{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Reklame for andre forumer her inden {{forumTopicSubject}}

Hej

Da uffe var hjælpe admin hiv han op i et emne som omrørte os alle samt satte en stopper for at man måtte gøre reklame for andre forumer her på siden uden det var et direkte link som hjælp personen med hans problem.

Det har så kørt rigtig fint rigtig længe at man IKKE må gøre reklame for andre RC forumer.

Altså hvis man linker til andre forumer skulle det være direkte til noget indhold som hjalp spørgeren.


Men hvorfor må folk stadi reklamer over FG forum som jo også er en RC side?

Endten må alle jo gøre reklame for andre sider eller også må ingen! Der kan da ikke være nogen mellemvej!.

Giv din mening til kende på et saglig plan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklame for andre forumer her inden
  • #1   7. feb 2007 det skal selvfølgelig være enten eller. enten må man gøre reklame eller os må man ikke..

  • #2   7. feb 2007 jannick S - Læs hvad jeg skriver. Kommentar skal være på et saglig plan.

    Ville du måske starte en butik op hvor at du gav andre lov til gratis at reklamer for andre butikker som så stjal dine kunder?


  • #3   7. feb 2007 #Mads J

    Måske laver man sådan en forum, hvor man selv kan vælge hvem der skal ind, så man slipper for useriøse brugere som der tit er på store forummer..!


  • #4   7. feb 2007 Mads
    Der er også masser FG køre her inden. Men de skriver ikke så meget da det til tider er en sand børnehave. Indtil suppehue og Kapser blev hjælpe admin.

    Hvis du ikke kan følge de folk der laver et forum. Hvordan kan du så slutte op omkring fg forum? Det er jo også et forum lige som alle andre!

    Piver skam ikke. Men ville gerne høre folks mening da 99% af brugerne selv mener de ikke er dobbel moralske. Men aligevel er det.
    Du skriver hvis forumet er stort nok finder de kommende bruger det.
    Hvorfor skal folk så henvise til et andet forum når det er stort og seriøst nok til at finde det?
    Lidt dobbel moralsk i det indlæg?

    ps. ønsker ikke at det skal blive en mudre kamp dette emne. Men prøver at sætte tingene i perspektiv.


  • #5   7. feb 2007 jannick S - Lad mig omdøbe butik til forum. Laver du dit eget forum og har masser aktivitet.
    Ville du så have at nogle af dine bruger begyndte at reklamer for et andet forum hvor folk så søgte over i stedet for, og du mistede en del bruger på den bekostning?

    Vi snakker om at man ikke må gøre direkte reklame ved at linke til andre forumer.

    Men ligger der en vejledning på et andet forum som præcis hjælper det problem spørgeren har, har det altid været i roden og linke til det.
    Eller et mytisk problem hvor at der har været et godt brugbart svar på et andet forum, har det også været i orden til at linke til det.

    Men det har aldrig været i orden og skrive til spørgeren. Spørg på det og det forum da de ved mere.
    Det har Ikke været iorden ud over hvis det var FG forum.
    Men hvorfor må man kun til FG forum og ikke til de andre forumer?


  • #6   7. feb 2007 jannick S
    Ja det funger fint.
    Men der er stadi nogle huller her inden som er værd at tage fat i.

    Hvorfor bliver ens indlæg slettet eller man bliver frosset hvis man skriver folk skal spørge på nogle af de små forumer.
    Men linker de til et af de større sker der ikke noget.

    Og det er jo ikke de små man skal være bange for. Det er jo de store.


  • #7   7. feb 2007 synes os det virker lidt dobbeltmoralsk at der ikke bliver gjort noget ved at der linkes til fg forum. men hvis der linkes til de små som aldrig ville kunne være trussel for rcg så slår de ned og gør noget ved det. det er meget mærkeligt synes jeg?

  • #8   7. feb 2007 Mads - Du burde da lige gøre det færdig nu når du svarede og havde noget dobbel moralsk i din mening?

    Og kan fint accepter andres meninger... For sådan er dagens verden jo.


  • #9   7. feb 2007 det er laterlig hvis man ikke må hjæpe folk med at linke til ting og sider bare min meming

  • #10   7. feb 2007 Er du sindsyg en børnehave det her er....!!! Prøv dog at komme ind i kampen og lad vær at bruge tid på sådan noget ligegyldig noget...!! Du må seriøst ha et kedeligt liv når du gider starte sådan en ballade ud af ingen ting...

  • #11   7. feb 2007 grunden til at jeg linker til fg er for at de folk som har et spøgsmål kan få et godt og fyldestgørende svar. er aktiv på fg og så så nogle sjove muligheder på rcg som der ikke er på fg. derfor er jeg nu begge steder. og når der så er spørgsmål som jeg ikke kan give et ordentligt svar på så sender jeg dem hen hvor jeg mener at de kan blive hjulpet. jeg spørg også i forretningen om de kender andre hvis de ikke selv kan hjælpe

  • #12   7. feb 2007 Jeg er enig med Skum p, det skal være ens for alle.
    mvh Rune


  • #13   7. feb 2007 Det er i orden at linke vider hvis der er et svar specefik på det der spørges om.

    Men som generelt bare at sende folk vider er ren reklame.
    For der er mange her inden også som kan svare på f.eks FG problemer.


  • #14   7. feb 2007 FG,nitro eller EL lige meget hvad .. ens for alle..



  • #15   7. feb 2007 ´skum p hved godt hvorfor du laver dette emne .. det er fordi at det med emnet hvilken FG hvor du havde skrevet: "Du skal bestemt ikke tror at du kommer til at skrue mindre i din bil ved at skifte til FG.

    Der skal skrues og hives lige så meget på dem desvære."

    og så havde peter n skrevet :"jeg tror at vi HAR fundet ud af at Skum p ikke er til FG efterhånden...(ved at være lidt trættende at høre på efterhånden) men lad dig ikke afskrække af det, og kig ind på vores egen side som hedder www.fg-forum.dk
    Der skal du få svar på dine spørgsmål, fra folk der rent faktisk VED noget om FG :-)" hvor han laver et link


  • #16   7. feb 2007 Ja står ved det jeg siger.

    Ja... Det er irrekterne at folk kan tillade sig at linke til andre forumer og gøre reklame uden at det er direkte hjælp til noget specefik.

    Må jeg så også linke til mit forum hvis jeg ikke lige gider at svare her inden?

    Om det så var et link til fg forum eller til rc-sjov eller portalen. Så er det helt lige meget.

    Men endten skal man have lov til at gøre reklame for alle forumer med rc ellers intet!!!!
    Kan ikke passe at man godt må gøre det ved store forumer, men ikke de små som slet ikke er nogen trudsel for forumet her.


Kommentér på:
Reklame for andre forumer her inden

Annonce