{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Admin / gamle indlæg {{forumTopicSubject}}

Hejsa rc.

Er der egentlig en admin/bozzy bestemmer til rc gruppen her.

Jeg er F...... træt af alle de gamle indlæg der hele tiden dukker op. Det må simpelthen kunne lade sig gøre at slette dem/deres indlæg uden deres accept.
Eller lave det automatiske oplæg om, så man skal manuelt trykke på en knap før at det kommer på igen.
Ved godt at dette emne har været op før, men der sker sku ikke noget !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Admin / gamle indlæg
  • #1   21. mar 2017 Jeg går ud fra du mener køb/salg annoncer.

    Vi kan vist alle sammen blive enige om, de godt må slå autofornyelse fra engang imellem. Men de tjener penge på antal brugere og antal annoncer, så det kommer aldrig til at ske.


  • #2   21. mar 2017 Ja lige præcis, køb/salg annoncer.

  • #3   21. mar 2017 hvis du scroller helt ned i bunden så er der noget der hedder hjælpeadmin skriv til dem, husk og se hvornår de sidst var online

  • #4   21. mar 2017 Hehehe så kører den igen,bazoom er det nærmeste vi kommer det gode gamle vesten med anything goes regler,mange har forsøgt og mange har opgivet men held og lykke,du kan måske få den yderst prestige og ærefulde titel som børnehavens admin ? smiley smiley

  • #5   21. mar 2017 ja det er spild af tid og energi at prøve at forandre noget her på forum, jeg har også prøvet et par gange. men pga der ikke er andre sites som dette, kan de leve på vi RC int er " tvunget" til at være her for at møde andre med samme int. havde vi folk i fællesskab skabt et andet forum, havde historien set helt anderledes ud.

    ja der er facebook, men det er ikke sat op som et forum er, og derfor ikke så int for mit vedkommende.


  • #6   22. mar 2017 Vi startede jo rc-forum.dk for flere år siden da flere var trætte af rcg,men hvor meget liv der er idag skal jeg ikke kunne sige har ikke rigtigt været meget derinde efter jeg opgav og drive det videre og gav opgaven til Mark,kunne ikke overskue det samtidig med at jeg startede på en ny uddannelse.
    Men der var en bedre tone og forhold men flere ønskede en side mere ala rcg med udstilling af deres modeller som derinde kræver at man oploader sine billeder andet sted og derefter linker dem på rc-forum.dk lige som på udenlandske forums,dette var en af de ting der ikke altid faldt i lige god jord,skulle forummet opgraderes til at kunne rumme den mængde data ville drift udgifterne stige kraftigt , og da jeg dengang gav 150 pr md ud af min lærlingeløn for at holde det kørende da vi ville holde det sponsor/forhandler frit så var der ikke råd til den udvidelse.
    Men om Mark laver det på et tidspunkt ved jeg ikke da han kører det på et familimedlems nethotel,en anden ting er at danmark er for lille til at kunne samle nok viden sammenlignet med de store special forums for at lave et (rigtigt) forum,der har rcg jo ramt en lille niche hvor det ikke drejer sig om viden men muligheden for salg og fremvisning af sit legetøj samt statusbeskeder som de fleste kender fa FB.
    Men jeg vil ikke udelukke at jeg hopper ind i kampen igen for rc-forum om 18 mdr når jeg er færdig med at aftjene min 4.5 års uddannelse, for det var et godt projekt med mange gode og dygtige brugere af den slags som virkelig brænder for hobbyen.


  • #8   22. mar 2017 ja det er egentligt lidt underligt der er jo også hpibajafan.dk og ls-forum.dk
    men de er også noget døde I betrækket, for nogle år siden var det stedet og være. men det er som om at alle før eller siden vender øjenene tilbage hertil


  • #11   22. mar 2017 Ja man må vel nok bare se det i øjnene at sådan er det bare, og så længe der er folk der bruger bazoom, så hvorfor lave det om.

  • #12   22. mar 2017 Stemmer på at vi får hyggen tilbage! Og gør ham til admin!

  • #13   22. mar 2017 Kan du ikke bruge en af de hyggelignende personer, der huserer herinde fra tid til anden?

    Der er en 2-3 stykker der opfører sig som hyggen nogle måneder ad gangen hvorefter de får et pattebarns tantrum og forsvinder indtil de tror folk herinde har glemt det.


  • #14   22. mar 2017 ha ha good one DON

  • #15   22. mar 2017 Det kan vel ikke kun være mig, der bliver lidt træt af at stemme de samme gallerier ind igen og igen fra et nyt brugernavn? smiley

Kommentér på:
Admin / gamle indlæg

Annonce