{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.705 visninger | Oprettet:

Ny off road bil {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har nu haft min slash 4x4 i noget tid, og nu vil jeg har en ekstra bil til samlingen. Jeg vil gerne have en mere off road bil, da jeg bor tæt på en skov, med forhindringer. Det skal også være så jeg kan få reservedele i Danmark, på nettet. Mit budget er højst 9000 kr. Men hvis jeg skal give lidt mere, kan jeg godt kigge på det.
Mit kendskab til rc verden, er ikke den bedste, Men jeg har nemt ved at finde en god løsning. Håber i har nogle gode ideer.

-Tobias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny off road bil
  • #1   19. mar 2017 Tror at en traxxas summit måske er noget

  • #2   19. mar 2017 Er den også hurtig?


  • #3   19. mar 2017 Nei det er den ikke, men den kører omkring de 50 km/t og har et et gear til lav fart og højere fart. Kan opgraderes med sættet som findes i en e revo og e maxx

  • #4   20. mar 2017 Hvis du bare har nogle konfirmationspenge, der brænder hul i lommen, så smid dem efter en Xmaxx og nogle store batterier.

  • #5   20. mar 2017 X-maxx er for fed.
    Jeg har hygget mig meget med min vens, den kan virkelig tage nogle tæsk, Jeg smiler hele tiden når jeg kører med den.
    Så jeg kommer gerne op med græs og jord imellem tænderne.

    Og fuck den rykker.


    mvh


  • #6   20. mar 2017 Hvilke batterier vil i andbefale?

  • #7   20. mar 2017 prøv at kigge på trisdan.dk

  • #8   20. mar 2017 Vent til cen reeper kommer til dk. Mht. Holdbarhed overgår den xmaxx

  • #9   20. mar 2017 Cen har ellers et dårligt ry ang deres holdbarhed
    Men fedt hvis de får det rettet til deres nye RC.

    mvh


  • #10   20. mar 2017 Ved skam godt cen ikke ligefrem har været helt fremme i skoene har aldrig selv brudt mig om dem men lige præcis reeper er noget heeeelt nyt fra dem.

  • #11   20. mar 2017 https://youtu.be/3GjlbJYt-lQ en Fed test fra aussie rc

  • #13   20. mar 2017 Den baunser ru helt vildt rundt, affjedringen er helt gal, og han siger yderligere i videoen at den er gået i stykker i støddæmberne,, Han brokker sig over mislys, og den slår fra efter det ene hop. Jeg ville kalde den skrald.

    Det ville nærmest være umuligt at få en god fart offroad med den kan man se.


    mvh


  • #14   20. mar 2017 Jeg ville købe en Arrma hvis du skal kunne få dele i DK.. ellers ville jeg vælge noget helt andet at smide 9 kilo efter smiley

  • #15   20. mar 2017 Søren jeg tror du skal lytte hvad manden siger.. den har 1 utæt dæmper og den er sat blødt op. Alle xmaxx vs reeper videoer viser at det er utroligt lignende biler og ingen andre oplever overheat cut-OFF. Reeper er lettere hurtigere og ikke ligeså klodset som xmaxx. Og mht. At dem bouncer så skifter man til wt50 og så gør de det ikke mere.

    Men kan godt høre du ikke er åben overfor nye ideer.

    Reeper koster iøvrigt kun 600 USD hvor xmaxx koster 850-1000 USD


  • #16   20. mar 2017 Arrma har jo også lavet en monster truck, selvom den lidt ligner en truggy - hvilket ikke er nogen dårlig ting! Arrma har et super ry som gode, solide biler med masser af fart og power. Se Arrma Nero her:
    https://www.modelsport.co.uk/arrma-nero-6s-edc-4wd-blx-monster-truck-rtr-blue/rc-car-products/403883

    Du kan selv google reviews hvis du synes den er fed smiley


  • #17   20. mar 2017 Hvis du vil have den største og en af de meaneste 1/8'ere, så har jeg altid været lidt lun på Cen's GST-E. Den er stor, stærk og ifølge flere tests også holdbar på nær enkelte svagheder, der kan opgraderes. Reservedelssituationen kender jeg ikke. Selve bilen kan købes her: https://midhobby.dk/produkter/766-cen/29802-cen-gst-e-24ghzbrushless-rtr/

  • #18   20. mar 2017 Ikke fordi jeg har sat mig ind i Cen og deres produkter, men ham Aussie RC er så fuld af lort at man er bange for han revner når man ser videoerne. Så jeg ville aldrig købe noget som helst baseret på hans anmeldelser.

  • #19   20. mar 2017 ME Agusta@
    Jeg er meget åben over for nye ting, men Cen er ikke noget nyt de har failet igennem mange år nu, og hele sammensætningen af Cen er ikke gennemtænkt, lige fra deres alt for hårde og plastik agtige hjul, til deres plastik.
    En gor RC bil bør bestå at delron plastik, da det ikke springer eller knækker så let, lige som konkurance biler, som jeg selv kører normalt.
    Cen er noget som man normalt finder i gadget butikker, hvor folk kan købe hardball pistoler til 30kr, og lommelygter til 5kr på disken smiley

    mvh


  • #20   20. mar 2017 Jeg kan høre du tænker på de gamle cen fra slut 90-starten af 2000.

    Cen reeper, gst-e og nemesis er rost til skyerne og hvis du tjekker youtube er det utallige videoer hvor de sammenligner reeper med xmaxx og gst-e med savage flux.

    Og du skrev tidligere reeper ikke kan være hurtig men derimod roser du en xmaxx... reeperen er hurtigere smiley havde på nuværende tidspunkt selv valgt en xmaxx da delene er ufatteligt nemme at få og de er overalt. Men cen er bestemt ved at slå igennem igen


  • #21   20. mar 2017 Hvis de sammenligner GST-E med Savage Flux, må det være årets joke. Eller også har du set den video med ham den Canadiske bonderøv og hans Ginger-ven, der har fået et par biler gratis fra Cen og roser dem til skyerne fordi de vil have flere gratis ting.

    Det bedste ved GST-E er Hobbywing motorsættet. Det er helt igennem fantastisk. Resten af bilen ikke så meget....


  • #22   20. mar 2017 Har selv eget en nemesis i nitro version og var mildest talt umulig at slide op.
    Men forstår ikke helt dine kommentare Don..

    Du siger de lukker lort ud men man ser bilerne fungere i videoer? Er det så film manipulation og fotoshop ? Men hvis du derimod kan vise mig hvor ufattelig ringe de er så ser jeg gerne smiley


  • #23   20. mar 2017 Ham Aussie RC har altid et hav af opgraderinger på de biler han anmelder uden at nævne det. Han har fået et hav af produkter fra Hobbyking, som han altid roser til skyerne, selvom vi alle sammen ved de produkter er det rene pis.

    Derfor har jeg ikke så meget til overs for ham.

    Medic fra RC adventures har vel kørt med en CEN GST-E i 15 minutter på video. Det kan du ikke sige særlig meget om bilen ud fra, men han reklamerer da for alle pengene.


  • #24   20. mar 2017 Hvordan man sætter et filmklip sammen betyder intet ang hvor god ens bil er.

    Jeg kan tydeligt høre at du aldrig har prøvet en god RC bil sat rigtigt op, Jeg er sikker på at jeg ville kunne hale alle former for Cen mindst 1 omgang pr 5 omgange på en offroad bane med min RC8B E.

    Og jeg ved godt at Cen ikke er bygget til komkurance, men til hygge på den lokale vej og legeplads, Men man kan godt se lidt kretisk på tingene.

    Jeg har brugt meget tid i klubber, og aldrig er jeg stødt på en Cen som kunne komme i nærheden af hvad tiderne og holdbarheden er der.

    Du lider af et typisk begynder syndrom, den jeg har er den bedste:) Og det er da sødt, men skal der tal på tingene, så er Cen en Fail.

    mvh


  • #25   20. mar 2017 Don, så vil jeg gerne lige vide, hvem man skal se på når de alle er fulde af "lort" som du siger!

  • #26   20. mar 2017 Jeg kender desværre ingen gode RC kanaler lige pt.

  • #27   20. mar 2017 Jeg har eget et par Nitro Cen biler og jeg var ikke ret glad for dem, men det er over 10 år siden, måske der er sket nyt.?

  • #28   20. mar 2017 Ralf B@
    Det kommer meget an på hvad man ønsker sig af bil.
    Skal det være onroad, offroad, nitro, El, Konkurance, Bashing, til græs, jord, mudder osv.
    Ud fra det skal man vælge bil type, og str osv.

    mvh


  • #29   20. mar 2017 Søren, det har du helt ret i!

    Man kan da godt Bashe med en konkurrence bil bare ikke ret længe.. hehe..

    Jeg køre selv Losi og Intech.


  • #30   20. mar 2017 Søren selvfølgelig kan du overhale alle former for cen på banen for det er cen sku ikke bygget til.. du kan vel også køre fra en Fiat 126 i en supra..

    Ville ikke diskutere med nogen men vejlede. Lidt sørgelig indstilling at tro jeg er begynder bare fordi min rc'er ikke er oprettet.

    Men også lidt fjollet hvis i læser jeres beskeder så er det kun det i selv ejer eller har prøvet der virker.. intet andet smiley


    Forsat god aften og håber i får udvidet jeres rc-horidont lidt for der findes mange gode biler derude i ikke har prøvet endnu.
    - peace out


  • #31   20. mar 2017 Tobias, du skrev efter en bil der er klar til forhindringer i skoven. Der duer banebiler selvfølgelig ikke. Du skal have god clearance til rødder, grene etc. Dvs monster truck, eller crawler. Crawlere er langsomme. Hvis der skal fart på så kig på de foreslåede biler og dan din egen mening. Skal du have en crawler så start en ny tråd. Skal du have en hybrid så tag en Summit, den har lavt gear til de svære bakker og højt gear til sjov. Med standard gearing tvivler jeg dog på den kører mere end 40 på toppen.

    Ang CEN så kig dig omkring, der er klart at Traxxas altid er nemmest for det har alle andre. Snak evt med dem i midhobby.dk om tilgængelighed af reservedele, klager og returneringer hvis de har erfaringer der. Jeg er stadig lun på GST-E'en fordi den er stor og ond, og jeg vil da give pokker i skeptikerne. Fordi det er mine penge, og fordi deres kommentarer ikke siger noget konkret om den model, men primært er generaliseringer om tidligere modeller.

    Så hænger man selvfølgelig også på lorten hvis den skuffer.


  • #32   20. mar 2017 Jeg er vild med at du bliver sur over at vi generaliserer, Me Gusta, og så fortsætter du med at generalisere selv. Jeg vil skyde på, jeg har haft lidt flere forskellige biler end du har (og at min tissemand er meget større også!) smiley smiley smiley smiley

  • #33   21. mar 2017 HAHA så blev pikkekortet trukket. Så bliver det ikke meget større - eller mindre måske. Don, frem med pincet og målebånd, så må du smide en ny update så vi har et udgangspunkt smiley smiley smiley

  • #34   21. mar 2017 Nu plejer det at være folk med mindreværdskomplekser der skriver sådan noget!

    Min far kan tæve din far! Nå men jeg kan tæve jeg begge to! Haha..


  • #35   21. mar 2017 Min mor har en badevægt der går fra 0-100 på under 1 sekund!

  • #36   21. mar 2017 min mor har en vægt der står ERROR kun en af gangen på smiley

    sry havde ikke noget konstruktivt at tilføje, jeg blev bare smittet at humoren smiley


  • #37   22. mar 2017 Min mors badevægt siger NEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ - FØR hun træder op på den.

  • #38   22. mar 2017 Så længe den ikke siger "max én person ad gangen"....

  • #39   22. mar 2017 Man kan vist hurtigt blive enig om at man ikke kan blive enig når det gælder RC og fred hver med det, vi har alle lov til at have vores meninger.

    Men hvordan kan i bedømme om den cen køre godt ved at kigge på en video? Jeg kan ikke. og hvis i kan, hvor fra ved i så at opsætningen ikke bare er ved siden af?
    Alle biler kan gå i stykker så at bedømme ud fra at hans video uden at kende til hvordan den er blevet behandlet, hvordan gør man det? Ved i hvordan han har behandlet den da? Selv de stærkeste pro biler kan ødelægges, så igen den video kan ikke bruges til at bedømme en bil ud fra.
    Når jeg har trænet en hel sæson har jeg ofte aldrig knækket noget, eller meget lidt hvor andre med samme bil, smadre den til hver træning og løb, så manden bag er en vigtig faktor
    Jeg har aldrig eget en Cen og kommer nok heller aldrig til det.

    Men det her virker som om man baregætte lidt, og kun lidt da man muligvis har erfaring med Cen, men ret skal være ret, man er nød til at kigge prøve bilen for at kunne bedømme den. Bare at sige Cen aldrig virker er lidt forkert.
    http://www.neobuggy.net/2007/09/23/2828/ og ja Steffen vandt i sin tid DM med en Cen samme Cen kørte han VM med i USA så cen har lavet Pro biler.

    Skulle jeg vælge ville jeg vælge en truggy, den kan sagtens køre i skov mm men den køre langt bedre end en monster truck.


  • #40   22. mar 2017 Bare for at præcisere, har jeg haft fingrene i en CEN GST, og jeg har også ejet og er nuværende ejer af en HPI Savage. Det er virkelig en kæmpe joke at sammenligne de to biler, og det behøver man ikke køre én meter med nogen af bilerne for at se. Hvis man går ind i en hobbyforretning hvor man kan se begge biler, så er det rigelig.

    Jeg har ingen erfaring med CEN Reeper. Det kan være verdens bedste bil for alt jeg ved.

    Det eneste jeg har sagt omkring den, er at anmelderen i den pågældende video ikke ejer ét gram troværdighed eller integritet.


  • #41   23. mar 2017 Don, ikke noget til dig denne gang. Morten, du skriver ud fra dit eget behov, jeg prøver at svare ud fra Tobias'. Hvis man først har ejet og kørt f.ex en Porsche, er det sikkert svært at sætte sig ind i en Hyundai. Men for de fleste af os er en Hyundais køreegenskaber helt OK.

    Monster truck er nr. et hvis du spørger mig. Truggy duer måske også ja, og selvfølgelig kører den bedre. Det er bare ikke altid det der er sjovest. Min yndlingsbil er min Tamiya Lunch Box. Og for at præcisere; den kører IKKE godt. Men sjov det er den. Og så kan jeg godt lide at se på den når den kører, og det betyder også noget.


  • #42   23. mar 2017 Jeg skriver ikke ud fra mit behov. Jeg skriver at skulle jeg vælge en bil til skov. Marker. Baner. Parkeringspladsen. Så havde jeg valgt en truggy da en moster tit vælter rundt og flyver dårligt.. og en truggy koster ikke mere end en monster. Så forstår ikke helt hvad du mener med porsche vs hyundai med mindre du også selv mener at en truggy køre bedre?

  • #43   23. mar 2017 Jeg mener præcis at en truggy kører bedre. Bedre er bare ikke nødvendigvis det samme som sjovere. Høj frihøjde under bunden af en hvilken som helst bil giver højere tyngdepunkt, derfor lettere ved at vælte. Det giver mere vindmodstand derfor lavere fart og acceleration. Det giver også evnen til at fise over en rod uden at sidde fast. Og så kan de kort og godt være sjove at køre med. Det er vel også derfor HPI Savage har de fans den har. Den var i øvrigt en overvejelse værd Tobias, men den kan du evt spørge Don om, eller alle de andre herinde der har eller har haft en.

  • #44   23. mar 2017 Fleste jeg kender, inklusiv mig selv har eget monster trucks og alle er skiftet ud til truggy i stedet for! Det var nitro Savage, de er sjove nok men vælter for et godt ord.. jeg syntes der er meget mere sjov i en truggy.

  • #45   23. mar 2017 Fin pointe Ralf. Der er også nogen der går den anden vej. Der er en Thunder Tiger truggy til salg herinde fordi han har købt MT-udgaven i stedet.

  • #46   23. mar 2017 Jeg syntes faktisk en monster truck kræver mere af køreren end en truggy, truggyen er mere tilgivende..

  • #47   23. mar 2017 Men men men nogle af de nye Crawler er nu også super fede og tror der ligger endnu mere sjov der.

  • #48   23. mar 2017 #46: Ralf det er jo netop em del af pointen: lær at køre godt med din MT og oplev begejstringen ved at kunne det. Kør middelmådigt med din truggy, og den kører stadig. Det kan være lidt kedeligt. Til sammenligning føler jeg mig som en lille stjerne hvis jeg tager et skarpt sving med Lunch Box'en uden at den vælter. Det er en del af morskaben.

    Crawlere er super fede, men ikke hvis det er fart, ræs og bashing der driver begejstringen.


  • #49   23. mar 2017 Jakob K.. En MT4 G3 er i sådan set også en truggy, den har bare udseende som en monstertruck. Hvis du sammenligner MT4 og ST4 er der ikke særlig meget forskel at se udover det kosmetiske.
    Traxxas Slash Ultimate / Platinum er i grove træk også det samme som en Traxxas Rally, men det er stadig "forskellige" biler.

    Personligt ville jeg aldrig købe en monstertruck som ikke er baseret på en truggy.

    Og skulle jeg anbefale noget, 1/8 Buggy eller 1/8 Truggy.
    At sige en buggy ikke kan bashe er noget ævl synes jeg.


  • #50   23. mar 2017 Rasmus, har du læst oprindelige indslag? Han har en Slash, og selvom den ikke er det samme som en buggy så ønsker han sig noget anderledes - der synes jeg ikke en buggy kvalificerer. Selvfølgelig kan en buggy bashe - men se igen min kommentar med frihøjde det er derfor jeg ville fravælge den. I det aktuelle scenarie.

  • #51   23. mar 2017 Jeg foreslog på intet tidspunkt en Slash... jeg sagde blot at MT4 og ST4 var samme princip som Slash Ultimate og Rally.. Samme chassis, 2 biler. Så det med at ham der har en ST4 til salg, har valgt en monstertruck fremfor truggy er ret ligegyldigt.

    Og frihøjde synes JEG ikke er et problem. JEG vil hellere have et ridset aluminiums chassis end at gå efter min bil hele tiden.


  • #52   24. mar 2017 Det med to ens biler må stå for din regning, revo og summit har også samme chassis men er ikke samme bil. Jeg argumenterede for at en buggy ikke er forskellig nok fra en Slash som han allerede har, og derfor er et kedeligt valg for ham. Læs min post grundigt før du svarer for din sidste kommentar svarede IKKE på det jeg skrev.

  • #53   24. mar 2017 Da jeg selv kiggede offroad monster kasse, der var det lidt mellem HPI, Traxxas eller Losi, men jeg faldt over enormt mange positiver for Thunder Tiger MT4 G3, den skulle være sindsyg solid og super skæg med massere af potentiale ??

    Det var på det tidspunkt den bil jeg hældte mest til, men skulle jeg ud at have monster truck nu, blev det nok den nye x-maxx..

    Havde jeg pengene, blev de brugt på en sprit ny Losi five eller Losi DBXL, det er konge fede biler ??



    En sidenote til hele denne diskussion, så vil jeg anbefale dig at finde de biler, du selv syntes ser fede ud og og tjekke op på disse..


    Alt det der med det ene er bedre end det andet, uden folk rent faktisk har reddet i kareten, det hjælper dig ikke..

    Du skal selv ud at have sjov og erfaring med din bil, uanset mærke og model, kan den gå i stykker eller kører tvivlsomt men det er en del af morskaben *host* galskaben??

    God jagt ??


  • #54   24. mar 2017 Om jeg har læst det oprindelige indlæg? Ja. Det har jeg.
    Det er det eneste spørgsmål du har stillet efter jeg har blandet mig.

    Og ja.. Summit og Revo er OGSÅ samme chassis. Motorsæt, karosse, hjul og opsætning. Bom.. Så er der godt nok stadig fjernbetjent låsbare differ som er lidt noget rod. Men det er stadig det samme hvis du skraller dem.

    Og JEG synes en 1/8 buggy er rigelig forskellig fra en Slash. Jeg har selv en Slash Ultimate og sammenlignet, så hører den hjemme i køkkenskabet med de andre tupperware æsker.


  • #55   24. mar 2017 Men Rasms jeg vil dog tro at summit er et godt bud på en basher og til forhindringer i en skov eller lignende, er dog uenig i at at den låse mekanisme på summit er noget rod. Dog er summit ikke den hurtigeste bil af dem alle men den der er mest alsdig efter min mening og ja der findes nok bedre og stærkere og holdbare biler end traxxas. Men det er en smagssag som det også er nævnt, som så meget har i livet. Tobias du får nok så mange svar og mulghed over gode rc biler, men i sidste ende er det dig der afgør hvad du vil købe, men som jeg har sagt før så er traxxas summit et godt bud, tror ikke at en desideret MT er så god i skoven, men jeg kan tage fejl

  • #56   24. mar 2017 Der er ikke noget rod over de låsbare differentialer i en Summit. De er bare med til at gøre den til den mest fantastiske RC der er lavet eller nogensinde bliver lavet. smiley

  • #57   24. mar 2017 Ja don der er vi enige summit er genial

  • #58   24. mar 2017 Jeg hentydede til at man skulle skifte motorsæt, karosse, hjul og opsætning på en E-revo for at få den til en Summit, og det samme på en Summit for at få den til en E-revo. Men der er de låsbare differ, som med stor sandsynlighed ville blive noget rod at få på en E-revo og sikkert heller ikke bare lige til at pille af en Summit.
    Det var svar til Jakob omkring en E-revo og Summit er samme chassis men 2 meget forskellige biler.

    Jeg er meget enig i at det er helt fantastisk at den kan begge dele.

    Men vor herre bevare os...


  • #59   24. mar 2017 Aha, så du mente bare at Summit og Revo er 100% ens bortset fra motor, ESC, pinol, karosse, rollcage, skærmkasser, fjedre, dæk, låsbare diffentialer og gearkasse.

    Det har du fuldstændig ret i. Jeg kunne ikke drømme om at modsige det.

    Jeg tror du kan slippe med så lidt som ca. 3000-4000kr hvis du vil bygge en E-Revo om til en Summit eller en Summit om til en brushless E-Revo og køber delene hos Trisdan.dk

    Du kan nok slippe lidt billigere hvis vi taler en brushed E-Revo, men så skal du tilføje hex adaptere og motormount+gearkasse cover til listen.

    Trololol smiley smiley smiley


  • #60   24. mar 2017 Der var ingen der snakkede om pris.

    Og det ændrer heller ikke på at en MT4 og ST4 er ret meget det samme. Som var det, det handlede om til at starte med.. Hvor jeg så brugte Slash Ultimate/Platinum og Rally som eksempel, da det også er præcist det samme..


  • #61   24. mar 2017 Hehe, nej pris er aldrig relevant her i verden, så det var et uretfærdigt argument fra min side.

    Jeg ved slet ikke hvad du snakker om, så jeg fjollede bare, ligesom jeg har gjort fra start i tråden, fordi jeg ikke tager trådstarter så seriøst, da han bliver ved med at lave fjolle-tråde. Du kan gå ind og læse hans seneste, hvis du ikke ved, hvad jeg taler om.

    Så vidt jeg kan se, sprang du ind i en samtale mellem Ralf og Jacob, hvor Ralf siger "Jeg synes monstertrucks er sjove, men jeg synes truggyer er sjovere, fordi de er lettere at køre" og Jacob siger "Jeg synes truggyer er sjove, men jeg synes monstertrucks er sjovere fordi de er sværere at køre".

    Jeg synes begge argumenter er glimrende, så jeg undrer mig lidt over, det er det, vi er endt med at bruge så lang tid på her i tråden.

    Du må endelig rette mig, hvis jeg har misforstået noget som helst (hint: det har jeg ikke)


  • #62   24. mar 2017 Jeg ville udelukkende fortælle Jakob at det var et utrolig dårlig argument at fortælle der er en ST4 til salg, fordi ejeren har fået en MT4, og at MT kan give mere glæde for nogle. Netop fordi præcis de to biler er det samme under karossen, så de bør opføre sig på same måde..

    Hvad end Jakob og Ralf selv er til, og hvad de hver især synes der kører bedst. Det rager mig en skid. Jeg ved selv hvad jeg er til, og så er det fint for mig.


  • #63   24. mar 2017 Nå okay, så det var;

    "Fin pointe Ralf. Der er også nogen der går den anden vej. Der er en Thunder Tiger truggy til salg herinde fordi han har købt MT-udgaven i stedet. "

    som vi bruger tid på?

    Jeg vil da godt kunne se mig selv i en situation, hvor jeg køber en Rally VXL 1/10 og sælger min Slash 4X4, hvis vi skal blive i terminologien fra dit indlæg #51.


  • #64   24. mar 2017 Whatever.

  • #65   24. mar 2017 @ tobias J følger du overhovedet med i de tråde du laver ? du svarer sjældent dem der vil hjælpe dig, og tak for info/hjælp er ord du aldrig bruger. hvis du har fast besluttet dig inden du laver tråde, er det vel spild af tid at oprette dem ?

    hvis jeg tager fejl fyr gerne nogle ord af, så man forstår hvad du vil smiley


  • #66   24. mar 2017 Hej.

    Jeg syndes bare det er lidt sjovt at læse nogle af jeres kommentarer, så jeg syndes det er lidt ligemeget nu. Men der har været en masse gode bud, og det siger jeg tak for.


Kommentér på:
Ny off road bil

Annonce