{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Byt gået i vasken {{forumTopicSubject}}

Hvad skal jeg gøre?
Byttet gik i vasken og jeg har ikke fået min bil igen??
Personen er noget svær at komme i kontakt med. og når han så svarer `åhh så er den lige pakker ( i mandags) Og igen onsdeg ´åhhh den er lige sent. Og nu står jeg her ingen bil og kan ikke komme i kontakt med personen??
Skal men gå til yderlighederne og politi andmelde ham eller er der nogle der ved noget??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byt gået i vasken
  • #1   12. jul 2007 Altså, skriv til ham at han har 3 hverdage til at den bil er landet på din adresse ellers får han et besøg, og kommer til og dække dine udgifter.

    Sådan en ska ha på munden!


  • #2   12. jul 2007 Det har åbendart virket at lægge indlæget ind.
    Har fået kontakt..
    Er sendt smiley Så er der da noget der virker..
    Men nu er det så et spørgsmål? Om jeg så får det hele med...hmm Håber jeg..
    Og tak for suporten Fr3KaZoiD F og Morten P smiley

    Og BYT ALDRIG UDEN AT HA SET BILEN FØRST. Du kan blive noget skuffet..
    Og Byt aldrig med en du ikke kender:/


  • #3   12. jul 2007 Juridisk set kan i intet gøre.. At besøge ham kan forårsage i selv bliver politianmeldt.. En byttehandel er ikke dokumenteret nogen steder.. så i princippet er det ligesom at forudbetale en vare købt over et forum, hvor der ikke er nogen bekræftigelse på noget, dvs der er ingen sikkerhed for at personen ikke snyder...

    men heldigt at du har fået kontakt med ham smiley hehe


  • #4   12. jul 2007 Et godt råd når man bytter med folk over nettet er at begge sender pr efterkrav til et aftalt og ens beløb der ca svare til tingens værdi for så er der ingen der bliver snydt

  • #5   12. jul 2007 For sin vis er det jo dokumenteret, vi a emils, pm beskeder, men du har jo nok ret i det i sidste ende!!
    Og jeg ville aldrig gører noget der ku få mig polit anmeldt.
    Har sku mit job for kært..:)
    Ville bare hører om det var andre der havde nogle forslag om hvordan men skulle håndterer sådan en sag..


  • #6   12. jul 2007 Hvad bil er det du har fået og byttet med?

  • #7   13. jul 2007 Give ham en besked om at hvis du ikk har modtaget bilen inden 5 dage, vil han blive politi anmaldt..

    For som du siger har du jo e-mails og pm's...


Kommentér på:
Byt gået i vasken

Annonce