{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

TA 05 og 12 turns motor + esc {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have mig en ny fartregulator og har set lidt på en SPEED PROFI 40R og en SPEED PROFI 55R. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det kan betale sig at købe den dyre model?

Jeg har nu en 17x1 turns motor i min TA 05 og den går ok stærkt, men jeg har set lidt på denne (link fjernet)

Det er en 12x3 turns motor. Jeg ville gerne vide om den bare vil trække min bil i stykker eller om den godt kan holde til det. Jeg vil også gerne vide om SPEED PROFI 40R kan holde til den. Der står at den kan tage fra 12 vindinger?

Jeg ved godt at så kraftig en motor bruger meget strøm, men hvor meget mindre vil jeg ca. køre på et 3300 mha batteri?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TA 05 og 12 turns motor + esc
  • #1   11. jan 2007 du skal nok vælge SPEED PROFI 55R da man altid skal holde sig 2 turns under mortorens vinklinger.

    tamiyaén burde kunne holde til det...


  • #2   11. jan 2007 Det jeg er mest ude efter lige nu er en esc, men jeg vil jo ikke købe katten i sækken. På papiret ser speed profi modellerne jo ret gode ud.

    Jeg har nu en ældre/gammel speed king 17x1 i min bil og den går rigtig godt. Så så jeg bare at jeg kunne få en 12x3 for en ok pris. Det er ikke fordi at den lige skulle skiftes nu. Jeg ville jo også gerne have en esc der var fremtidssikret.


Kommentér på:
TA 05 og 12 turns motor + esc

Annonce