{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Mini bil, lige blevet afvist..? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Vil bare lige spørge, om hvorfor den blev afvist? Fordi hvad var grunden til dette, fordi der er ingen regler om at det SKAL være nitro eller store dyrer RC'ere osv. så derfor kan jeg ikke se problemet i at den kom herind.. Fordi hvis der er et problem med det, så kan jeg da finde mange der skal smides ud fra rcgalleri.dk pga de har små billige rc biler fra BR osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mini bil, lige blevet afvist..?
  • #1   21. okt 2004 Ja dem der har afvist dem sucks!! DER var mere end 3 billeder!!! og DER var skrevet det man kan om den! hvad i H....... er problemet så! stå F..... frem når i afviser den så man har en mulighed for at forsvare sig selv.

    Jeg håber at Rcgalleri snart får så man kan se hvem der afviser og godkender ens bil!!!


  • #2   21. okt 2004 der er jo ikke andet for end at prøve igen, personlig har jeg det sådan at det kun er Nitro biler jeg stemmer ind og alle andre stemmer jeg ikke på, jeg har ikke nået i mod el biler men efter nicolai og morten optrådte barnlig og med truende adfærd hvilket jeg gav igen af men de viste sig så at de har det hele i munden og tuerikke stille op, ja så tog jeg den beslutning at det kun er nitro biler jeg stemmer ind og hvis det ikke er så stemmer jeg ikke, det har jeg gjort men gør det ikke mere

  • #3   21. okt 2004 Det er også i orden Michael :o)

    Man har jo sine meninger osv. men syntes hellere at hvis man ikke vil stemme den ind, men stadigt ikke har noget imod at den ville være på rcgalleri'et, så holder jeg også på, at så kan man jo bare lade være med at stemme.

    Fordi der var rigeligt med billeder og alt det info man nu kunne skrive om sådan en lille sag.


  • #4   21. okt 2004 Prøv igen Dennis... så skal jeg nok stemme dig ind men jo desværre kun 1 stemme smiley

  • #5   21. okt 2004 Hej Karsten K

    Nu er det jo min bil min forlovede skriver om:-)
    Men vi prøver at få den ind igen når vi kommer hjem

    Og mange tak


  • #6   21. okt 2004 så tror jeg ikke du stemmer.. den er nemlig ikke fed i den forstand. er meget sjov at kører med. Men det drejede sig om en lille bitte el-bil (5-6 cm lang)

Kommentér på:
Mini bil, lige blevet afvist..?

Annonce