{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil.
  • #1   10. okt 2017 Generelt ganske fin bil. Men om den er god eller dårlig afhænger af mange ting. Rustler er 2wd hvilke giver en mere livlig styring i forhold til 4wd.

    Reservedele kan fås i dk, så det er ikke nødvendigt at bestille i udlandet. Har selv traxxas og de kan absolut holde til nogle tæsk.
    Nu har jeg ytret min mening, der skal helt sikkert også være nogen der skriver, at du skal holde dig fra Traxxas. Men vil sige til prisen, er det en sjov bil, personligt ville jeg vælge en 4wd. Men det er jo en smagssag, lige som 1:1 biler, mobil osv.


  • #2   10. okt 2017 Den er nu hel fin som mic skriver blot meget mere livlig smiley den sidste jeg havde i hænderne fik jeg til at løbe 107 km i timen med tungen lige i munden men der findes dog andre mærker som er at fortrække men de koster osse en del mere og er en klasse større smiley

  • #3   10. okt 2017 Jep Lars. Det er derfor jeg skrev "til prisen" for ja, bedre biler findes bestemt, men det er så også til andre penge, som du også selv skriver

  • #4   10. okt 2017 Har selv en, og den er meget sjov
    kom ud og prøv min evt.
    den er pengene værd
    og har også en del til den
    men ellers som en mindre til besvær bil
    den er totalt pengene værd
    også meget vild!
    god bil


  • #5   10. okt 2017 Tak for svar. Kan godt se den er med 2wd. Men læste så den havde noget der hedder TSM system. Så den selv retter op. Men hvor godt det virker aner jeg ikke. Det er min første bil i den prisklasse. Men Sys ikke jeg vil højere op end 3000 kr. Ved godt der findes mange bedre biler. Men som i selv er inde på. Så er prisen derefter. Og kvalitet selvfølig.



  • #6   10. okt 2017 min rustler faldt fra ca 3 meter og der skete en dyt

  • #7   10. okt 2017 Jeg har hpis versionaf rustler.

    Hpi firestorm på el. Også en superfed og sjov bil. Dog har jeg købt hpi savage xs pga. 4wd og stående backflip. Den kan jeg faktisk bedre lide. Samme prisleje.


  • #8   11. okt 2017 Hvis du overvejer firehjulstræk, så har Traxxas jo lavet Slash. Og når der nu har været snak om bedre biler, så har jeg en Losi Ten-SCTE til salg herinde. Så bliver det ikke meget bedre. Den kører i øvrigt med Sanwas version af TSM, og med bedre sender/modtager end Traxxas'. Og jo TSM og Sanwas version virker, du kan evt søge videoer på youtube.

    Du er selvfølgelig velkommen til at kigge på min bil her smiley
    http://www.rcgalleri.dk/bil-losi-ten-scte/id-164677


  • #9   11. okt 2017 Hej Jacob. Den må jeg jo lige se hvis jeg kommer forbi her i weekenden. Hvis jeg kan få det til at passe ind. Og du selvfølgelig er hjemme. smiley

  • #10   11. okt 2017 har også traxxas 1/16 bilerne
    De er meget billige
    og de fungere fint
    en vxl summit koster hos fjernstyret dk 2400kr
    erevo 1/16 vxl koster 3100


Kommentér på:
Ny bil.

Annonce