{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Kasper K
Kasper K
Tilmeldt:
13. apr 2015
Følger: 2 Emner: 4 Svar: 7

Nitro eller el? {{forumTopicSubject}}

Min allerførste rc bil er en Traxxas slash 4x4 tsm
Og nu er jeg klar til at købe en ny bil...
Men ved ikke hvilken?
Jeg har tænkt på om det skulle være en nitro bil eller el bil?
Hvad syntes i?
Hvis det bliver en nitro, så bliver det nok Traxxas Nitro Slash
Hvis det bliver el, så bliver det nok Traxxas X-Maxx
Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro eller el?
  • #1   6. jan 2017 Nitro for lyden og bare dét at det er en motor, MEN det kan koste.
    El. For. Det kører bare, men det ved du....
    Nok ikke så brugbart, men jeg vil til hver en tid vælge brændstof, nok fordi jeg er mekaniker og kan lide teknikken.


  • #3   6. jan 2017 Jeg vil forslage el da nitro/benzin er dyrt og et stort rod men jeg begyndte med el og vil ikke skifte om da det vriker fint som kenneth j siger hvis du vil køre og ha det sjovt så el men hvis du vil bygge og bruge mange penge så nitro

  • #5   6. jan 2017 Ok men gad så også prøve og køre en benzin hvis det meget anderledes

  • #7   6. jan 2017 Nogle gange når jeg kører hører jeg musik så lyd er ikke vigtig og når jeg kører med andre så kan jeg godt lide at tale med dem mens vi kører så det også en fordel at have el og her i det her område jeg bor er der mangle ældre mensker så det larmer ikke så meget mere

  • #8   7. jan 2017 Hvis du vil ha en benziner. Så kom med et bud på min fg leo

  • #11   7. jan 2017 Henrik.
    Jeg har alle 3 dele, skruer mindst på el( ødelagte dele osv)
    Fg benziner, skifter jeg bærearme på, og har justeret karb een gang, kun for at prøve, men den kørte fint som den var, så skruede tilbage
    Nitro.. Pyha, ja man skruer hvis man vil have den til at ringe rent ud hver gang, jeg justerer lidt til den fede side, og kan holde justeringen dagen lang.
    Men når man har prøvet og justere nitro et par gange, så tager det kun 1-2 minutter. Når den er varm


Kommentér på:
Nitro eller el?

Annonce