{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Køb af fg 2 eller 4 bolts motor. ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har kik på en fg baja med 2 bolts motor, det går jeg i hvertifald ud fra det er når der er 2 huller til/i cylinderen, der følger godt nok 3 krumtaps huse med men også med 2 huller, og så er der nogle cylindere og en ny med 4 huller, men det kræver da et krumtap hus med 4 bolte.
Nu det store spørgsmål hvad er forskellen på 2 bolts og 4 bolts motore, ja ved at der er forskel på hvor mange bolte, men hvad med forskellen på selve motoren, og ydelsen, hvad gør den ene bedre end den anden, prisen jeg har fået ham ned på tror jeg er fin, den er rimelig ny, men kunne pludselig ikke starte, men vil gerne have svar på det med motoren, og er en 4 bolts motor bedst, hvad koster et krumtaps hus til en 4 bolts motor. For der er cylinder og topstykke til en sådan med også. ??
Vh. Lenny
På forhånd tak. : )


Kommentarer på:  Køb af fg 2 eller 4 bolts motor. ??
  • #1   6. aug 2017 2 bolts havede for vane med at skyde pakninger og kræver noget lim til pakninger, for længere leve tid,men hvis du har en 2 bolts som er fin er det intet problem, ydelse er jo det samme.
    Jeg har kun 2bolts 29ccm og har ingen problemer med holdbarhed.
    De 4 bolte holder jo alle hjørner kontra de 2.
    Skal du købe nyt køb 4 ellers ik


  • #2   6. aug 2017 Begge mine 2 bolts svedte ved cylinder pakningen inden for kort tid.
    Begge i et hjørne hvor der ingen bolt er.
    Så kom der ny pakning i som blev smurt med et tyndt lag flydende pakning på begge sider. Aldrig haft problemer siden.

    Et trick er også at bore 2 huller i plast skjoldet således at man kan spænde de 2 bolte efter.


  • #3   6. aug 2017 Okay tusinde tak for de gode svar.
    Troede det havde noget med størrelsen på motoren eller andet, men lyder lige til så, gode pakninger med flydende pakning på begge sider. : ) TAK


Kommentér på:
Køb af fg 2 eller 4 bolts motor. ??

Annonce