{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

V: nypris % fald af ny RC bil kit + EL {{forumTopicSubject}}

Jeg har slet ikke mulighed for at omsætte den økonomi der ligger i min bil Losi 8ight e 4.0. det var rigtig hyggeligt at samle den i vinters, og tale med nogle af jer hvordan, men og med henblik på jeg ved et tilfælde fandt ud af man kan købe F1 biler i små størrelser, og undlade at sætte EL i, syntes jeg det virker meget int, da det ville give underholdning om vinteren at samle dem til hylde biler. og om sommeren, kan jeg komme ned til vandet.

vil jeg høre om hvor mange procent tab man skal regne med, bil,motor,esc bats aldrig været i brug.

er det for mange % man taber, vil jeg hellere beholde det, og have det sjovt med det.

jeg håber ikke dem der har hjulpet mig, ser det som de har spildt deres tid, ved jeg åbner denne tråd. jeres tid er meget værdsat, og jeg har lært en del smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  V: nypris % fald af ny RC bil kit + EL
  • #1   7. apr 2017 Du skal regne med du kan sælge for 40-60% af nyprisen.

  • #2   7. apr 2017 ja ok, hvis feks 8k bliver til 4k uden det overhovedet har været tændt, så ville det sku være kedeligt

  • #3   7. apr 2017 Der er ikke så mange penge i at købe ting fra nye af og så sælge dem videre smiley

  • #4   7. apr 2017 nej, min gamle bil købte jeg brugt, og fik næsten det samme for den, da jeg solgte den videre. men hvis værdi tabet er 40 til 60%. så vil jeg sku hellere bruge den først, det lyder ikke som at ubrugt og brugt har nogen værdi i forskell som jeg læser det du skriver

  • #5   7. apr 2017 Der skal typisk være en væsentlig prisforskel før nogen vil røre noget som er brugt.
    Og da du har haft det er det brugt (der er skruet og pillet i det.)
    Jeg vil sige 60-70% for en standard bil.
    Desto mere du hælder på af batterier, specialdele osv. desto mere taber du.
    Et kit bil er typisk mere værd som ny og usamlet en som samlet (for så har en anden pillet i den)


  • #6   7. apr 2017 Jeg har lige solgt en sprit ny bil som jeg osse kun havde samlet 100% rtr med lader batteri sender&modtager den røg for det halve af nyprisen så mit råd er og beholde den og få noget glæde af den smiley

  • #7   7. apr 2017 Sæt den på til budrunde, så kan det være den kommer op, hvor prisen er god nok. Ellers er det jo bare at pille den af igen

  • #8   7. apr 2017 regn med Ca. 50 %

  • #10   8. apr 2017 jeg tror jeg prøver at finde ud hvor min smertegrænse ligger i forhold til sælg/behold, hvis folk ikke vil betale den pris, beholder jeg den. der mangler kun lader og dæk, så den er jo næsten klar nu, og sommeren godt på vej smiley
    ellers er det vel bytte der er mest at hente ved.


  • #11   8. apr 2017 Det er også et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.

    Hvis du har en Rc du vil sælge og der er mange af dem til salg så vil prisen også afspejle det uanset og den er ny eller brugt. Er det en Rc som sjældent udbydes til salg vil du få lidt mere for den men du vil aldrig kunne få det hjem igen som du har brugt. Ikke engang uåbnede kits og tilbehør vil du kunne få fuld valuta for. Det vil ihvertfald være meget få tilfælde hvor du vil opleve det.


  • #12   8. apr 2017 ja, man skal self spare noget, ellers er det ingen grund til at købe brugt. jeg havde håber på ca 80% da en ikke har kørt, men det kan jeg godt se det ikke kommer til at ske. jeg tror ikke denne bil har været til salg her før, så det bare om hvor populær sådan en bil er.
    det giver vel mest at sælge bilen i dele ? altså roller, motor +esc, servo osv


  • #14   9. apr 2017 Sig til hvis den ryger til salg, vil da gerne se hvad du ender med af pris.

    Man kunne måske have plads til den


  • #15   9. apr 2017 skal jeg nok, men hvis det ikke bliver ca 80% af ny prisen man kan få for det, tror jeg at jeg beholder den et stykke tid, man for åbenbart ikke mere for en brugt i forhold til ubrugt i denne bil type

  • #16   10. apr 2017 Hug den op sælg bil som roller og motor/esc og servo løst så er der større chance for salg,men ja brugtpriser er ikke noget at råbe hurra for har lige sat en associated buggy til salg hvor der er for flere penge i ekstra nye reservedele en hvad salgsprisen er sat til.

  • #17   10. apr 2017 det kan jeg da prøve, du mener vel sådan her

    roller (Ny kun samlet)
    Fjernstyring Sanwa MT-4s modtagere +2 Rx-472 (brugt)
    Motor Ezrun 2200kv Esc Ezrun max8 150a (nye)
    Servo Futaba S9352hv (brugt)
    Bats 2 stk Turnigy Graphene 5000mAh 4S 90C Hardcase Lipo Pack (nye)

    jeg må prøve at lave en salgstråd en af dagene, det virker bare ikke sandsynligt nogle vil betale 80% på de nye ting set ud fra folks meninger


  • #18   10. apr 2017 Lige nøjagtigt og lav en annonce for hver del,på den måde når du ud til et større marked da de fleste har en fjernstyring nogle motor sæt og andre lipoer så bliver priserne mere spiselige og køber står ikke med ekstra dele som han så bagefter skal sælge fra,held og lykke med det

Kommentér på:
V: nypris % fald af ny RC bil kit + EL

Annonce