{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  buggy
  • #1   16. aug 2004 ups (link fjernet)


  • #2   16. aug 2004 ok tak kender du noget til den så skriv venligst


  • #3   16. aug 2004 kan man ikke få en 4WD buggy og hvis man kan vil jeg gerne have links til sider


  • #4   16. aug 2004 Jeg har den og til prisen er det 112% det værd.
    den er billig og sendren kan du bruge til alle andre biler også.
    desuden har www.morfars alle de stumper på lager du skal bruge til en meget fair pris. (han kender vist snart min adresse uden ad he he he)
    du kan også bare købe bilen uden anlæg så er prisen 900.- men pas på der er 2 modeller en med MEKANISK fartregulator og en med ELEKTRONISK fart regulator..
    den MOERFAR har er med ELEKTRONISK og den er TRINLØS.


  • #5   16. aug 2004 er det godt med trinløs ELEKTRONISK fart regulator eller hvad ?????


  • #6   16. aug 2004 jepper det er det bedste for så kan du selv bestemme hvor meget fart du vil giver inden den skrider ud i eks. et sving. den de makaniske og de billige elektroniske har kun 3 punkter lidt fart noget fart og mest fart forestil di du kommer i et svinf og skal lige give den 2kmH mere for at kommer inden om din modstander og regulatoren bare siger KLIG og giver 10kmH så skrider DU ud og alle andre kommer for an dig. SURt ik... og du kan også køre meget langsom eks. 0-20KmH hvor den mekaniske og.. giver dig 10 eller 15eller 20 ikke noget midt i mellem.

    Hvis du ser på MORFARS.DK kan du i toppen se en knap der hedder live SUPPORT klik der og du får en personlig betjæning he he har selv brugt den.. en total fed detalje. er knappen der ikke er der likket for SUPPORT


  • #7   16. aug 2004 Hey.. Jeg har den omtalte Buggy! Den er helt klart pengene værd! Den kan klare lidt af hvert.. Jeg kan kun anbefale den! Jeg har endnu ikk haft brug for ekstra dele men det kommer, hehe.. Og den elektriske trinløse fartregulator er super! Dog fås den bedre men den er god nok..

  • #8   16. aug 2004 hvad er top farten på den fra start


  • #9   16. aug 2004 vil skyde på 25 stykker har du set filmen på MORFARS.DK ?? der går da hel tjæp mener jeg

  • #10   17. aug 2004 Ja.. Som Lars siger! Men måske lidt til eller fra? He..

  • Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #11   7. sep 2004 tjaa står og overvejer om man skal købe den, men findes de bedrer i den prisklasse (max 3000 kr)



Kommentér på:
buggy

Annonce