. jul 2016 Wheelspinhobby i England har det meste og yder en rigtig god service smiley

    Vi bestilte 2 kits og havde dem 4 dage efter.


  • #9   24. jul 2016 Har kun haft RIGTIGE dårlige oplevelser med Holte Hobby, har gået fra butikken efter at have ventet i 3 kvarter!!! og har prøvet at ringe dertil hvorpå deres telefon bare blev løftet og lagt på..??? er det servise..??? og deres hjemmeside gider de slet ikke bruge tid på!!! ingen info om tingene og når der er, så er det copy paste, det er sgu for lavt.

    Mvh undertegnede.


  • #10   24. jul 2016 Okay det lyder ikke godt når man skal bruge dele?
    Synes ikke rigtig hobbykarl/weelspinhobby har så meget på
    Deres hjemme sider, hvad gør alle dem der kører løb med Losi
    De skal jo bruge stumper tit?


  • #11   24. jul 2016 Tit skal du ikke bruge stumper, men det kommer jo an på hvordan du køre smiley og tror ikke du kigger ordenligt efter, de har alt i wheelspin, ellers prøv modelsport.

    Jeg kan da finde alt hvad du skal bruge på Weelspinmodels. smiley


  • #12   24. jul 2016 Ja okay skulle lige finde ud af siden,den lavede nummer med mig første gang?
    Er der told/ moms når man handler der hos weelspinhobby


  • #13   24. jul 2016 Ingen told/moms før fjolserne har forladt EU helt.

    Giv hobbykarl en chance. Jeg har været derude et par gange, og han er super fin. Hvis du ringer til ham vil han sikkert tage delene hjem.


Kommentér på:
Losi 8ight truggy 3.0 e resevedele

Annonce