{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

mange useriøse marked annoncer ? {{forumTopicSubject}}

skriver folk mest over pb ang annoncer her ? tror det nu ikke, jeg har selv spurgt til flere uden svar.

utal at annoncer jeg kigger i har folk spurgt til varen for op til flere uger siden nogle over 6uger siden, men ingen svar fra tråd startere.
kan det laves så annoncer bliver inaktiv feks efter 1md ? det ville være meget lettere at have overblik over, hvilke annoncer er seriøse/aktive. og trådstarter så kan få mulighed for at genaktivere tråden, hvis varen ikke er købt-solgt-byttet ?

hvis dette ikke er muligt, kan vi så måske få en handels karakter "bog" så man kan se hvad andre har af erfaring med personen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mange useriøse marked annoncer ?
  • #1   11. jan 2017 Jeg har også oplevet man ik for svar tilbage det kunne være godt hvis der kunne gøres noget ved det for der er mange der ik skriver tilbage og det er trist

  • #4   11. jan 2017 jo den del er vel ok Kenneth, men når nogle feks spørg. er den stadig til salg, eller er det 17mm hex osv. det er jo en anden ting

  • #5   11. jan 2017 Nu er der jo to parter i sådan en sag. Og hvad den ene vil give og den anden vil have. Behøves ikke at være useriøs.

    Jeg skrev feks med en om en gaaamle firestorm jeg har. Han ville have en seriøs pris og det syntes jeg jeg gav ham. Og så svarede han ikke mere. Det mener jeg jo ikke er seriøst. Der er jo ikke noget forkert i at være uenige om en pris. Men det er sgu for useriøst ikke lige skrive nej tak.

    Der udover har dba forældelse på deres annoncer. Der virker fint. Det burde der også være her på siden


  • #7   11. jan 2017 Jamen det kommer da an på omstændighederne.

    Feks. Hvis start prisen er 300 efter 6 måneder sættes prisen til 150kr og de stadig ikke er solgt 6 måneder senere mener jeg ikke det er useriøst. Men det kommer helt an på omstændighederne.

    Så både og


  • #8   12. jan 2017 Når folk ikke kan ta' sig sammen til at sætte en pris på de ting de har til salg, og skriver byd...

    Så må de sgu' ta' de bud der kommer, og er man ikke tilfreds... Så afviser man budet i god tone.

    Sælger VED hvor hans grænse er for at han vil sælge, så sæt prisen derefter.

    HUSK det er BRUGTE varer der sælges... Mange er fuldstændig ude i hampen med deres priser.

    Personligt sætter jeg altid en pris på mine varer, og er der ikke sket noget efter 8-14 dage... Så sætter jeg prisen ned.

    Men Ja... Der er mange useriøse sælgere og købere herinde... En grundig hovedrengøring ville være på sin plads.

    //Jesper


  • #9   12. jan 2017 jeg må sku indrømme at folk også kan skrive forgæves på mine annoncer! for når de ofte ikke engang gider at læse annoncen igennem hvor der ofte er svar på det de spørger om gider jeg heller ikke bruge tid på at svarer......og er konsekvent begyndt at tilføje teksten "bud under pris besvares ikke " hvis jeg mener min pris er fast så er folk advaret om jeg ikke gider at svare på urealistiske bud der tit ligger under hvad varen ellers sælges til.
    derimod svare jeg altid gerne på aæle de spørgsmål en køber har hvis jeg kan se de selv har brugt tiden på rent faktisk læse annonce


  • #10   12. jan 2017 Jeg syntes det største problem ligger i at rcg/bazoom automatisk forlænger annoncerne.

    I gamle dage skulle man selv forlænge, så der vidste man at sælger stadig var aktiv.

    Nu findes der spøgelses annoncer hvor sælger ikke har været online i flere måneder/år. Hvem sletter dem?


  • #11   12. jan 2017 Tror ik der er nogen der sletter dem en ting er sikket det ville være dejligt hvis der bliv rodet op i det

  • #12   12. jan 2017 Jeg skriver mere og mere i pb på annoncer eller direkte på tlf da mængden af useriøse brugere er taget mere og mere til herinde det sidste årti som partou skal blande sig i alt,jeg spåede at rcg vil ende som en markedsplads med forum del ala dba da de startede på deres forringelser for nogle år siden men selv markedsplads delen har de formået at delvist ødelægge,og jeg tvivler kraftigt på at bazoom har ramt den bund de ønsker at ende i endnu ?

    År efter år har de udråbt børn af morfars/hbx tilhænger skaren som admins med en viden på niveau med en morfars sælger som så er gået i flæsket på de brugere som har reel viden og års erfaring, som så har gjort mange af den slags har trukket snuden til sig og derved have ladet hbx sniper fansene sejre,og et forum er ikke bedre en dens brugere og når den slags med et enkelt eller måske 2 års viden om hobbyen dikterer vejen så får vi hvad vi har nu,jeg ved faktisk ikke hvordan det går med rc-forum.dk som jeg selv drev et par år inden jeg startede på min nuværrende uddannelse for jeg er vendt tilbage til de udenlandske forums jeg kom fra inden jeg fik min første bruger herinde for ca et årti siden.

    Men inden i bliver alt for negative over markedet herinde løb jeg ind i et scoop af et handel for et par dage siden,en tt02d tamiya bil til den latterlige billige sum af 4200-4700 kr,altså hvilken seriøs nørd med en anelse selvrespekt kan stå for sådan en handel,min undskyldning er at jeg er på lærlingeløn,hvad er jeres ?


  • #13   12. jan 2017 ok må lige ændre den del med 6uger, så lige en annonce, en havde spurgt til en annonce 29. jul 2015 tråd starter har ikke svaret endnu. så håber da der kommer en mod herind, og svarer på om de vil ændre udløbs dato.
    nu har jeg ikke været aktiv i ca 5år herinde, så jeg aner ikke om mods laver noget her


  • #14   12. jan 2017 Bazoom er blevet bombarderet med ønsket om en mulighed for at rate handler gennem flere år så du skal nok ikke gøre dig de store forhåbninger om ændringer til brugernes fordel,men det er noget andet når det kommer til forhandlere glemmer dem aldrig for at de frøs min profil et par gange da jeg i sin tid advarede mod b2b efter han havde snydt flere brugere,heldigvis lukkede knold og skvat den klamphugger et års tid efter så han ikke kunne snyde flere.
    Du skal huske på at siden ikke er drevet eller ejet af rc nørder men af nogle som ser os som en mulighed for at tjene nogle lette kroner via ubetalt arbejdskraft i form af små børn/admins på et besynderligt magt trip.


  • #15   12. jan 2017 he he 2 moderators eller HA'er den ene 22 dec den anden 14 mar 2016

  • #16   12. jan 2017 Nu skal vi også være gode ved dem for de er nu lidt søde når de endelig engang imellem vågner op til dåd som en bjørn af sit hi engang om året,deres små søde skingre skrigende børnestemmer som tydeligvis ikke bære præg af at have en chance for at nærme sig konfirmationsalderen i dette århundrede smiley

  • #17   12. jan 2017 Jeg svarer ikke på spørgsmål på mine annoncer, når jeg ved "køber" er useriøs. Ellers svarer jeg gerne i priv.

    Men det er rigtigt, at man skal huske at slette beskederne på annoncen, så man ikke ser ud til bare at ignorere dem.


  • #18   12. jan 2017 Der er mange der handler PB heriblandt mig selv smiley
    Men jeg sletter altid når varen er solgt da jeg selv ved hvor nederen det er når man ser noget godt .
    Men har lavet mange gode handler ved at ringe på det nr i annoncer der har stået stille i halve og hele år og dem jeg har handlet med har helt brændt ud de havde deres vare til salg her på rcg .
    Så mit råd er til de annoncer er at ringe til folk smiley
    Men igen det ville være godt hvis admins gad og ændre det lidt på markedet område så annoncer udløb efter feks 3 uger og så skal man selv fornye dem .


  • #19   12. jan 2017 Der var en bil herinde sat til 2800,- jeg tilbød ham 2500.- der fik jeg afvide at det var et skambud og det ikke var i orden.... 4 uger senere og bilen er nu sat til 2000,- der syntes jeg sku at sælger er et fjols smiley den er sidst set til 1400,- hahaha... han skulle nok have taget mit skambud smiley

    Jeg er også så træt af at folk skal skrive hvad det har kostet fra nyt, ja undskyld men der rager da ikke køber hvad du selv har givet for det smiley det kan ikke trække prisen op med mindre den er nogle få dage uger gammel... folk skal lære at ting mister værdi.... og som regel er det penge ud af vinduet smiley

    Kom ind i kampen, en bil med en nypris på 4500,- købt for 5 år siden kan altså ikke være mere end 1500,- værd!!!


  • #20   16. jan 2017 i havde åbenbart ret, stadig ingen mod eller ejer svar, præsis det samme som 123nu. klar jer selv, eller fuck af

  • #21   16. jan 2017 Sådan er og bliver verden mere og mere,men det er ikke kun negativt for det giver os en frihed til at vi kan gøre alting som vi har lyst til uden konsekvenser.
    https://www.youtube.com/watch?v=WoaktW-Lu38


  • #22   16. jan 2017 hehe, den video har jeg selv brugt før smiley
    det positive her er brugerne, mange flinke og hjælpsomme mennesker her smiley
    eneste grund til forums ejere kan være ligeglade, der er ikke andre steder på den størrelse, det samme med 123nu fiskeforum. havde der været et alternativ, havde mange brugere sikkert været der istedet, men ok fred være med det, jeg må nøjes med at svare på nyere annoncer.


  • #23   16. jan 2017 Øv blev lige så glad da du linkede til fiskeforum troede det var et akvariefiske forum jeg ikke kendte,hvis du vil vide hvorfor så check mit foto album under min bruger.
    Men ja man støder heldigvis stadig på positive og intelligente mennesker indimellem rundt omkring,desværre har der været for mange af den anden slags i mange år som har gjort at verden er blevet som den er,men jeg kører næsten konsekvent ud og handler face 2 face så længe det kan betale sig og har sku rendt ind i mange sjove typer herinde fra,men også typer som jeg aldrig vil tillade adgang på min grund,men er da næsten lige kommet hjem efter en tur fra silkeborg efter en glasfiber unimog karroseri jeg fandt i markedet herinde fra en Brian,endnu en sjov type som jeg håber at rende ind i igen en dag.


  • #25   19. jan 2017 Jeg køre denne gruppe på FB.

    Det er for seriøse TAMIYA entusiaster, I er velkomne til at stikke næsen forbi hvis i lyster.

    Det er både Show-off, Forum og Køb & salg m.m.

    https://www.facebook.com/groups/610644055756217/

    Mvh: Jesper



  • #26   22. jan 2017 så kom der lige 4 igen fra en ikke aktiv burger ???

    det er ligefør jeg gerner vil have det gamle system tilbage, det med at annoncer udløb efter 30 dage og man så selv skulle oprette dem på ny.....


Kommentér på:
mange useriøse marked annoncer ?

Annonce