{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

træf i kalundborg {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen der er træf i kalundborg
kopiet fra RCINFO
Lørdag bliver der træf hos Applus bilsyn, som har været så venlige at give mig lov til at holde et træf der, selfølgelig mod at vi rydder op efter os, samt opfører os pænt, han ville heller ikke afvise at vi sikkert godt kunne få lov til at køre der senere, dog ikke med fast køredag, men vi må se hvad tiden bringer.
Tidspunkt 12.30 - 15.30
Adressen er Langagervej 17, 4400 Kalundborg
Kan ses på kort HER.

Søndag bliver der udstilling i Tømmerup hallen i Kalundborg
Tidspunkt 10.00 - 16.00
Adressen er Tømmerupvej 20, 4400 kalundborg.
Kan ses på kort HER
Mht. biler der skal udstilles kan det max. blive til 10 biler da vi kun har et bord på 1 X 2 m. der er dog et par krav for at udstille sin bil.
1. Skal helst være proff. Rc ( ingen bilka modeller tak) 1:5, 1:8, 1:10, 1:16, mini-z
2. Det vil være et plus, hvis det er en der er stylet / tunet, løbs biler er også velkomne.
3. Det skal ikke være noget at man lige har crashet med, eller lige hevet op af skrot bunker, kort sagt det skal være præsentabelt.
4. Bilen skal kunne være der hele tiden.
De personer der kommer til at udstille, har gratis adgang, ellers koster det 40 Dkr. pr. person over 12 år at komme ind.
Jeg er nødt til at have svar senest D. 25 / 10 Kl. 23.59, med hvem der kommer og udstiller, så der kan ligge billeter klar ved adkomst.

Der vil også komme en liste herinde med hvem der kommer, så man kan se om der er nogle at man kender.
I er velkomne til at PM mig, hvis i skulle ligge inde med spørgsmål.

Så håber jeg bare på et stort fremmøde, samt at vejret holder om lørdagen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træf i kalundborg
Kommentér på:
træf i kalundborg

Annonce