{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Off-Road Bane
  • #1   28. aug 2006 Grunden til mit indlæg, er at vi skal til at lave en bane på min mark til 1:8 Nitro...
    Så måske man kunne blive insprireret af andre baner/elementer fra andre baner...


  • #2   28. aug 2006 Jeg ville sige du skulle tage ud og kigge på banerne frem for kun at kigge billeder.
    Det ville du få meget mere ud af.

    Og en fed bane er f.eks bæverskov, eller den jeg selv er ved at lave smiley


  • #3   28. aug 2006 Ja da, men det er jo lidt lettere hvis vi nu kunne vælge nogle fra... Der er jo ingen grund til at krydse broen hvis man kan blive fri smiley

  • #4   28. aug 2006 Ja det kan jeg godt se. Men der er mange gode baner her over hvor man kan hente en del inspiration ved at tage ud og kigge på selve banen frem for kun billeder.

    Og så er der flere v igtige fakta at gå ud fra.

    Hvad har man tilrådighed af arbejds kræft
    SKal det være med mange hop
    Skal man kunne få meget fart på

    Det meget vigtige emne, hvor meget tid har du lyst på at holde banen ved lige?

    For mange af banerne skal jævnligt holdes ved lige og tager en del tid.

    F.eks os vi har valgt at gøre det en del nemer for os selv ved at lave hoppene i træ så vi nemt kan flytte dem og så kan vi køre banen over med en afretter.


  • #5   28. aug 2006 Ok, god ide med hop af træ...
    Er de beklædt med noget, eller...?


  • #6   28. aug 2006 Nej de er ikke beklædt med noget.

    Det var nogle gamle gulv plader og sådasn jeg havde liggene som vi har lavet det af.

    Men det tager os MAX. 10min at lave et helt hop. Så hvis de rådner væk kan man hurtig lave nogen nye.

    Med jord hop skal man jo hele tiden juster dem for at de er gode at flyve på.

    En fordel med træ hop er at folk ikke stopper på vej op af dem og holder, og så giver gas så de river alt jorden væk fra hoppene...


  • #7   28. aug 2006 Helt sikkert den jeg har lavt! ;P
    Kan ses på mit sidste billede under min off-roader..


Kommentér på:
Off-Road Bane

Annonce