{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Nitro Offroad - Hvilken en ? {{forumTopicSubject}}

Ska have mig en Nitro offroad .
Ska mest Bruges Til Bashing,
Men ska nok også køre lidt på bane en gang imellem ,
Har kigget på Savage X, Revo 3.3, Inferno St Sports
og T-Maxx.
Kom gerne med Erfaringer ?
og/Eller forslag til andre Biler .
og hva Jeg Ska købe (Læs Videre Under Denne Linje)
Har 6000kr at bruge.
Det er med Alt . Altså bil, Startersæt og 1 Gallon Brændstof.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro Offroad - Hvilken en ?
  • #1   7. sep 2006 hvis du har 6000, så køb hellere en FG marder.

  • #2   7. sep 2006 Hvis jeg var dig ville jeg investere i en Revo 3.3

    Både Savage og T-Maxx vælter for nemt i sving, og FG er kun baghjulstrukket og kan derfor ikke følge med en 4wd. (Den er jo heller ikke nitro) smiley

    Revo 3.3 kan du få for 5.500 RTR.


  • #3   7. sep 2006 Søren P - Gider ikke at have Fg, De er for store at tage med rundt !


  • #4   7. sep 2006 Claus L - Vi køre da fint rundt med vores savage hvor de ikke vælter.

    Og med min savage le kan jeg da poster at køre op af hele vores langside og så dreje 90 grader rundt i svinget med høj fart uden at vælte.

    Noget med opsætningen og dæk type.


    Jeg ville vælge en savage da de bare generelt holder rigtig godt.



  • #5   7. sep 2006 Skum P - Jeg kan jo kun tale for mine egne erfaringer, og fra klubben jeg er i, og der ligger savage og t-maxx bare ikke så godt i sving som andre offroad biler. De har alt for højt tyngdepunkt og for lille sporvidde. Det er selvfølgeligt muligt at gøre noget ved det, men det koster også. Derfor anbefaler jeg Revo, og ikke fordi jeg selv har en, men fordi den er det bedre uden der skal gøres noget ved den.

  • #6   7. sep 2006 Claus L - Okay... Ja t-maxx den vælter hele tiden. Men den er også 1:10. Jeg har intet gjort på nogle af mine savage ud over at fjerne de spacer der er ved støddæmperen og så skifte til hårde olie i dæmperne.
    Og de vælter kun hvis jeg ville have dem til at vælte eller jeg kommer forkert over et hop.
    Så en dag en der hedder thomas der have sin revo 3.3 med ude på banen. Den væltede konstant. Men den var også helt ny fra ham. Så ved ikke om det er det smiley


  • #7   7. sep 2006 en savage holder rigtig godt... men jeg har mener også at den vælter lidt for nemt... det kan dog løses med at få den ænket en cm eller sådan... så skulle den ligge meget bedre... og igen så er det jo mest på asfalt at den nemt vælter... på grus og jord sker der somregel ikke noget...

    revo 3,3 skulle køre rigtig godt.. har ikke prøbvet den men har set den kører og den virker som at den er rigtig hurtig... og at den sagtens kan holde til et par lidt tæsk også... smiley

    og igen så kommer det også helt an på hvad du vil bruge den til...
    skal du køre bash ville jeg vælge savagen og skal du køre race så er revo 3,3 nok den du leder efter...

    de er begge forholdsvis nemme at få reservedele til og de ligger stort set i samme prisleje...

    hilsen casper...


  • #8   7. sep 2006 ville også vælge en revo...

  • #9   7. sep 2006 Savage vælter lige så meget som en revo !!!!!

    Jeg har både haft revo, t-maxx, rustler, savage,

    jeg har savage nu, og det var også det jo skulle starte med at KØBE !

    Køb savage, jeg basher også !

    Den er KANON, og kan virkelig holde til nogle TÆSK !

    og med stor dejlig motor, køb en savage 4.6 SS

    ikk revo.


  • #10   7. sep 2006 ja hvis det er til bashing er savage bare perfekt men løb så vil en revo nok det bedste valg!
    men ellers ville jeg også vælge en fg! !

    Alex


  • #11   7. sep 2006 Hej Tobias,

    Jeg ville vælge en Revo 3.3, den er for fed.

    Hvis du vælger en Revo, så ville jeg hive den hjem fra USA. På den måde sparer du en masse penge.


  • #12   7. sep 2006 Vil også andbelfale dig at købe en Savage. Det holder altså virklig til bash og spas smiley

    Og det med at en Savage vælter, synes jeg nu heller ikke helt holder. Som Skum P også siger handler det bare om en rigtig "opsætning" af stæmperne. Ingen problemer med min heller.


  • #13   7. sep 2006 Asger U - Er det på grund af dit diff?

    Kan virkelig ikke forstå at i kan ødelægge de savage x.
    For jeg købte selv sådan en savage x til´min klærestes lille bror som bor på færøerne.

    Og der har vi været ude og køre på færøerne. Der er lille denmark ingen ting i forhold til der oppe. Der for de virkelig nogle tæsk. Og vi kunne simpelhen ikke ødelægge den savage x selv om den røg 30-40 meter ned af bjerget. Eneste var spur hjulet. Men det er hvad det er. 45kr.

    Men på færøerne køre der flest savage biler på grund af deres holdbarhed. 8 ud af 10 køre med savage der oppe.


  • #14   7. sep 2006 hahah

    Asger U

    i danmark koster den KUN 3999kr, RTR ?

    ikke køb X, køb 25, eller 4,6ss

    X'erns Diff går HELE tiden i STYKKER? :S


  • #15   7. sep 2006 Chris > > Team Jyllinge < - Den er ikke gået i stykker på den damens lille bror køre med. Så ved ikke hvordan i behandler jeres biler. Hans for rigtig mange tæsk op og ned af bjergene...

  • #16   7. sep 2006 Fejlen med diff'et skulle være lavet om i de nye modeller.

  • #17   7. sep 2006 Det er den gamle model. Den er over ½ år gammel nu. Og køre stadig fejl frit.

  • #18   7. sep 2006 Kender ikke så meget til det, har bare hørt at det skulle være udbedret nu.

Kommentér på:
Nitro Offroad - Hvilken en ?

Annonce