{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Kåre K
Kåre K
Tilmeldt:
1. apr 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hvad med en kæmpe.. ?? - 2.udgave {{forumTopicSubject}}

Tak for alle jeres svar! Jeg fonemmer den almene holdning. MEN mange svarer at en sådan kæmpe, ville blive for dyr, men hvor ligger smertegrænsen så ?? Jeg kan se at nogen af jer har biler til mere end min gamle Toyota har kostet, men hvor ligger max ? snakker vi 10-15 eller 20 kilo ?? Hvis nu produktet er TOP DOLLAR ;-).. skyd løs.... NB: Hvis ikke du forstår dette indlæg, så læs tidligere indlæg: Hvad med en kæmpe ??
På forhånd tak for alle jeres svar.
Med venlig hilsen Kåre K.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad med en kæmpe.. ?? - 2.udgave
  • #1   1. apr 2007 kunne du ikk nøjes med et indlæg..? ej gas. jeg ville da sig 20 kilo er en del men hvis den ender i den omtalte størelse kunne det da være fedt..!

  • #2   1. apr 2007 jeg kan fornemme at du vil henvende dig til de meget seriøse brugere. så denne pris klasse du snakker om er ja, dyr men jeg tror hvis dit produkt kommer frem vil det ligge der omkring..
    en typisk FGer ligger jo også der omkring de 7K for en bil så hvis din skulle være omkring dobbelt så stor er prisen da også omkring 15K..


  • #3   1. apr 2007 Jeg tror jeg har for omkring 45 kg i mine elbiler. Jeg bruger det så også til løb, så for mig er det en sport, og derfor koster det også hvis grejet skal være nogenlunde iorden smiley

  • #4   1. apr 2007 Kåre, har du tænkt på kæmpe ikke kun betyder at prisen er lige så stor som varen??? Det er skader på fartøjet og omgivelserne også.

    Tænk på en 1/5 bil vejer +10 kilo. Du vil lave noget der er endnu større, hvilket vil sige min. 30 kilo (det virker ikke som om du syntes 1/5 er stor). Prøv engang selv at tænke lidt logisk - - Hvad sker der når + 30 kilo rammer noget? Der sker det at penge pungen bliver tom smiley En kæmpe bil vil i mine øjne koste min. 40000.

    Hvad med transport og opbevaring?


  • Kåre K
    Kåre K Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   1. apr 2007 Hej Peter .. tak for kritikken. Først et spørgsmål: hvor stor er en 1/5 bil og hvor cc er motoren ?? Du har helt ret i at desto større desto farligere. MEN det er jo ikke nødvendigvis farten der er det sjove, det kunne jo også godt være sejt bare at have den største ik´ eller ?? Hvad angår vægten er det da klart at den ikke skal laves af sten eller bly ! Jeg vil mene at prisen kunne holde sig under 20 kilo. Endnu engang tak for kritikken.
    Med venlig hilsen Kåre K.


  • Kåre K
    Kåre K Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #6   1. apr 2007 Tranport og opbevaring... tja du har ret !!

  • #7   1. apr 2007 En 1/5 bil.... Tja den er vel 50-100 cm lang, med 20-30 ccm 2 takt motor.
    Mht. prisen du mener kan holdes under 20000,- Så prøv engang at sammen ligne en bane gokart med en 1/5 bil, og så gang det elektriske udstyr med 4.
    En simpel bane kart koster 15000-40000,-

    Og nej der er ikke farten der nødvendigvis er det sjove, men skal der konkureres, så er farten alt afgørende! Gad du afholde snegle vædde løb?


  • Kåre K
    Kåre K Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #8   1. apr 2007 Ikke så spydig .... jeg spør´ jo bare.... jeg prøver jo bare at blive lidt klogere.....

  • #9   1. apr 2007 jeg vil da sige at farten er en vigtig faktor, den skal da kunne køre omkring de 80km/t + for at den store størrelse kommer til at virke.. det ville ikke se fedt ud hvis den ikke kunne køre k over 60 f.eks.
    men hvis den skal kunne køre 80 på en mark skal den satmer kunne holde til noget.. den vil jo komme til at veje vildt meget og derved belaste sig selv rimelig meget, men da du jo er ingeniør er dette jo ingen problem med udregning heh ^^


  • Kåre K
    Kåre K Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #10   1. apr 2007 Hej Anders ... tak for tilliden.. smiley jamen du har da ret. Men hvad med f.eks en gravemaskine eller en lastbil ? De behøves jo ikke at køre stærkt, men bare at se "fede" ud når de arbejder ... eller ??
    Med venlig hilsen Kåre K.


  • #11   1. apr 2007 jo helt sikkert jeg stener tit youtube med store RC ting.. det er da fedt at se det kan lade sig gøre.
    Jeg vil da håbe der er nogen på galleriet som vil give en mening om dette emne... så vi kan få hjulpet kåre..!


  • #12   1. apr 2007 Du er nødt til at have et brand for at folk vil købe en bil til 20.000 kr. Jeg tror ikke på den idé.. Nok har folk mange penge idag, men jeg tror det er de færreste der går ud og køber en rc bil til 20.000, som de ikke har hørt om eller set nogen køre med før.. For det første er markedet ikke ret stort, det kan du se på at der ikke er ret mange butikker der udelukkende sælger RC grej, og for det andet er 20.000 atl for meget, det tror jeg ikke på at folk vil bruge på det, når de kan få en der er mindre, men måske vildere og bedre kvalitet, osm de måske har fået anbefalet af andre, for under det halve, Men held og lykke med dit projekt, jeg tror bare ikke på det kommer til at holde. Men keep the spirit =P

  • #13   1. apr 2007 købe en billig 1:1 bil og sæt styring i den så du kan støre den

    som denne:
    (link fjernet)


  • #14   1. apr 2007 tror ikke du kan få noget market for det..

    inden du bliver færdig så bliver der alt for dyrt..


Kommentér på:
Hvad med en kæmpe.. ?? - 2.udgave

Annonce