{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Volvo T
Volvo T
Tilmeldt:
12. feb 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Eagle Racing TT02 GRT vs. MST FMX-D?? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. jeg sidder med dybe overvejelser om hvilken af disse to rc chassise'er her jeg mon skal vælge og af hvad jeg kan snuse mig frem til er at tt02 grt'ern er rigtig flot lavet stortset aluminium og kulfiber men har hørt at delene er dårligt fremstillet? og jeg hælder mest til den trods den muligvise dårlige kvalitet. men har også kigget på den FMX-D og den virker som et rigtig godt bud men den er bygget rigtig meget i plastik og vil høre om der er nogle af jer der har erfaringer med begge biler? og specialt om i kender til den "dårlige kvalitet af eagle racing" ?????


Kommentarer på:  Eagle Racing TT02 GRT vs. MST FMX-D??
  • #1   18. mar 2017 Jeh ejer en r31 rwd fra eagle-racing og har ejet en tt02 fra dem og dårlig kvalitet vil jeg helt bestemt ikke sige de er lavet af men der kan komme lidt slør efter længere brug så shims kan man bruge på forhånd. Mst har jeg ejet en xxx-d vip og uden tvivl en mærke som er mest eftertragtet og anerkendt i drift verden og det er så selvfølgelig ikke helt så billigt i forhold til konkurrenterne.

  • #2   19. mar 2017 nu har jeg skruet i det meste og arbejder i en butik hvor vi sælger mst, yokomo og Overdose.. og der er en simpel grund til vi ikke har taget eagle racing hjem og det er på grund af deres ringe kvalitet...

    så hvis du vil have noget som holder så skal du købe dig en fmx


  • #3   19. mar 2017 nu har jeg en del erfaring med eagle racing og mst fmx jeg har kørt eagle racing ta05 og tt-02 frd og selvom man måske godt kan få dem til og køre godt så er kvaliteten på eagle racing alu dele bare ikke særlig gode på min tt02 frd kammede alle skruer over på nær 2 plus der er utrolig meget slup i deres chassis . jeg har en mst fmx som bare er helt i top når det kommer til kvalitet og køre egenskaber den kan faktisk køre lige ud af æsken hvor det tog mig næsten 2 måneder og få min tt02 frd til køre nogenlunde. hvis jeg var dig ville jeg helt klart købe en fmx

  • #4   19. mar 2017 du skal os lige tænke over at jo mere alu der er på bilen jo sværere er det og køre bilen fordi den bliver mere præsis og kræver et mere præsis setup for og køre godt en plastik bil er meget mere tilgivende for en kører som måske ikke har så meget erfaring med setup.

  • Volvo T
    Volvo T Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   19. mar 2017 hmm jeg kan godt se hvad i mener og det er virkelig en skam ang. ER da jeg bla. syndes deres styring er rigtig smart også med deres "smart toe" og så har jeg undret mig over hvordan justere man motoren på en fmx hvis man går op eller ned i tandhjul?

  • #6   19. mar 2017 jeg kan kun råde dig til at tage ud i din nærmeste klub for at ser hvad folk køre med og evt prøve deres biler så du bedre kan få et indblik i hvad der virker i de lokale klubber så du også kan få hjælp når du har købt et chassis ;D

Kommentér på:
Eagle Racing TT02 GRT vs. MST FMX-D??

Annonce