{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er FG lavet?
  • #1   16. apr 2007 yes sir

  • #2   16. apr 2007 Deutschen würst .. Ich liebe dich , je'taime Claus Verner ..

  • #4   16. apr 2007 Hej igen.

    Tak for de hurtige svar. Nu hvor vi alligevel er igang med snakken, så var der vel ikke lige nogen der kunne anbefale mig et godt, og billigt sted i Tyskland, hvor jeg kan købe sådan en fætter (offroad) :P.

    MVH Johan E.


  • #5   16. apr 2007 PS. Det skal helst være en beetle el. en Monster truck, selvom jeg dog ikke rigtig ved noget om, hvorfor en der er bedst. Hehe ;-).



  • #6   16. apr 2007 Damn! Der er ellers nogen der hurtige på tasterne :P. tak for svaret Godnat Kagde Kirsten! A.

  • #7   16. apr 2007 Det lyder da rigtig godt ;-). Jeg ved ikke så meget om FG, men jeg synes da, det kunne være sjovt at prøve. Men hvad angår kvalitet, er det så noget jeg kan køre med de første 10 gange, uden der er de helt store problemer?. For jeg har næsten kun oplevet at de andre biler, jeg har er går i stykker i løbet af 2-3 tur :P. Og det er nu rigtig surt at stå tilbage med noget man lige har købt, og så er det allerede gået i stykker! :-).


  • #8   16. apr 2007 Okay. Tak for dine hurtige svar :-).

    MVH Johan E.


  • #9   16. apr 2007 Godnat kirsten: ej det er jo så en smagssag!!

    Johan: med de priser de danske forhandlere har kan jeg ikke se nogen grund til ikke at købe i danmark...

    Du skal regne med at bruge 1500kr på opgraderinger inden den kører ordenligt, + et ordenligt anlæg, husk at købe en version uden servo'er og anlæg og køb så et sektrum eller lign...

    smut ind på fg-forum.dk der kan du få masser af gode råd og vejledning
    fg-hobby.dk <forhandler


Kommentér på:
Hvor er FG lavet?

Annonce