{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Godt køb eller ej
  • #1   27. sep 2016 hvad motor sæt er der på


  • #2   27. sep 2016 Hvis med kulmotor,er det alm / til den dyre side. Hvis fin brushless. Så det en oki pris

  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   27. sep 2016 Det en Titan 12T 550 motor der sidde på

  • #4   27. sep 2016 Med Titan motorsæt ville jeg max give 600kr

  • #5   27. sep 2016 lidt for dyr vil jeg sige

  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   27. sep 2016 Ja okay det måske ikke så god en motor så?

  • #7   27. sep 2016 Motorsættet er ok men prisen er sat forkert smiley
    Og bilen er brugt samt batterier så du ender bare med og skal have flere mønter op af lommen så pres prisen ned


  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   27. sep 2016 Ja jeg takker for hjælpen smiley

  • #9   28. sep 2016 Prisen er fin. Hvis folk sætter deres rustler RTR med 2 batterier i god stand till 600, så er de væk på 30 sekunder. Der skal nok være en grib eller to derude, der køber til videresalg(Lars F er vist en af dem). Ellers køber jeg gerne alle dem i har til 600kr/stk til alle mine venners børn.

    Med andre ord. 600kr vil være et røverkøb. 1000 er helt fair.

    Versionen med brushed motor er ganske god. ESC'en er solid, og du kan altid skifte motoren for lige under 200kr, hvis du skulle slide den op.


  • #10   28. sep 2016 Jeg vil også sige at 1000,- er for meget for den bil, i min verden er 10 kr for meget for traxxas smiley hehe...

    Jeg har selv lige købt en losi22 sct, brushless, flere upgrades, og en masse nye dele samt en ekstra brushless motor og 2 sæt hjul til 1500,- det er syntes jeg er en fair pris, så syntes de 1000,- er lidt højt sat.


  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #12   28. sep 2016 Ja okay hvad vil i ellers sige til en Stealth X09 brushless To måneder gammel stadig med garanti og det plus Ea5y oplader lipo4000 7.4 batteri og en lipo buzzzer og lidt reservedele til en 1200 kr

  • #13   28. sep 2016 Casper, den Stealth skal du bare glemme, så hellere give for meget for en Traxxas.

  • #14   28. sep 2016 så må du heller købe traxxas selv om en x09 er en fin bil til hygger brug

  • #15   28. sep 2016 Traxxas er alt for opreklameret!

  • #16   28. sep 2016 Hvordan det Ralf? Hvilke Traxxas biler har du haft dårlige erfaringer med?

  • #17   28. sep 2016 De køre altså ikke skide godt! ikke efter jeg har prøvet andet smiley og så syntes jeg de er plastik biler, Traxxas bruger voldsomt mange penge på pr og det virker for folk køber dem. Jeg siger bare at man for mere for signe penge andre steder.

  • #18   28. sep 2016 Fint tilfreds med mit plastik lort så. ;). Holder fint til at balde ind i husmure, træer osv med 40+ km/t. Uden problemer.knægtens stealt skulle bare strejfe en ungplante med en gren på 3mm før den rev bærearme af osv.

  • #19   28. sep 2016 Bare lidt sjovt der hele tiden er traxxas og hpi til salg, hvis det er så godt smiley jeg siger ikke at det ikke kan holde, siger bare at man også betaler for al den reklame smiley

  • #20   28. sep 2016 Køb en Arrma i stedet for Traxxas smiley

  • #21   28. sep 2016 Så er det vist også en anden pris Ralf

  • #22   28. sep 2016 Ved godt det ikke er nyt vi snakker her, men hvis det er nyt så er prisen højere hos Traxxas.

  • #23   28. sep 2016 Jo men jeg synes ikke jeg har set en Arrma til 1000kr, heller ikke brugt.

  • #24   28. sep 2016 Det må være en fejl 40 Ralf. Mine 3 Traxxas biler kører ihvertfald lige så godt som mine 4 Losi biler.

    Jeg kan godt se, hvis du har købt en Slash med progressive fjedre eller en E-Revo og skal køre 1/8 bane, så er du gået galt i byen. Men du vil jo ikke sige, hvad du har erfaring med. Så mon ikke bare du mangler erfaring i det hele taget.

    Det er lidt ligesom hvis du som jomfru siger sex er dårligt. Så tager vi andre det også med et gran salt.


  • #25   28. sep 2016 Lige pt køre jeg Losi, ellers har jeg kørt Traxxas, Hpi, Kyosho og Tamia, har "leget" med rc siden jeg var 13 smiley dengang byggede jeg en båd i plast og balsatræ smiley er 36 idag, og skulle mene at jeg har noget erfaring smiley Jeg basher og køre bane, når tiden tillader det.

    Nej Claus smiley selvfølgelig ikke, her mente jeg også nyt smiley det er ikke nemt at finde noget til 1000,- smid 500,- mere i så for man altså en del mere for pengene brugt smiley


  • #26   28. sep 2016 Tænker du er Traxxas fan Don!!!! Jeg genere ikke dit mærke smiley siger bare jeg hellere ville køre BMW end Audi smiley


  • #27   28. sep 2016 Det var godt nok en masse smileyer, men ikke noget svar på hvilke Traxxas modeller, der kører dårligt.

  • #28   28. sep 2016 ...Og ja, jeg er stor fan af Traxxas, jeg har haft stor fornøjelse af deres biler. Jeg har også haft de fleste mærker, og lige pt. har jeg bl.a. to Losi 8ight og en LST.

    Jeg synes bare det er noget fis at svine et af de store mærker til, med mindre man vil bringe noget konkret på bordet.


  • #29   28. sep 2016 Du tager det meget bogstaveligt at jeg skrev det..!! jeg skrev ikke de kørte dårligt.... jeg skrev de ikke kørte skide godt frem for andre mærke, det er noget andet. smiley

  • #30   28. sep 2016 Svine til...???? Argh det har jeg nu ikke gjort på noget tidpunkt.. Tror vist du har en dårlig dag.

  • #31   28. sep 2016 Haha.. nu er du jo en kæmpe røvklovn Ralf.

    Du skriver Traxxas er for dårligt til du vil give mere end en 10'er for dem, at de er opreklameret og for dyre og at de ikke kører skide godt.

    Hvis du vil til at trække i land, begynder du bare at trække, men du skal satme ikke begynde at sige, du bliver fejlciteret.

    Jeg springer fra "samtalen" her, du har jo tydeligvis ikke to sammenhængene argumenter du kan fyre af inden for det samme halve år.


  • #32   28. sep 2016 Tak for de pæne ord!!! jeg kan godt forstå du smutter smiley du skriver ting jeg aldrig har skrevet, så det må du gerne tage i dig igen tak.

    Jeg tager den med admin... for du er da ikke helt voksen nok til at være på sådan et medie her.


  • #33   28. sep 2016 Tror grunden til der er mange traxxas og hpi til salg, netop er de har beugt penge på reklamer. Uden at have hold i min påstand, men hvis nu vi siger at for hver 10 traxxas/hpi der blir solgt, blir der solgt 2 af et andet mærke om de er bedre eller ringere aner jeg intet om. Men det vil jo unægteligt også vise sig ved brugtmarkedet.
    Se bare personbiler, der er vildt mange at de små økopåtter til salg. smiley


  • #34   28. sep 2016 Det tror jeg bestemt du har ret i Johan, det gælder jo stort set alt, men det betyder ikke det er det bedste på market ej heller det dårligste smiley

    Junglen vil ingen ende tage smiley


  • #35   28. sep 2016 Ralf, verden er da også uretfærdig, at andre mennesker tillader sig at læse indenad på INTERNETTET.

    Jeg vil også sige at 1000,- er for meget for den bil, i min verden er 10 kr for meget for traxxas hehe...

    Traxxas er alt for opreklameret!

    De køre altså ikke skide godt!

    og så syntes jeg de er plastik biler,


    Jeg kan godt forstå du følger dig forfulgt, udsat og forulempet.


  • #36   28. sep 2016 Jamen jeg har da lov til at have mine holdninger og jeg har på intet tidspunkt skrevet til manden at han ikke skulle købe en Traxxas bil.

    Jeg føler mig ingen af de ting som du tror, man jeg vil tales til på en ordenlig måde!


  • #37   28. sep 2016 Don, du forstår da at sprede glæde..... Slap dog lidt af, det er hverken krig eller politik, det er bare nogle små legetøjsbiler vi hver især hygger os med.

  • #38   28. sep 2016 Hep Jan smiley


  • #39   28. sep 2016 Åbenbart ikke Jan A. Han sidder jo og påstår det ene og det andet, og når han nu også lyver om at blive fejlciteret, så må jeg jo citere direkte fra hans indlæg, i det tilfælde at han har glemt hvad han skrev for kort tid siden, eller hvis der er en anden, der bruger hans konto.

    Hvis du lige bruger tiden på at læse tråden fra start af, vil du se, at jeg på intet tidspunkt har opført mig utidigt før Ralf begyndte at påstå, jeg ikke gjorde ham ret, når jeg svarede på hans vås.


  • #40   28. sep 2016 Du får lige et par dusin smileyes. Så kan du selv sprede dem ud over mine indlæg, så du kan se hvor morsom, jeg er.

    Indhold og ord skal jo ikke tage det sjove fra internettet. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #41   28. sep 2016 Og du forsætter..... Du tager tingene totalt ud af kontekst.

  • #42   28. sep 2016 Nej, jeg tager bestemt ikke tingene ud af kontekst. Hvis DU ikke har formuleret dig, som du vil forstås, så må DU redegøre for det og trække i land. Du er ikke Donald fucking Trump.

  • #43   28. sep 2016 smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #44   29. sep 2016 Alle, alle - det er da helt OK at diskutere, og hvor jeg i holdninger er enig med dig Don, så er det altså dig der optrapper sproget og gør debattonen grim herinde denne gang.

    Ralf, ja nogen Traxxas'er kører ikke fantastisk, tænker her eks. på deres 1/16 Slash 4wd VXL der sejler som en amerikanerbil og med brushless power er pænt svær at styre godt. Men andre kører garanteret godt, og jeg ville da ikke have noget imod at eje en Rustler. Det vigtigste er at det er super plastic, så skidtet holder til en del, og reservedele fås overalt.

    Til trådstarteren, så mener jeg at 600 kr er meget billigt så hvis du venter på kuppet så køb den først til den pris. Nyprisen for den udgave du beskriver er 1800 kr i DK nu, så jvf god handelsskik vil jeg sige halv pris af ny DVS 900 kr er OK, 800 kr er så per definition en god pris, alt derunder kunne vi kalde et kup (i god stand). Lars er god til at handle RC, derfor har han også en røvfuld modeller hjemme smiley For vi almindelige dødelige kan mindre gode handler også være helt OK. Håber det hjælper.


  • #45   29. sep 2016 Jakob, Tror det bliver forstået helt forkert når jeg skriver de ikke køre godt smiley jeg mener ikke at de ikke køre godt som sådan, de er jo sjove nok alle sammen, det jeg mener bare at de danser lidt rundt smiley

    Holdbarheden kan vi diskutere, for hvis de holdt godt, ville alle butikker ikke ligge inde med alle dele smiley det er jo fordi der er salg i det, det vil sige at det også går i stykker og åbenbart meget. men det kommer jo også helt an på hvordan man køre sin bil smiley


  • #46   29. sep 2016 jeg køre med traxxas slash 4x4 og min søn køre med slash 2wd og de holder til rigtig mange men de er heller ikke helt billige

  • #47   29. sep 2016 pris og kvalitet hænger tit sammen, dog ikke altid ? dog kan man hurtigt købe for dyrt!

  • #48   29. sep 2016 Ja Ralf, der er den halve sandhed. Den anden halve er nok dels at dem der køber Traxxas og lign reparerer deres ting, dem der køber kinaskrammel smider det oftere ud når det er kaput. Samt at der kører mange Traxxas'er rundt, flere end der er Maxxam, LRP etc, så der er bare mange biler at sælge dele til smiley

    Enig i det med nogen Traxxas'er sejler, det var det jeg prøvede at beskrive. Men mon ikke nogen modeller er mere stramme i det??


  • #49   29. sep 2016 Ifølge Ralf logik, så må HPI og Thunder Tiger være de bedste mærker, fordi de er umulige at købe reservedele til i øjeblikket. Ufejlbarlig logik, godt skuldret smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #50   29. sep 2016 Don, smut nu ud og kør med din traxxas, du har jo intet positivt at byde ind med..

  • #51   29. sep 2016 Så længe du kommer med håbløse kommentarer om hvor dårligt Traxxas er, og du stadig ikke er kommet med nogen konkret kritik, andet end at bilerne nu åbenbart "sejler" ligesom den balsabåd du byggede, da du var 13, så synes jeg det er ganske fornøjeligt at blive ved.

    Men det ville da være fantastisk, hvis du kom med noget, der var værd at samtale om.


  • #52   29. sep 2016 Er faktisk ved at være rigtig godt træt af du sidder der bag din skærm og spiller smart!

    husk du ligger som du har redt ikke!


  • #53   29. sep 2016 Stop nu festen begge to. Don accelererer en konflikt ved at tale grimt og sende svinere, og opfører sig som om det er en personfornærmelse at tale Traxxas'er ned. Ralf skriver solen sort med indlæg, og sender et par svinere retur, og ingen er en dyt konstruktive længere. Tag jer sammen I er voksne drenge begge to, og forskellige meninger er OK.

  • #54   29. sep 2016 Er det noget du vil uddybe Ralf, eller skulle du ikke bare flette?

    Jeg er forresten enig med Jakob K i at det er pisse barnligt, men jeg er en voksen knægt, der leger med små biler, så jeg har intet behov for at tage det moralske højland.


  • #55   29. sep 2016 Hørt Jakob,

    Men jeg vil ikke finde mig i at blive tiltalt på den måde! det høre ingen steder henne ? jeg har også en grænse for hvad jeg finder mig i smiley


  • #56   29. sep 2016

    profilbillede
  • Malthe M
    Malthe M Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 8 Følgere: 28 Svar: 31
    #57   30. sep 2016 Jeg synes bare at du skulle købe det du selv synes er bedst. Jeg har selv en traxxas og synes at den kører meget godt og jeg har også kørt Hbx det er også fint nok:)

  • #58   30. sep 2016 Jeg har et par Traxxas bandits.
    Den ene som jeg har kælet om kører bare helt fantastisk.
    Der er andre støddæmpere, 8.5T Brushless, stivere til bagtårnet, rustler bag-arme osv. osv.
    Den holder også godt til mit brug.
    Traxxas er fine biler, men lidt dyre fra ny af.
    Titan 12T er et brushed sæt - det bliver man hurtigt træt af.
    Så jeg ville mene 800 for den rustler - måske 1200- 1500 hvis den var med brushless og LiPo'er


  • #59   30. sep 2016 Hyggen sagde god for Traxxas - så det er godkendt.
    https://m.youtube.com/watch?v=rz0gZmPoGbU


  • #60   30. sep 2016 Hyggen var også ham der havde talt op, hvor mange Traxxas der var oprettet herinde.

    Man er gået seriøst galt i byen, hvis man er kommet ind på RCGalleri for at svine et mærke til, som halvdelen eller to tredjedele af brugerne har eller har haft.

    Det svarer lidt til at gå ind på Apple forum, sige man kører Microsoft på sin smartphone og så ellers gå igang med at svine Apple OS til.


  • #61   1. okt 2016 Casper H
    vil lige høre har du fået købt en rc bil


  • #62   1. okt 2016 Folk der dizzer traxxas burde en tur over knæet...

  • #63   1. okt 2016 Jeg synes Jimmy er tudefjæs og røvballegardin, og sådan er DET.

  • #64   2. okt 2016 Folk der dizzer Jimmy burde ha samme tur som folk der dizzer traxxas...

Kommentér på:
Godt køb eller ej

Annonce