{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Dexterity x100 {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Har været så uheldig at knække en arm på min drone. Og det er jo i selve printet. Og hvad jeg kan finde frem til er den eneste mulighed at man skal købe en ny, da jeg simpelthen ikke kan finde nogen dele til den ?? Kan det passe man skal ud og købe en ny evt uden sender, men kan den så fange forbindelse til den sender jeg har i forvejen ? Håber nogen kan hjælpe med en side der er i EU og forhandler dele til den ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dexterity x100
  • #1   28. aug 2016 Tror desværre ikke du kan købe løse stumper til den, jeg kan se morfars sælger den. https://morfars.dk/products/dexterity-x100 hvis du er heldig har de fået nogle retur som de har skilt ad til reservedele eller du kan købe en ny. Du kan også gøre noget meget drastisk, som også kan være penge krævende. Du kan simpelthen vælge at bygge en fra bunden af så du selv vælger elektronik, ramme samt sender. Dem du selv bygger vil du jo som regel altid kunne finde stumper til. Men ja det er jo så også en dyr løsning. Der er flere herinde som selv bygger dem så find frem til dem hvis du vil springe ud på dybt vand. Ellers er det bare at få fat i morfars og se om de evt kan hjælpe dig.

  • #2   28. aug 2016 Den tanke med at bygge en selv har jeg tænkt meget over, for det er fandme sjovt at flyve med. Er bare overhovedet ikk inde i droner og deres el, men man kan vel købe en som er rtr i noget carbon som har mulighed for noget fpv senere hen smiley men som sagt er jeg på bar bund om hvad der holder og samtidig ikke løber op i langt over 3000 måske,
    Og hvad med gyro på de lidt mere prof droner ? Er det stadig muligt at ha det i ? Og kunne slå til og fra som man kan på dexterity x100 ?


  • #3   28. aug 2016 Jeg ved bare skulle jeg begynde at rode med droner/quads så vil jeg selv bygge den også selv om jeg ikke ved alverden om de forskellige komponenter det vil blive læring ved praktisk erfaring.

    Du kan kigge på denne video serie https://www.youtube.com/playlist?list=PLgHGpiWXS2eSYeceg736QSESW9mijzuhf Den har jeg kigget på flere gange.


Kommentér på:
Dexterity x100

Annonce