{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Nu er det nok {{forumTopicSubject}}

jeg syntes at det er så mega meget irriterende at alle hele tiden skriver:hej fin bil jeg giver dig lige en X høj eller høj: hvorfor kan de ikke bare få de stemmer som de nu får ja og jeg tror ikk jeg er den endeste som syntes det eller er jeg det ??
men jeg syntes at hvis man giver en x høj eller høj så kan men være heldig at men får en tilbage og at man ikke skal skrive det..jo serføglige er det jo fedt at ens bil er rigtig godt bedømt men så syntes jeg bare ikke at man skal skrive det og ja jeg har jo nok også selv gjort det men sidste gang jeg gjore det tænket jeg over hvorfor jeg gjore det og det er jo kun fordi ens bil skl være godt bedømt og det syntes jeg at man ikke skal.. hvis man så godt ville have nogle gode stemmer så må man gøre noget for dem er jeg bare den endeste som syntes det...




MvH CHriss


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er det nok
  • #1   28. jan 2007 Har du ikke hørt efter i dansktimerne...fy ha
    Prøv lige at sætte nogle kommaer punktumer, man kan jo næsten ikke forstå hvad du skriver smiley


  • #2   28. jan 2007 en der kan sætte nogle kommaer og punktummer ind i det der, kan (lidt gider;)) ikke læse det der smiley

  • #3   28. jan 2007 soooy men jeg stinker til, at sætter , og .

  • #4   28. jan 2007 hmm man kan da men læse hvad der står.. men det er ikke det han er her for. men for at stoppe tiggeriet som plager næsten alle her på siden. det er både fladt og pisse træls at se og læse det hele tiden.. Bilen skal "tale" for sig selv og derved gøre sig fortjendet til de point den får og ikke om ejerne nasser sig til dem.. Det er ikke dygtig personer vi vil se. men flotte biler.

    Mvh Mr Shaker



  • #5   29. jan 2007 Jeg syntes at det er så mega meget irriterende, at alle hele tiden skriver "Hej, fin bil. Jeg giver dig lige en X høj/høj"
    Hvorfor kan de ikke bare accepter de stemmer som de nu får?
    Er jeg den eneste som ikke forstår, hvorfor de ikke accepter de stemmer de for?
    Men jeg syntes at hvis man giver en x høj/høj, så kan men være heldig at men får en tilbage, og at man ikke skal spørge om at få en tilbage.
    Jo selføglig er det jo fedt at ens bil er rigtig godt bedømt.
    Men så syntes jeg bare ikke at man skal skrive at folk skal bedømme ens bil godt.
    Ja, jeg har jo nok også selv gjort det, men sidste gang jeg gjore det tænket jeg over hvorfor jeg gjore det!
    Det er jo kun fordi at man gerne ville have sin bil godt bedømt
    Men det behøver man jo ikke.
    Hvis man så godt ville have nogle gode stemmer, så må man jo gøre noget ud af sin bil.
    Er jeg bare den eneste som syntes det???


    Var det dette du mente Chris?
    I den tekst modsiger du dig selv lidt. Ud over det så tag dig TID til at skrive da det er noget volapyk du har skrevet og der faktisk ingen mening er i din tekst desvære!


  • #6   29. jan 2007 ja det er rigtig fordi hvis man vil have gode stemmer må man tage gode billeder af sin bil og lade bilen tale for sige selv...

  • #7   29. jan 2007 Til Alle der er irriteret over stemme tiggeriet:

    Skriv under beskrivelsen af jeres bil.

    STEMMETIGGERI UDLØSER MIDDEL ELLER LAV KARAKTER

    Det tror jeg vil løse problemet, et godt stykke hen af vejen.
    Personlig igorere jeg bare tiggeriet totalt.
    Mvh/

    Roadrunner


  • #8   29. jan 2007 jeg kan sku kun sige jeg har mine biler her inde så i kan se dem er rat lige glad med stemmer .og til jer der helle tiden skal komentere hvordan folk skriver staver og brokke jer så kan sku kun sige i har et kedligt liv ,og til jer der nasser stemmer få jer et liv man skal jo stemme fra sit hjerte

  • #9   29. jan 2007 Synes ikke at det er så irreterende hvis der er nogle der bare skriver: Fed bil gav en Høj...stemmer du ikk lige på min bil??
    Men dem der skriver: Fed bil gav en X-høj giver du en tilbage??...det synes jeg er irreterende...det første har man jo stadig sit eget valg om hvad man vil give....

    Indrømmer at jeg har skrevet noget lignende den første sætning...men det var mere fordi jeg kun havde 8 stemmer på min bil og ville gerne kunne se hvordan jeg lå samlet under bedste bedømte....(det kræver nemlig min. 10 stemmer)


  • #10   29. jan 2007 Chris hvis du er sur over det, hvorfor har du så skrevet det her.
    http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14412


  • #11   29. jan 2007 ja det mener jeg også...?
    lig mærke til at der er stor forskel på :
    gav en x-høj....giver du en tilbage?
    og:
    gav en X-høj....giver du en stemme tilbage?


Kommentér på:
Nu er det nok

Annonce